Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggenquote:Op zondag 24 april 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
@cachet Ja klopt, dat soort mensen moetje lekker links laten liggen tho
Ja ok dat is zoquote:Op zondag 24 april 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggen
tonnetje rond?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik me net zo voel als Braddie nu.
Dik?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
lekker in bed blijven liggen, wordt het vast beter vanquote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon tochquote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten ehquote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Goeie zelfreflectiequote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindtquote:
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten eh
Teruglezen waard?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindt
oh dear lordquote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
Ben jij serieus een prostituee met kanker?quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
je houdt van me, geef toe.quote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Ik stuur je zo even een lege dm, dan kan je die weer in comic sans vullen met een mooie zin
KLB / [KLB SC] henkquote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh dear lordheb vorige maand moeten laten vervangen, even in m'n telefoon zetten dat ie over 2 jaar weer moet
gvd chai ik hou van jequote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, ben misschien een beetje impulsief, maar ga me niet laten remmen door de wensen van anderen.
mijn reputatiequote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
DM openbaar makenquote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
broodje hamburger?quote:
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.quote:
Ach ja, er zijn mensen hier die dan direct Danny DM'enquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon toch
bij wat voor tent gaan jullie bestellenquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Jimmy is gewoon autistquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Jimmy, quit livin' on dreamsquote:
Salamiquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bij wat voor tent gaan jullie bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |