Even snel popcorn maken danquote:
ja hoor, verwen je graagquote:Op zondag 24 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haal je ook boodschappen dan
Pizza
B & J
Nibb-it rings
Pizza
Kquote:
quote:
vermakelijk verhaal?quote:Op zondag 24 april 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
Sorry dat ik je plaagde met de distributieriem.
Van welke mod moest je dit zeggenquote:Op zondag 24 april 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
Sorry dat ik je plaagde met de distributieriem.
Hey proffie.quote:
Kort maar krachtig met een k-woord als afsluiter.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Zit daar een leuke user? Kunnen we die ruilen voor Braadvet en cachie.
Shit ik wist niet dat je online was, durf niet over users te praten waar ze bij zijn.quote:
Allebei om te janken hahahahaquote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zou cachie nog ruilen voor een pond uien
Zijn hart zit op de juiste plek.quote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in plaats je het nou eens voor me opneemt tegen die hork... jeetje
De slet uithangen ergens.quote:
Best wel. Net zoals al die dikke users die nog kunnen waggelen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat ineens een medisch mirakel hier ofzo?
nee pas nadat ik haar vol tussen haar ogen raaktequote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Jemig zeg. Jullie vrouw weer hoofdpijn gehad vanmorgen?
quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee pas nadat ik haar vol tussen haar ogen raakte
Je moet op dr slaap mikken, niet tussen dr ogenquote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil hier niet op reageren verder, opscheppen laat ik aan Braddie over, die kan dat beter.quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Jemig zeg. Jullie vrouw weer hoofdpijn gehad vanmorgen?
#scheidingquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop zo dat ze niet meeleest
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan een weekje naar zeeland met vrienden zekerquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet op dr slaap mikken, niet tussen dr ogen
quote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil hier niet op reageren verder, opscheppen laat ik aan Braddie over, die kan dat beter.
Haha opscheppen snap je?!?!
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.
Huishoudelijk geweldquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.
Nee als ze de slang van de stofzuiger in je reet propt.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat als jij de afwas doet?
Weekendquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan een weekje naar zeeland met vrienden zeker
oehquote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als ze de slang van de stofzuiger in je reet propt.
Bleek in je ogen lijkt me dan ook niet bepaald prettig.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huishoudelijk geweld
"Mijn man gooit met schoonmaakmiddelen"
Als ik ook maar iets hoef te doen in huis.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat als jij de afwas doet?
Nou fantastisch verhaal weer meidquote:Op zondag 24 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bleek in je ogen lijkt me dan ook niet bepaald prettig.
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan hequote:
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te levenquote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik jouw vriend was zou ik er 50 jaar aan vastplakken, ben er toch
Nee.quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |