Nee, voetbalzone haalt het van een andere website. Die schrijven dat soort berichtjes ook niet zelf.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetbalzone he
Daar worden de namen van voetballers systematisch verkeerd gespeld en uitslagen verkeerd van wedstrijden die een half uur eerder afgelopen zijn
In FM wordt Zivkovic wel een beest trouwensquote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.
Past ook niet in het systeemquote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In FM wordt Zivkovic wel een beest trouwens
Die is te moeilijk jaquote:
Ik voel het gewoon aan alles. Milik heeft tien keer minder krediet dan een Sigthorsson voorbeeld had. De Boer had in de eerste seizoenshelft ook allerlei rare dingen, gaf Milik nooit de kans.quote:
Als Polen presteert deze zomer met Milik kunnen ze toch niet om hem heen als eerste spits zou je zeggenquote:Op zondag 24 april 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel het gewoon aan alles. Milik heeft tien keer minder krediet dan een Sigthorsson voorbeeld had. De Boer had in de eerste seizoenshelft ook allerlei rare dingen, gaf Milik nooit de kans.
2028 jaquote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat Nederlands voetbal 10 jaar nodig had om weer mee te doen op toernooien.
Dat leek me wat lang.
Nou is het WK kwalificatie nog niet zo makkelijk misschien.quote:
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou is het WK kwalificatie nog niet zo makkelijk misschien.
Maar een EK kwalificatie moet ieder land waar ze voetballen kunnen overleven
Wordt niet veel Polen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Polen presteert deze zomer met Milik kunnen ze toch niet om hem heen als eerste spits zou je zeggen
Van Oostveen wil dat het Nederlandse voetbal uiterlijk in 2026 weer aan de top staat. Ik vind het al met al eerder een iets te optimistisch streven.quote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat Nederlands voetbal 10 jaar nodig had om weer mee te doen op toernooien.
Dat leek me wat lang.
Ja, kan best.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.
Zlatan stopt wellicht
Met scholletje per definitie niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik sanp dat eigenlijk niet echt. Denk dat Nederland best tweede kan worden met Wk-kwalificatie hoor.
Zlatan stopt wellicht
Misschien moeten jullie wat buitenlanders nationaliserenquote:Op zondag 24 april 2016 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Oostveen wil dat het Nederlandse voetbal uiterlijk in 2026 weer aan de top staat. Ik vind het al met al eerder een iets te optimistisch streven.
We hebben niet veel alternatieven.quote:Op zondag 24 april 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met scholletje per definitie niet.
September ofzo?quote:
Het zal niet moeilijk zijn om er een te vinden die wel coachervaring heeft?quote:
Tuurlijk, maar is maar de vraag of die dan wel geschikt is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal niet moeilijk zijn om er een te vinden die wel coachervaring heeft?
Ik ben net 26 geworden en ze zeggen dat je beste jaren dan komen. Wellicht moet ik de nationale last maar op mij nemenquote:Op zondag 24 april 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie wat buitenlanders nationaliseren
Rustig Stijn,rustigquote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar walg ik nog het meest van: dat geschreeuw MAAR ER ZIJN GEEN ALTERNATIEVEN.
Vreselijke dooddoener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |