Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.quote:
Nee, die was er eerder deze week al. In het weekend moet hij vaak werken.quote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scherp scherp.
Heb je die rooie niet in huis dit weekend?
Vergeet Capello bij Rusland nietquote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.
Hebben jullie Jungle Book nog gezien?quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die was er eerder deze week al. In het weekend moet hij vaak werken.
Ranieri bij Griekenland was reeds ook een groot succes.quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Capello bij Rusland niet
Nope. Hij wil hem ook niet gaan kijken.quote:
Nou ja, misschien zou het wel goed zijn.Zal wel iets nationalistisch zizjn van mequote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed van je, die heeft Chili als Argentijn onder zijn hoede genomen en compleet hervormd.
Geen idee, ik onderbouwde slechts het statement van heiland Insomnia.quote:Op zondag 24 april 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zou het wel goed zijn.Zal wel iets nationalistisch zizjn van meWat totaal niet past verder
Wie zou je geschikt vinden als buitenlandse trainer?
Al snap ik Inso wel met zijn vraag hoor. Na al die successen van Eriksson en Capello bij Engeland vergeet je al snel dat het niet heel wenselijk is om een buitenlandse bondscoach te hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ranieri bij Griekenland was reeds ook een groot succes.
Tssk, Hij is echt leuk.quote:
Ik wil hem wel zien. Was vroeger een van mijn favorieten. Maar Heppie voelt niet dezelfde nostalgie volgens mij.quote:
Zonder ziel voel je sowieso betrekkelijk weinigquote:Op zondag 24 april 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil hem wel zien. Was vroeger een van mijn favorieten. Maar Heppie voelt niet dezelfde nostalgie volgens mij.
Kan ook zijn voordelen hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder ziel voel je sowieso betrekkelijk weinig
Dagdagquote:Op zondag 24 april 2016 02:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook zijn voordelen hebben.
Maar ik ga maar naar bed. Mijn ziel heeft rust nodig.![]()
Heb je vernomen dat Lange Frans en Lil Kleine ruzie hebben om geld en Lil Kleine Daniëlle, (Die zich ermee besloot te bemoeien) zelfs een ondankbare hoer heeft genoemd?quote:Op zondag 24 april 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk begint het allemaal bij VISIE.
Tot zover deze wijze insteek. Ik ga slapen.
Rond half 6 wordt deze SC met passende kleuren, liederen en plaatjes aangepastquote:
Zo hoort datquote:Op zondag 24 april 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rond half 6 wordt deze SC met passende kleuren, liederen en plaatjes aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |