Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggenquote:Op zondag 24 april 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
@cachet Ja klopt, dat soort mensen moetje lekker links laten liggen tho
Ja ok dat is zoquote:Op zondag 24 april 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggen
tonnetje rond?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik me net zo voel als Braddie nu.
Dik?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
lekker in bed blijven liggen, wordt het vast beter vanquote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon tochquote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten ehquote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Goeie zelfreflectiequote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindtquote:
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten eh
Teruglezen waard?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindt
oh dear lordquote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
Ben jij serieus een prostituee met kanker?quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |