Ik ken dan ook niemand die de beker een prijs vind.quote:Op zondag 24 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen die kritiek die ze nu al geuit hebben op Geel en Gudde ook gedaan hebben met de gedachte dat ze alsnog wel de beker zullen winnen dus dat valt dan nog mee qua opportunisme
Wat ook gewoon dikke onzin is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken dan ook niemand die de beker een prijs vind.
Is het altijd geweest hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is gewoon een treurig hoopje ellende geworden.
Mwahquote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt niet dat er voor van Geel en Gudde wel degelijke bestuurders ooit bij Feyenoord hebben gezeten.
Wie ik?quote:
Nee, Stijn.quote:Op zondag 24 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie ik?
Ja 2006/2008 was ook treurig ja
Als ze die slechte reeks niet hadden gehad hadden ze nu gewoon nog om kampieonschap meegedaanquote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dit treurige hoopje ellende kan met 7 keer verliezen gewoon 3e worden.
Die was zo goed in dat ie bijna in de bak had gezetenquote:
In de tijden van Koeman en (voor een bepaalde tijd) Rutten was er nog hoop op iets. Sinds het laatste gedeelte van het seizoen met Rutten compleet mislukte, is er iets onverklaarbaars gebeurd. Kortsluiting intern, paniek in het rond want Rutten zei dat het bijvoorbeeld aan een spannend topsportklimaat ontbrak. Ze zijn daarna compleet uit het oog verloren wat er is opgebouwd. Nu zie je daar compleet niets van terug. Een Kramer wordt verdedigd alsof het een leerling van Jezus is en binnenkort een groot onderricht zal geven.quote:
Tja. Als ze in het begin iets meer pech hadden gehad met penalties en dingen die wat meezaten hadden ze ook zo een paar plaatsen lager kunnen staan.quote:Op zondag 24 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze die slechte reeks niet hadden gehad hadden ze nu gewoon nog om kampieonschap meegedaanZelfs als ze niet alle 7 hadden gewonnen
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 april 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk sta je waar je hoort te staan denk ik.
Het treurige hoopje ellende is intern alles kwijt. Jij probeert het meteen in het verlengde te trekken. Kijk eens wat Van Geel voor idiote dingen heeft geschreeuwd. Voor het tijdperk Rutten, voor het tijdperk Gio en zelfs in januari werd er nog gezegd dat ze mee wilden doen om de titel. Probeer dan maar weer meteen te zeggen dat het "lachwekkend is dat ze nog 3e staan". Van Geel is een dwaas, die bezwijkt volledig onder de druk die hij mede zichzelf heeft opgelegd.quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dit treurige hoopje ellende kan met 7 keer verliezen gewoon 3e worden.
Elke trainer vind dat er te weinig topsportmentaliteit heerst. Je zou denken dat ze misschien weleens gelijk zouden kunnen hebben inderdaadquote:Op zondag 24 april 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tijden van Koeman en (voor een bepaalde tijd) Rutten was er nog hoop op iets. Sinds het laatste gedeelte van het seizoen met Rutten compleet mislukte, is er iets onverklaarbaars gebeurd. Kortsluiting intern, paniek in het rond want Rutten zei dat het bijvoorbeeld aan een spannend topsportklimaat ontbrak. Ze zijn daarna compleet uit het oog verloren wat er is opgebouwd. Nu zie je daar compleet niets van terug. Een Kramer wordt verdedigd alsof het een leerling van Jezus is en binnenkort een groot onderricht zal geven.
Dat is het meest pijnlijke om te zien: bouwwerken die compleet aan gort worden geschopt onder het mom van raar gezwets als ervaring, routine, fysiek of iets dergelijks. Feyenoord heeft bewezen dat het mogelijk is.
Ik heb alleen gezegd dat dit niets nieuws is hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige hoopje ellende is intern alles kwijt. Jij probeert het meteen in het verlengde te trekken. Kijk eens wat Van Geel voor idiote dingen heeft geschreeuwd. Voor het tijdperk Rutten, voor het tijdperk Gio en zelfs in januari werd er nog gezegd dat ze mee wilden doen om de titel. Probeer dan maar weer meteen te zeggen dat het "lachwekkend is dat ze nog 3e staan". Van Geel is een dwaas, die bezwijkt volledig onder de druk die hij mede zichzelf heeft opgelegd.
Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallersquote:
Lange ballen op Pelle.quote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach kom, dat kwam echt niet alleen door meevallers
Veel beter voetbal
Ja, dat was ook Koemanquote:
Ja, en dat Guidetti zo rendeerde zijn ook gewoon dingen die een beetje moeten meezitten.quote:
Geen visie is het prettigst. Gewoon treurig hoeveel opstellingen er dit seizoen inmiddels doorheen gejast zijnquote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder Koeman was het opeens hallelujah.
Maar daarvoor was het kut, onder Koeman zat het mee en coachte Koeman goed, en nu modderen we gewoon weer door.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
En maakt ook verder niet uit. Als lange ballen naar je spits als systeem goed uitpakt
Nee daar heb je gelijk in inederdaad. Geef ik toequote:Op zondag 24 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar, Fokkie. In het begin van dit seizoen heb jij ook meermaals gezegd dat het prima was omdat ze wonnen. En toen waren ze niet beter dan nu hoor
Dat stukje zag ik ook zowaar en niemand die er ook maar tegenin gingquote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Johan Derksen die ging zeggen dat de FA cup bijna net zo belangrijk als de competitie was.
Dat was genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |