Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net 26 geworden en ze zeggen dat je beste jaren dan komen. Wellicht moet ik de nationale last maar op mij nemen
Iedereen geschikter dan die debiel die jullie hebben hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is maar de vraag of die dan wel geschikt is.
#viesdikquote:Op zondag 24 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.
Vandaag nog gescoord tegen een elftal met 220kg overgewicht over 11 spelers verdeelt.
En een doelpunt veroorzaakt omdat ik te beroerd was een bal weg te koppen op een juiste manier
quote:
In andere woorden, je hebt gescoord maar dit was in eigen doel?quote:Op zondag 24 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook ik wil best voor Nederland uitkomen hoor.
Vandaag nog gescoord tegen een elftal met 220kg overgewicht over 11 spelers verdeelt.
En een doelpunt veroorzaakt omdat ik te beroerd was een bal weg te koppen op een juiste manier
Nee. Moest verdedigen bij een corner. Maar kopte die bal zo bij de spits van de tegenstander in de benen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere woorden, je hebt gescoord maar dit was in eigen doel?
Dat is voor bananenrepubliekenquote:Op zondag 24 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het echt zo slecht is.
Stel een buitenlander aan.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het echt zo slecht is.
Stel een buitenlander aan.
Nee, dat is trainers met de kwaliteit van Blind aanstellenquote:
Beide ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat is trainers met de kwaliteit van Blind aanstellen
Kan gebeuren. Enkel nobel dat je de tegenstander een eretreffer guntquote:Op zondag 24 april 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Moest verdedigen bij een corner. Maar kopte die bal zo bij de spits van de tegenstander in de benen.
Gisteren sprak je nog vol lof over bananen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide ja.
Maar ik vind een buitenlandse coach echt niet bij het Nederlands elftal passen
quote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren sprak je nog vol lof over bananen.
Hetzelfde als jij, blijkbaar.quote:
Ja, oud trainer van Argentiniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |