Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallersquote:
Lange ballen op Pelle.quote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallers
Veel beter voetbal
Ja, dat was ook Koemanquote:
Ja, en dat Guidetti zo rendeerde zijn ook gewoon dingen die een beetje moeten meezitten.quote:
Geen visie is het prettigst. Gewoon treurig hoeveel opstellingen er dit seizoen inmiddels doorheen gejast zijnquote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder Koeman was het opeens hallelujah.
Maar daarvoor was het kut, onder Koeman zat het mee en coachte Koeman goed, en nu modderen we gewoon weer door.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
En maakt ook verder niet uit. Als lange ballen naar je spits als systeem goed uitpakt
Nee daar heb je gelijk in inederdaad. Geef ik toequote:Op zondag 24 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar, Fokkie. In het begin van dit seizoen heb jij ook meermaals gezegd dat het prima was omdat ze wonnen. En toen waren ze niet beter dan nu hoor
Dat stukje zag ik ook zowaar en niemand die er ook maar tegenin gingquote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Johan Derksen die ging zeggen dat de FA cup bijna net zo belangrijk als de competitie was.
Dat was genot.
Elan, jij en ik predikten dat in vol enthousiasme. Het was gewoon wachten tot het eens keihard misging. Nu gaat het ook niet veel beter, wel iets, maar dat klinkt niet lekker in de oren van onze goednieuwsshowgoeroes.quote:Op zondag 24 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar, Fokkie. In het begin van dit seizoen heb jij ook meermaals gezegd dat het prima was omdat ze wonnen. En toen waren ze niet beter dan nu hoor
Ja, daar moest ik hard om lachen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik ook zowaar en niemand die er ook maar tegenin ging
Hij leeft vooral in het verleden aangezien hij in die tijd zich als journalist nog wel in die wereld begaf. Ik geloof namelijk best dat voorheen de romantiek van het bekertoernooi een stuk meer meespeelde.quote:
Wie denk jij dat Ajax aanstelt als de Boer weggaat?quote:Op zondag 24 april 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst gekeken toen mijn held @Aad300 aan tafel zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |