je houdt van me, geef toe.quote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Ik stuur je zo even een lege dm, dan kan je die weer in comic sans vullen met een mooie zin
KLB / [KLB SC] henkquote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh dear lordheb vorige maand moeten laten vervangen, even in m'n telefoon zetten dat ie over 2 jaar weer moet
gvd chai ik hou van jequote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, ben misschien een beetje impulsief, maar ga me niet laten remmen door de wensen van anderen.
mijn reputatiequote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
DM openbaar makenquote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
broodje hamburger?quote:
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.quote:
Ach ja, er zijn mensen hier die dan direct Danny DM'enquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon toch
bij wat voor tent gaan jullie bestellenquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Jimmy is gewoon autistquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Jimmy, quit livin' on dreamsquote:
Salamiquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bij wat voor tent gaan jullie bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |