Dat zou jij ook niet kunnen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef MrBradge het volgende:
Maar then again, als je daarvoor een ban moet aanvragen en niet gewoon op "uitloggen" kan drukken...
Ja maar de scriptie danquote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, tering
Als ik ergens voor moet leren jawel hoor.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef Chloroform het volgende:
Braddie mag al helemaal niks zeggen, clown
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat wordenquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb deze grap gemist. Wat is dat met die scriptie toch?
Ik strijk nog liever m'n sokken dan dat ik aan mn onderzoek ga zitten, daarom doe ik dat niet thuis. Thuis gwoon lkkr fokken toch ahahaquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
Maar er zijn wel zó veel dingen leuker dan een rot opdracht van school. Ik heb FOK! ook ooit een keer geblokt op mijn laptop.
Dit dusquote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat worden
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik ergens voor moet leren jawel hoor.
Ik ben wel een beetje FOK! verslaafd, dat zeg ik heel eerlijk, maar als het echt moet dan druk ik op uitloggen en dan laat ik mij totdat hetgeen waar voor ik bezig ben af is niet zien. Ga ik niet tussendoor inloggen..
Ik hoef daar geen ban voor aan te vragen in ieder geval..
Ghehehe addicted he. Maar wij sporen ook niet, elke dag al die negativiteit van de klb sc vrijwillig willen meemaken poepoe ;squote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, tering
Ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?
Eh? Waarom ?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?
snap ik, zou mij ook missenquote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nietMaar komt door de leuke mensen die ik bijna dagelijks spreek, zou hun missen.
ben je expert in, je viel al af op schoolquote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Waarom ?
Het enige doel wat ik heb op dit moment is afvallen, en dat valt prima te combineren.
Huh?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat worden
Dat gaat bij jou wel goed?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus
Stimorol en afstuderen
[ afbeelding ]
Negativiteit? Merk ik niks van.quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehehe addicted he. Maar wij sporen ook niet, elke dag al die negativiteit van de klb sc vrijwillig willen meemaken poepoe ;s
Viel ik maar af op schoolquote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je expert in, je viel al af op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |