250quote:Op zondag 24 april 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb moorkopsoesjes gegeten hoeveel calorieën zijn dat ;s
/stimo
Ik erger mij wel dood aan het feit dat jij posts niet goed kunt lezen Brad. Ik vraag helemaal niet naar je doelen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Waarom ?
Het enige doel wat ik heb op dit moment is afvallen, en dat valt prima te combineren.
Maar ik zou niet echt een half jaar zonder FOK! kunnen eigenlijkDan zou ik mij stierlijk gaan vervelen als ik achter de PC zou zitten
Omdat jullie me missen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is meestal als je weg bent
Nibb it ringenquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
lijkt me plausibelquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie me missen natuurlijk.
Beter eet je gewoon een wortelquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ohja in mijn viesdik avontuur ben ik er achter gekomen dat smiths mu lays heet
Al zo vaak gepost hier, dat je het niet allemaal kan onthouden ligt niet aan mijquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass en diploma en hij kan vet moeilijke planks doen? Oke nee dit kan mijn autisme niet aan ik had hem heel anders ingeschat![]()
![]()
van de middelbare zeker xdquote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb al diploma, maar toch bedankt
:$ Daar ging ik vanuit :$ Omdat je het had over een half jaar zonder FOK! :$ :$quote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik erger mij wel dood aan het feit dat jij posts niet goed kunt lezen Brad. Ik vraag helemaal niet naar je doelen.
Welkom in 2014quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ohja in mijn viesdik avontuur ben ik er achter gekomen dat smiths mu lays heet
Nibbit!quote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
sinds wanneer dan.. ben daar letterlijk gister pas achter gekomenquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat duurde dan lang voor je daar achter bent.
Ben beetje sloowmquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al zo vaak gepost hier, dat je het niet allemaal kan onthouden ligt niet aan mij
Beter eet je eerst die banaanquote:
Al paar jaar.quote:Op zondag 24 april 2016 17:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
sinds wanneer dan.. ben daar letterlijk gister pas achter gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |