Waarom?quote:
Hmm oke oke nicequote:Op zondag 24 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn best kutMaar heb nog niet veel gedaan. Ben pas bij dag 6 nu
Maar over het algemeen goed te doen
Gewoon paar reserves van de tegenstander toch, kan jou het schelenquote:
oh dan moeten wij gewoon spelen volgens mijquote:
Ja meestal heel even jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
liep net zonder jas door de hagelEn het duurde ook best lang voordat het voorbij was. Normaal hagelt het echt maar twintig seconde ofzo toch
Jij bent dus hier gaan hangen! Goede keuze!quote:
Hey DRquote:Op zondag 24 april 2016 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent dus hier gaan hangen! Goede keuze!
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.quote:
hilary duffquote:Op zondag 24 april 2016 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.
Wel jammer dat die andere SC nu beetje dood is.
Mijn al time crushquote:
Ja idd ,maar weinig aan te doen helaas.quote:Op zondag 24 april 2016 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie je inderdaad wel op meerdere plaatsen terug komen.
Wel jammer dat die andere SC nu beetje dood is.
Eerder duffe Hilaryquote:
Ik vraag me af hoelang die WA groep interessant blijftquote:Op zondag 24 april 2016 16:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja idd ,maar weinig aan te doen helaas.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die zou je wel helemaal Suff willen neuken he
Ik zou niet eens weten wie er allemaal nog in zitten. Vooral mensen die amper op FOK! komen geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die WA groep interessant blijft
quote:
Limewirequote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
heb deze nog van limewire gehaald voor op mijn mp3leukste nummertje van haar vond ik
of ging jij alleen voor de looks
Ik ging eigenlijk gewoon voor de looks, al heb ik ook wat nummertjes gedownloadquote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
heb deze nog van limewire gehaald voor op mijn mp3leukste nummertje van haar vond ik
of ging jij alleen voor de looks
Ja, ik ben er ook uit inmiddels. Volgens mij zitten alleen nog Geerd, renwan, Robert en ifim erin.quote:Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie er allemaal nog in zitten. Vooral mensen die amper op FOK! komen geloof ik.
mooi manquote:
Gadver, ben jij zo`n BBWliefhebber?quote:
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houdenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar reserves van de tegenstander toch, kan jou het schelen
Weet niet zeker eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moeten wij gewoon spelen volgens mij
of hebben jullie nu automatisch verloren?
Gewoon bij de heupbotten pakken.quote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoorquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
mono en moira niet?quote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook uit inmiddels. Volgens mij zitten alleen nog Geerd, renwan, Robert en ifim erin.
Ojaquote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi man
en dan maar hopen dat je een goede versie had gekozen
quote:
Dan mogen jullie twee de planken verdelen, dan ga ik voor een maatje meerquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoor
Kweenie, die zullen er ook nog wel inzitten.quote:
wanneer ben je als vrouw een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank isquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
koaladikquote:Op zondag 24 april 2016 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank is
Als ze geen tieten en geen kont heeft!quote:
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusjaquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
85Bquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
oke dan ben ik geen plank net als ongeveer 99% van alle vrouwen boven de 16 jaarquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
Dit is een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
lol vind je dat echt een lekker dingquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Met eerste eensquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel goed uitzienquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
lol vind je dat echt een lekker ding
Viesdik die tweedequote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |