Toen ie nog onderzoeksjournalistiek deed in steden als Budapest.quote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij leeft vooral in het verleden aangezien hij in die tijd zich als journalist nog wel in die wereld begaf. Ik geloof namelijk best dat voorheen de romantiek van het bekertoernooi een stuk meer meespeelde.
En de helft van het Feyenoord topic die hoe meer Janssen ging scoren hoe harder ging roepen dat hij net zo had gepresteerd als Kramer nu als hij bij Feyenoord had gespeeldquote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar ik ook zo verschrikkelijk om moest lachen nadat Vincent Jansen (wat ik geen fantastische speler vind) voor het nationale elftal was opgeroepen.
Feyenoordbestuurders die zeiden, "Ja, wij hadden toen Pelle"
Dan heb je toch wel 0,0 langetermijnvisie als dat je oprechte reden is.
Het is geen schande om een voetballer verkeerd in te schatten, maar dit was genant.
Met onze vleugels vind ik dat geen rare gedachte. Het is geen wereldvoetballer ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de helft van het Feyenoord topic die hoe meer Janssen ging scoren hoe harder ging roepen dat hij net zo had gepresteerd als Kramer nu als hij bij Feyenoord had gespeeld
Ik voorspel John van den Brom.quote:Op zondag 24 april 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie denk jij dat Ajax aanstelt als de Boer weggaat?
Nee, maar wel wat belangrijker voor je elftal dan Kramer. Daar zit echt wel verschil inquote:Op zondag 24 april 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met onze vleugels vind ik dat geen rare gedachte. Het is geen wereldvoetballer ofzo.
Achja, hij scoort nu.quote:Op zondag 24 april 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat belangrijker voor je elftal dan Kramer. Daar zit echt wel verschil in
En die neemt Janssen dan weer mee.quote:
Won't happen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die neemt Janssen dan weer mee.
Milik naar Inter volgens de objectieve nieuwsbron Voetbalzone
Wie welquote:
Dat dus.quote:Op zondag 24 april 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Want een ajaxspits moet niveautje Barca zijn
Daar gaat hij toch niet heen, ome Hans.quote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik bij Inter, dat wordt HELEMAAL niets.
Die moet even lekker bij Ajax blijven een paar seizoenen. Is ook niet veel hoor, maar prima spits in de eredivisie.quote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat hij toch niet heen, ome Hans.
Voetbalzone hequote:Op zondag 24 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik bij Inter, dat wordt HELEMAAL niets.
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moet even lekker bij Ajax blijven een paar seizoenen. Is ook niet veel hoor, maar prima spits in de eredivisie.
Hoezo, willen ze een AJAXSPITS?quote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax willen ze hem volgens mij voor het eerste leuke bod wegdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |