Lekker ja. Ik vond Calzone altijdquote:Op zondag 24 april 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond zelfgemaakte pizza, zin in
falafelquote:
pizza quattro stagioniquote:Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat maak ik zelf al zo vaak
Lolwut.quote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 april 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
zou ze niet alle vier tegelijk opeten, met jouw gestel lig je meteen weer een maand op de intensive careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ze niet alle vier tegelijk opeten, met jouw gestel lig je meteen weer een maand op de intensive care
Zijn dat ijsjes?? Ik wou dat mijn favoriete ijsjes terugkwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
![]()
Ja zijn ijsjesquote:Op zondag 24 april 2016 15:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn dat ijsjes?? Ik wou dat mijn favoriete ijsjes terugkwamen
Haha lkkr voor jequote:
nou nouquote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
En dan als meldingquote:Op zondag 24 april 2016 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)missie-illegaal.html
mooi wel dit
quote:Je blokkeert onze banners
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties en risico's tot een minimum te beperken. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees meer over onze verdienmodellen.
Ik maakte vroeger hele uitgebreide userreviews op Tweakers inclusief handleidingen hoe je embedded versies van linux kon flashen naar jouw eigen smaak, ben zelfs nog steeds Karmakeizer op sommige onderwerpenquote:
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
Jij krijgt ook jeuk aan je handen van die kerel hequote:Op zondag 24 april 2016 15:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl.. als jullie willen dat ik verder ga zoeken abonneer op zijn kanaal![]()
"we gaan naar het bos" even later "ik ben echt bang, ik zie allemaal bomen?"![]()
![]()
Wel baas dat hij overduidelijk fake is maar lekker youtube money cashed
Whut, nee dat zag ik niet. En ja bij de Jumboquote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euro
Wat 1 euro?!quote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euro
haha wat een nerdquote:Op zondag 24 april 2016 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger hele uitgebreide userreviews op Tweakers inclusief handleidingen hoe je embedded versies van linux kon flashen naar jouw eigen smaak, ben zelfs nog steeds Karmakeizer op sommige onderwerpen
Sinds de overname door VNU ben ik compleet gestopt daar, het was ons werk wat is verkocht, niemand heeft een euro gevangen, uren werk erin gestoken...
Kut ik wil geen boodschappen doenquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wel die mini b&j's he niet die grote, grote is 2,50
Ik heb wel nibbit voor je.quote:Op zondag 24 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haal je ook boodschappen dan
Pizza
B & J
Nibb-it rings
Pizza
quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ama snijdt even de vieze mannetjes hier de pas af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |