Ik ken dan ook niemand die de beker een prijs vind.quote:Op zondag 24 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen die kritiek die ze nu al geuit hebben op Geel en Gudde ook gedaan hebben met de gedachte dat ze alsnog wel de beker zullen winnen dus dat valt dan nog mee qua opportunisme
Wat ook gewoon dikke onzin is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken dan ook niemand die de beker een prijs vind.
Is het altijd geweest hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is gewoon een treurig hoopje ellende geworden.
Mwahquote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt niet dat er voor van Geel en Gudde wel degelijke bestuurders ooit bij Feyenoord hebben gezeten.
Wie ik?quote:
Nee, Stijn.quote:Op zondag 24 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie ik?
Ja 2006/2008 was ook treurig ja
Als ze die slechte reeks niet hadden gehad hadden ze nu gewoon nog om kampieonschap meegedaanquote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dit treurige hoopje ellende kan met 7 keer verliezen gewoon 3e worden.
Die was zo goed in dat ie bijna in de bak had gezetenquote:
In de tijden van Koeman en (voor een bepaalde tijd) Rutten was er nog hoop op iets. Sinds het laatste gedeelte van het seizoen met Rutten compleet mislukte, is er iets onverklaarbaars gebeurd. Kortsluiting intern, paniek in het rond want Rutten zei dat het bijvoorbeeld aan een spannend topsportklimaat ontbrak. Ze zijn daarna compleet uit het oog verloren wat er is opgebouwd. Nu zie je daar compleet niets van terug. Een Kramer wordt verdedigd alsof het een leerling van Jezus is en binnenkort een groot onderricht zal geven.quote:
Tja. Als ze in het begin iets meer pech hadden gehad met penalties en dingen die wat meezaten hadden ze ook zo een paar plaatsen lager kunnen staan.quote:Op zondag 24 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze die slechte reeks niet hadden gehad hadden ze nu gewoon nog om kampieonschap meegedaanZelfs als ze niet alle 7 hadden gewonnen
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 april 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk sta je waar je hoort te staan denk ik.
Het treurige hoopje ellende is intern alles kwijt. Jij probeert het meteen in het verlengde te trekken. Kijk eens wat Van Geel voor idiote dingen heeft geschreeuwd. Voor het tijdperk Rutten, voor het tijdperk Gio en zelfs in januari werd er nog gezegd dat ze mee wilden doen om de titel. Probeer dan maar weer meteen te zeggen dat het "lachwekkend is dat ze nog 3e staan". Van Geel is een dwaas, die bezwijkt volledig onder de druk die hij mede zichzelf heeft opgelegd.quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dit treurige hoopje ellende kan met 7 keer verliezen gewoon 3e worden.
Elke trainer vind dat er te weinig topsportmentaliteit heerst. Je zou denken dat ze misschien weleens gelijk zouden kunnen hebben inderdaadquote:Op zondag 24 april 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tijden van Koeman en (voor een bepaalde tijd) Rutten was er nog hoop op iets. Sinds het laatste gedeelte van het seizoen met Rutten compleet mislukte, is er iets onverklaarbaars gebeurd. Kortsluiting intern, paniek in het rond want Rutten zei dat het bijvoorbeeld aan een spannend topsportklimaat ontbrak. Ze zijn daarna compleet uit het oog verloren wat er is opgebouwd. Nu zie je daar compleet niets van terug. Een Kramer wordt verdedigd alsof het een leerling van Jezus is en binnenkort een groot onderricht zal geven.
Dat is het meest pijnlijke om te zien: bouwwerken die compleet aan gort worden geschopt onder het mom van raar gezwets als ervaring, routine, fysiek of iets dergelijks. Feyenoord heeft bewezen dat het mogelijk is.
Ik heb alleen gezegd dat dit niets nieuws is hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige hoopje ellende is intern alles kwijt. Jij probeert het meteen in het verlengde te trekken. Kijk eens wat Van Geel voor idiote dingen heeft geschreeuwd. Voor het tijdperk Rutten, voor het tijdperk Gio en zelfs in januari werd er nog gezegd dat ze mee wilden doen om de titel. Probeer dan maar weer meteen te zeggen dat het "lachwekkend is dat ze nog 3e staan". Van Geel is een dwaas, die bezwijkt volledig onder de druk die hij mede zichzelf heeft opgelegd.
Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallersquote:
Lange ballen op Pelle.quote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallers
Veel beter voetbal
Ja, dat was ook Koemanquote:
Ja, en dat Guidetti zo rendeerde zijn ook gewoon dingen die een beetje moeten meezitten.quote:
Geen visie is het prettigst. Gewoon treurig hoeveel opstellingen er dit seizoen inmiddels doorheen gejast zijnquote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder Koeman was het opeens hallelujah.
Maar daarvoor was het kut, onder Koeman zat het mee en coachte Koeman goed, en nu modderen we gewoon weer door.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
En maakt ook verder niet uit. Als lange ballen naar je spits als systeem goed uitpakt
Nee daar heb je gelijk in inederdaad. Geef ik toequote:Op zondag 24 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar, Fokkie. In het begin van dit seizoen heb jij ook meermaals gezegd dat het prima was omdat ze wonnen. En toen waren ze niet beter dan nu hoor
Dat stukje zag ik ook zowaar en niemand die er ook maar tegenin gingquote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Johan Derksen die ging zeggen dat de FA cup bijna net zo belangrijk als de competitie was.
Dat was genot.
Elan, jij en ik predikten dat in vol enthousiasme. Het was gewoon wachten tot het eens keihard misging. Nu gaat het ook niet veel beter, wel iets, maar dat klinkt niet lekker in de oren van onze goednieuwsshowgoeroes.quote:Op zondag 24 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar, Fokkie. In het begin van dit seizoen heb jij ook meermaals gezegd dat het prima was omdat ze wonnen. En toen waren ze niet beter dan nu hoor
Ja, daar moest ik hard om lachen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik ook zowaar en niemand die er ook maar tegenin ging
Hij leeft vooral in het verleden aangezien hij in die tijd zich als journalist nog wel in die wereld begaf. Ik geloof namelijk best dat voorheen de romantiek van het bekertoernooi een stuk meer meespeelde.quote:
Wie denk jij dat Ajax aanstelt als de Boer weggaat?quote:Op zondag 24 april 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst gekeken toen mijn held @Aad300 aan tafel zat.
Toen ie nog onderzoeksjournalistiek deed in steden als Budapest.quote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij leeft vooral in het verleden aangezien hij in die tijd zich als journalist nog wel in die wereld begaf. Ik geloof namelijk best dat voorheen de romantiek van het bekertoernooi een stuk meer meespeelde.
En de helft van het Feyenoord topic die hoe meer Janssen ging scoren hoe harder ging roepen dat hij net zo had gepresteerd als Kramer nu als hij bij Feyenoord had gespeeldquote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar ik ook zo verschrikkelijk om moest lachen nadat Vincent Jansen (wat ik geen fantastische speler vind) voor het nationale elftal was opgeroepen.
Feyenoordbestuurders die zeiden, "Ja, wij hadden toen Pelle"
Dan heb je toch wel 0,0 langetermijnvisie als dat je oprechte reden is.
Het is geen schande om een voetballer verkeerd in te schatten, maar dit was genant.
Met onze vleugels vind ik dat geen rare gedachte. Het is geen wereldvoetballer ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de helft van het Feyenoord topic die hoe meer Janssen ging scoren hoe harder ging roepen dat hij net zo had gepresteerd als Kramer nu als hij bij Feyenoord had gespeeld
Ik voorspel John van den Brom.quote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie denk jij dat Ajax aanstelt als de Boer weggaat?
Nee, maar wel wat belangrijker voor je elftal dan Kramer. Daar zit echt wel verschil inquote:Op zondag 24 april 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met onze vleugels vind ik dat geen rare gedachte. Het is geen wereldvoetballer ofzo.
Achja, hij scoort nu.quote:Op zondag 24 april 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat belangrijker voor je elftal dan Kramer. Daar zit echt wel verschil in
En die neemt Janssen dan weer mee.quote:
Won't happen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die neemt Janssen dan weer mee.
Milik naar Inter volgens de objectieve nieuwsbron Voetbalzone
Wie welquote:
Dat dus.quote:Op zondag 24 april 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Want een ajaxspits moet niveautje Barca zijn
Daar gaat hij toch niet heen, ome Hans.quote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik bij Inter, dat wordt HELEMAAL niets.
Die moet even lekker bij Ajax blijven een paar seizoenen. Is ook niet veel hoor, maar prima spits in de eredivisie.quote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat hij toch niet heen, ome Hans.
Voetbalzone hequote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik bij Inter, dat wordt HELEMAAL niets.
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moet even lekker bij Ajax blijven een paar seizoenen. Is ook niet veel hoor, maar prima spits in de eredivisie.
Hoezo, willen ze een AJAXSPITS?quote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.
Nee, voetbalzone haalt het van een andere website. Die schrijven dat soort berichtjes ook niet zelf.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetbalzone he
Daar worden de namen van voetballers systematisch verkeerd gespeld en uitslagen verkeerd van wedstrijden die een half uur eerder afgelopen zijn
In FM wordt Zivkovic wel een beest trouwensquote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.
Past ook niet in het systeemquote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In FM wordt Zivkovic wel een beest trouwens
Die is te moeilijk jaquote:
Ik voel het gewoon aan alles. Milik heeft tien keer minder krediet dan een Sigthorsson voorbeeld had. De Boer had in de eerste seizoenshelft ook allerlei rare dingen, gaf Milik nooit de kans.quote:
Als Polen presteert deze zomer met Milik kunnen ze toch niet om hem heen als eerste spits zou je zeggenquote:Op zondag 24 april 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel het gewoon aan alles. Milik heeft tien keer minder krediet dan een Sigthorsson voorbeeld had. De Boer had in de eerste seizoenshelft ook allerlei rare dingen, gaf Milik nooit de kans.
2028 jaquote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat Nederlands voetbal 10 jaar nodig had om weer mee te doen op toernooien.
Dat leek me wat lang.
Nou is het WK kwalificatie nog niet zo makkelijk misschien.quote:
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou is het WK kwalificatie nog niet zo makkelijk misschien.
Maar een EK kwalificatie moet ieder land waar ze voetballen kunnen overleven
Wordt niet veel Polen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Polen presteert deze zomer met Milik kunnen ze toch niet om hem heen als eerste spits zou je zeggen
Van Oostveen wil dat het Nederlandse voetbal uiterlijk in 2026 weer aan de top staat. Ik vind het al met al eerder een iets te optimistisch streven.quote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat Nederlands voetbal 10 jaar nodig had om weer mee te doen op toernooien.
Dat leek me wat lang.
Ja, kan best.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.
Zlatan stopt wellicht
Met scholletje per definitie niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.
Zlatan stopt wellicht
Misschien moeten jullie wat buitenlanders nationaliserenquote:Op zondag 24 april 2016 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Oostveen wil dat het Nederlandse voetbal uiterlijk in 2026 weer aan de top staat. Ik vind het al met al eerder een iets te optimistisch streven.
We hebben niet veel alternatieven.quote:Op zondag 24 april 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met scholletje per definitie niet.
September ofzo?quote:
Het zal niet moeilijk zijn om er een te vinden die wel coachervaring heeft?quote:
Tuurlijk, maar is maar de vraag of die dan wel geschikt is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal niet moeilijk zijn om er een te vinden die wel coachervaring heeft?
Ik ben net 26 geworden en ze zeggen dat je beste jaren dan komen. Wellicht moet ik de nationale last maar op mij nemenquote:Op zondag 24 april 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie wat buitenlanders nationaliseren
Rustig Stijn,rustigquote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar walg ik nog het meest van: dat geschreeuw MAAR ER ZIJN GEEN ALTERNATIEVEN.
Vreselijke dooddoener.
Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net 26 geworden en ze zeggen dat je beste jaren dan komen. Wellicht moet ik de nationale last maar op mij nemen
Iedereen geschikter dan die debiel die jullie hebben hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is maar de vraag of die dan wel geschikt is.
#viesdikquote:Op zondag 24 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.
Vandaag nog gescoord tegen een elftal met 220kg overgewicht over 11 spelers verdeelt.
En een doelpunt veroorzaakt omdat ik te beroerd was een bal weg te koppen op een juiste manier
quote:
In andere woorden, je hebt gescoord maar dit was in eigen doel?quote:Op zondag 24 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.
Vandaag nog gescoord tegen een elftal met 220kg overgewicht over 11 spelers verdeelt.
En een doelpunt veroorzaakt omdat ik te beroerd was een bal weg te koppen op een juiste manier
Nee. Moest verdedigen bij een corner. Maar kopte die bal zo bij de spits van de tegenstander in de benen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere woorden, je hebt gescoord maar dit was in eigen doel?
Dat is voor bananenrepubliekenquote:Op zondag 24 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het echt zo slecht is.
Stel een buitenlander aan.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het echt zo slecht is.
Stel een buitenlander aan.
Nee, dat is trainers met de kwaliteit van Blind aanstellenquote:
Beide ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat is trainers met de kwaliteit van Blind aanstellen
Kan gebeuren. Enkel nobel dat je de tegenstander een eretreffer guntquote:Op zondag 24 april 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Moest verdedigen bij een corner. Maar kopte die bal zo bij de spits van de tegenstander in de benen.
Gisteren sprak je nog vol lof over bananen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide ja.
Maar ik vind een buitenlandse coach echt niet bij het Nederlands elftal passen
quote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren sprak je nog vol lof over bananen.
Hetzelfde als jij, blijkbaar.quote:
Ja, oud trainer van Argentiniequote:
Scherp scherp.quote:
Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.quote:
Nee, die was er eerder deze week al. In het weekend moet hij vaak werken.quote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scherp scherp.
Heb je die rooie niet in huis dit weekend?
Vergeet Capello bij Rusland nietquote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.
Hebben jullie Jungle Book nog gezien?quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die was er eerder deze week al. In het weekend moet hij vaak werken.
Ranieri bij Griekenland was reeds ook een groot succes.quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Capello bij Rusland niet
Nope. Hij wil hem ook niet gaan kijken.quote:
Nou ja, misschien zou het wel goed zijn.Zal wel iets nationalistisch zizjn van mequote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.
Geen idee, ik onderbouwde slechts het statement van heiland Insomnia.quote:Op zondag 24 april 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zou het wel goed zijn.Zal wel iets nationalistisch zizjn van meWat totaal niet past verder
Wie zou je geschikt vinden als buitenlandse trainer?
Al snap ik Inso wel met zijn vraag hoor. Na al die successen van Eriksson en Capello bij Engeland vergeet je al snel dat het niet heel wenselijk is om een buitenlandse bondscoach te hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ranieri bij Griekenland was reeds ook een groot succes.
Tssk, Hij is echt leuk.quote:
Ik wil hem wel zien. Was vroeger een van mijn favorieten. Maar Heppie voelt niet dezelfde nostalgie volgens mij.quote:
Zonder ziel voel je sowieso betrekkelijk weinigquote:Op zondag 24 april 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil hem wel zien. Was vroeger een van mijn favorieten. Maar Heppie voelt niet dezelfde nostalgie volgens mij.
Kan ook zijn voordelen hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder ziel voel je sowieso betrekkelijk weinig
Dagdagquote:Op zondag 24 april 2016 02:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook zijn voordelen hebben.
Maar ik ga maar naar bed. Mijn ziel heeft rust nodig.![]()
Heb je vernomen dat Lange Frans en Lil Kleine ruzie hebben om geld en Lil Kleine Daniëlle, (Die zich ermee besloot te bemoeien) zelfs een ondankbare hoer heeft genoemd?quote:Op zondag 24 april 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk begint het allemaal bij VISIE.
Tot zover deze wijze insteek. Ik ga slapen.
Rond half 6 wordt deze SC met passende kleuren, liederen en plaatjes aangepastquote:
Zo hoort datquote:Op zondag 24 april 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rond half 6 wordt deze SC met passende kleuren, liederen en plaatjes aangepast
https://www.youtube.com/watch?v...quote:
Hehehequote:
Ze snapt niet allesquote:
Ik ben er niet zeker van.quote:
Denk niet manquote:Op zondag 24 april 2016 15:23 schreef richolio het volgende:
Unibetje gezet op dat Kuyt twee keer scoort vanavond, moet lukken toch?
Alsjeblieft geen pingels.quote:Op zondag 24 april 2016 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van.
Denk dat ze het erg lastig gaan krijgen tegen Utrecht.
1-1 en dan pingels.
Nee voor mij hoeft dat ook niet neequote:Op zondag 24 april 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen pingels.Wil nog langer leven dan vandaag.
Denk niet dat er veel gescoord gaat worden.quote:
8 eu?quote:Op zondag 24 april 2016 15:27 schreef richolio het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook niet, en Unibet ook niet. Stond ook op 8 eu
Mjah, aan de andere kant hoop ik wel op veel spanning. Idd fysieke strijd, wat opstootjes. Doelpunten. Kramp in de billetjes. En als het eindsignaal klinkt een ejaculatie van vreugdegenot.quote:
Noem je geen euroquote:Op zondag 24 april 2016 15:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
Dus 5 eu ingezet en ik kan nu 40 winnen
Maakt me geen reet uit dat het saai is. Gewoon binnen 90 minuten pakkenquote:Op zondag 24 april 2016 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, aan de andere kant hoop ik wel op veel spanning. Idd fysieke strijd, wat opstootjes. Doelpunten. Kramp in de billetjes. En als het eindsignaal klinkt een ejaculatie van vreugdegenot.
Anders is 't ook maar zo saai
Oddquote:
Ja dat sowieso ja!quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit dat het saai is. Gewoon binnen 90 minuten pakken
Ja of gewoon quotering, kan ookquote:
ik heb nog nooit iemand gezien die door een dood sterftquote:
Zeker. Soms heb je na 2 dagen al je geld binnenquote:
Oke, top. Thanks.quote:Op zondag 24 april 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Soms heb je na 2 dagen al je geld binnen
quote:Op zondag 24 april 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand gezien die door een dood sterft
;s
Bankroll, saldoquote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is BR? Ik ben nog een beetje nieuw met dit.
Ik heb net 5 euro gestort en dat meteen ingezet.quote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bankroll, saldo
Met hoeveel speel je.
Wel netjes dat je niet meteen high stakes speelt.Verstandig
Je eerste storting ooit was dat?quote:Op zondag 24 april 2016 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb net 5 euro gestort en dat meteen ingezet.![]()
Lijkt me wel grappig om vaker te doen.
Netjesquote:Op zondag 24 april 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
vanochtend heerlijk een rondje hardgelopen en net wat dingetjes gekocht in de stad. Helaas mijn blender moeten terug brengen omdat ie het niet goed deedmaar verder
wat een dag
Oh godverquote:Op zondag 24 april 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste storting ooit was dat?
Dat is wel zonde dan, je eerste storting krijg je flinke bonus
50 procent op je eerste storting. De meeste doen gelijk 50/200euro omdat je dan gewoon een lekker beginnetje hebt om jesaldo mee op te bouwenquote:
Zo'n ding waar je je telefoon in kan doen tijdens het sporten om je arm, sportshirt met lange mouwen, oplaadkabel voor telefoon, mini appelkruimeltaartje en een hotdog van de hemaquote:Op zondag 24 april 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes
Wat heb je allemaalgekocht?
Ik heb fitnessmatje gekocht deze week
quote:Op zondag 24 april 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo'n ding waar je je telefoon in kan doen tijdens het sporten om je arm, sportshirt met lange mouwen, oplaadkabel voor telefoon, mini appelkruimeltaartje en een hotdog van de hema
oh en argan olie voor in mijn haar
ik heb ook zo'n matje, maar ik vind het eigenlijk best saai om van die oefeningen thuis te doenmaar moet het toch maar weer eens proberen. heb jij het al geprobeerd?
oh misschien ga ik dat ook wel doenquote:Op zondag 24 april 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker
Ja ja, doe het elke dag. Gewoon naast 3x pw fitness.
http://www.30daychallenges.nl/30-day-beach-body-challenge/
Doe deze sinds 5 dagen
Sommige zijn best kutquote:Op zondag 24 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh misschien ga ik dat ook wel doenis het leuk?
Waarom?quote:
Hmm oke oke nicequote:Op zondag 24 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn best kutMaar heb nog niet veel gedaan. Ben pas bij dag 6 nu
Maar over het algemeen goed te doen
Gewoon paar reserves van de tegenstander toch, kan jou het schelenquote:
oh dan moeten wij gewoon spelen volgens mijquote:
Ja meestal heel even jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
liep net zonder jas door de hagelEn het duurde ook best lang voordat het voorbij was. Normaal hagelt het echt maar twintig seconde ofzo toch
Jij bent dus hier gaan hangen! Goede keuze!quote:
Hey DRquote:Op zondag 24 april 2016 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent dus hier gaan hangen! Goede keuze!
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.quote:
hilary duffquote:Op zondag 24 april 2016 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.
Wel jammer dat die andere SC nu beetje dood is.
Mijn al time crushquote:
Ja idd ,maar weinig aan te doen helaas.quote:Op zondag 24 april 2016 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.
Wel jammer dat die andere SC nu beetje dood is.
Eerder duffe Hilaryquote:
Ik vraag me af hoelang die WA groep interessant blijftquote:Op zondag 24 april 2016 16:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja idd ,maar weinig aan te doen helaas.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die zou je wel helemaal Suff willen neuken he
Ik zou niet eens weten wie er allemaal nog in zitten. Vooral mensen die amper op FOK! komen geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die WA groep interessant blijft
quote:
Limewirequote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
heb deze nog van limewire gehaald voor op mijn mp3leukste nummertje van haar vond ik
of ging jij alleen voor de looks
Ik ging eigenlijk gewoon voor de looks, al heb ik ook wat nummertjes gedownloadquote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
heb deze nog van limewire gehaald voor op mijn mp3leukste nummertje van haar vond ik
of ging jij alleen voor de looks
Ja, ik ben er ook uit inmiddels. Volgens mij zitten alleen nog Geerd, renwan, Robert en ifim erin.quote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie er allemaal nog in zitten. Vooral mensen die amper op FOK! komen geloof ik.
mooi manquote:
Gadver, ben jij zo`n BBWliefhebber?quote:
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houdenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar reserves van de tegenstander toch, kan jou het schelen
Weet niet zeker eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moeten wij gewoon spelen volgens mij
of hebben jullie nu automatisch verloren?
Gewoon bij de heupbotten pakken.quote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoorquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
mono en moira niet?quote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook uit inmiddels. Volgens mij zitten alleen nog Geerd, renwan, Robert en ifim erin.
Ojaquote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi man
en dan maar hopen dat je een goede versie had gekozen
quote:
Dan mogen jullie twee de planken verdelen, dan ga ik voor een maatje meerquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoor
Kweenie, die zullen er ook nog wel inzitten.quote:
wanneer ben je als vrouw een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank isquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
koaladikquote:Op zondag 24 april 2016 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank is
Als ze geen tieten en geen kont heeft!quote:
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusjaquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
85Bquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
oke dan ben ik geen plank net als ongeveer 99% van alle vrouwen boven de 16 jaarquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
Dit is een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
lol vind je dat echt een lekker dingquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Met eerste eensquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel goed uitzienquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
lol vind je dat echt een lekker ding
Viesdik die tweedequote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Die heeft al heel wat ijsjes op dat strand op jaquote:
Mag jij lekker de eerste pakkenquote:
ik vind het wel mooi als je nog een taille zietquote:
Ik pak de tweede wel gewoon, mag jij op jacht naar andere!quote:
Goed punt.quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi als je nog een taille ziet
quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak de tweede wel gewoon, mag jij op jacht naar andere!
Niet echt, maar zit er wel tegenaanquote:
Flauwe humor heb jij vandaag.quote:
Zou?quote:
Ja manquote:Op zondag 24 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flauwe humor heb jij vandaag.
Zullen wel de zenuwen zijn
ahahhaha jaquote:
Zij DMde een keer toen ik hier net kwam kijken. 2 username's voordat ze Jhali heettequote:
Ooh oke, postte je ook in jong dan of was dat al grtdquote:Op zondag 24 april 2016 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zij DMde een keer toen ik hier net kwam kijken. 2 username's voordat ze Jhali heette
Heb ik niet (meer)quote:
Was al GRTD. Die verhaaltjes van haarquote:Op zondag 24 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh oke, postte je ook in jong dan of was dat al grtd
oh echt erg ja waren die.quote:Op zondag 24 april 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik niet (meer)
[..]
Was al GRTD. Die verhaaltjes van haar
Ben vieze lurker jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt erg ja waren die.
kijk je hier al zo lang mee dan, ik ken jou eigenlijk alleen maar van dat je heel soms hier bent
ja raar hequote:Op zondag 24 april 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar weer vandaag.
Regen, zon, hagel, regen, zon, regen, zon, hagel, zon, regen.
Oei, dat moet ik ook weer gaan doen. Ben al een goede week niet wezen hardlopen.quote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja raar he
toen ik ging hardlopen lekker zonnetje gelukkig
Aw fuck. Gecondoleerd.quote:Op zondag 24 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut. Ding is nu wel echt dood.
Jammer ja. Maar goed gebruikte hem nog zelden. Alleen voor die oude games, dat is wel jammer.quote:
Ohquote:Op zondag 24 april 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben vieze lurker ja
Maar toen wel erger. Onzekere boy, en ging soms veel te snel hier.
Ik ben vandaag na een jaar weer begonnenquote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, dat moet ik ook weer gaan doen. Ben al een goede week niet wezen hardlopen.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben vandaag na een jaar weer begonnen![]()
Ja ik doe een intervaltraining via een appquote:
Nice, welke app gebruik je?quote:Op zondag 24 april 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik doe een intervaltraining via een app
een oude versie van deze op mijn iPodquote:Op zondag 24 april 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, welke app gebruik je?
Dat is inderdaad wel een oude. Maar goed als het werkt.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
een oude versie van deze op mijn iPod
https://itunes.apple.com/(...)er./id448357306?mt=8
erg fijn
hoe weet je dat die oud is?quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een oude. Maar goed als het werkt.
Kan je niet ergens een goedkoop 2dehandsje halen?quote:Op zondag 24 april 2016 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer ja. Maar goed gebruikte hem nog zelden. Alleen voor die oude games, dat is wel jammer.
oh weet niet welke versie er nu isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |