https://www.youtube.com/watch?v...quote:
Hehehequote:
Ze snapt niet allesquote:
Ik ben er niet zeker van.quote:
Denk niet manquote:Op zondag 24 april 2016 15:23 schreef richolio het volgende:
Unibetje gezet op dat Kuyt twee keer scoort vanavond, moet lukken toch?
Alsjeblieft geen pingels.quote:Op zondag 24 april 2016 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van.
Denk dat ze het erg lastig gaan krijgen tegen Utrecht.
1-1 en dan pingels.
Nee voor mij hoeft dat ook niet neequote:Op zondag 24 april 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen pingels.Wil nog langer leven dan vandaag.
Denk niet dat er veel gescoord gaat worden.quote:
8 eu?quote:Op zondag 24 april 2016 15:27 schreef richolio het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook niet, en Unibet ook niet. Stond ook op 8 eu
Mjah, aan de andere kant hoop ik wel op veel spanning. Idd fysieke strijd, wat opstootjes. Doelpunten. Kramp in de billetjes. En als het eindsignaal klinkt een ejaculatie van vreugdegenot.quote:
Noem je geen euroquote:Op zondag 24 april 2016 15:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
Dus 5 eu ingezet en ik kan nu 40 winnen
Maakt me geen reet uit dat het saai is. Gewoon binnen 90 minuten pakkenquote:Op zondag 24 april 2016 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, aan de andere kant hoop ik wel op veel spanning. Idd fysieke strijd, wat opstootjes. Doelpunten. Kramp in de billetjes. En als het eindsignaal klinkt een ejaculatie van vreugdegenot.
Anders is 't ook maar zo saai
Oddquote:
Ja dat sowieso ja!quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit dat het saai is. Gewoon binnen 90 minuten pakken
Ja of gewoon quotering, kan ookquote:
ik heb nog nooit iemand gezien die door een dood sterftquote:
Zeker. Soms heb je na 2 dagen al je geld binnenquote:
Oke, top. Thanks.quote:Op zondag 24 april 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Soms heb je na 2 dagen al je geld binnen
quote:Op zondag 24 april 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand gezien die door een dood sterft
;s
Bankroll, saldoquote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is BR? Ik ben nog een beetje nieuw met dit.
Ik heb net 5 euro gestort en dat meteen ingezet.quote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bankroll, saldo
Met hoeveel speel je.
Wel netjes dat je niet meteen high stakes speelt.Verstandig
Je eerste storting ooit was dat?quote:Op zondag 24 april 2016 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb net 5 euro gestort en dat meteen ingezet.![]()
Lijkt me wel grappig om vaker te doen.
Netjesquote:Op zondag 24 april 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
vanochtend heerlijk een rondje hardgelopen en net wat dingetjes gekocht in de stad. Helaas mijn blender moeten terug brengen omdat ie het niet goed deedmaar verder
wat een dag
Oh godverquote:Op zondag 24 april 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste storting ooit was dat?
Dat is wel zonde dan, je eerste storting krijg je flinke bonus
50 procent op je eerste storting. De meeste doen gelijk 50/200euro omdat je dan gewoon een lekker beginnetje hebt om jesaldo mee op te bouwenquote:
Zo'n ding waar je je telefoon in kan doen tijdens het sporten om je arm, sportshirt met lange mouwen, oplaadkabel voor telefoon, mini appelkruimeltaartje en een hotdog van de hemaquote:Op zondag 24 april 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes
Wat heb je allemaalgekocht?
Ik heb fitnessmatje gekocht deze week
quote:Op zondag 24 april 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo'n ding waar je je telefoon in kan doen tijdens het sporten om je arm, sportshirt met lange mouwen, oplaadkabel voor telefoon, mini appelkruimeltaartje en een hotdog van de hema
oh en argan olie voor in mijn haar
ik heb ook zo'n matje, maar ik vind het eigenlijk best saai om van die oefeningen thuis te doenmaar moet het toch maar weer eens proberen. heb jij het al geprobeerd?
oh misschien ga ik dat ook wel doenquote:Op zondag 24 april 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker
Ja ja, doe het elke dag. Gewoon naast 3x pw fitness.
http://www.30daychallenges.nl/30-day-beach-body-challenge/
Doe deze sinds 5 dagen
Sommige zijn best kutquote:Op zondag 24 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh misschien ga ik dat ook wel doenis het leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |