Gadver, ben jij zo`n BBWliefhebber?quote:
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houdenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar reserves van de tegenstander toch, kan jou het schelen
Weet niet zeker eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moeten wij gewoon spelen volgens mij
of hebben jullie nu automatisch verloren?
Gewoon bij de heupbotten pakken.quote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoorquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het moeten geen planken zijn, dan heb je niets om je aan vast te houden
mono en moira niet?quote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook uit inmiddels. Volgens mij zitten alleen nog Geerd, renwan, Robert en ifim erin.
Ojaquote:Op zondag 24 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi man
en dan maar hopen dat je een goede versie had gekozen
quote:
Dan mogen jullie twee de planken verdelen, dan ga ik voor een maatje meerquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Planken kan je je prima aan vast hoduen hoor
Kweenie, die zullen er ook nog wel inzitten.quote:
wanneer ben je als vrouw een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank isquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
koaladikquote:Op zondag 24 april 2016 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof het enige alternatief voor kaolodik een plank is
Als ze geen tieten en geen kont heeft!quote:
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusjaquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
85Bquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
oke dan ben ik geen plank net als ongeveer 99% van alle vrouwen boven de 16 jaarquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen tieten en geen kont heeft!
Dit is een plankquote:Op zondag 24 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types die van een maatje meer houden vinden normale vorm borsten/kont vaak al plat dusja
lol vind je dat echt een lekker dingquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Met eerste eensquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel goed uitzienquote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
lol vind je dat echt een lekker ding
Viesdik die tweedequote:Op zondag 24 april 2016 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een plank
[ afbeelding ]
Dit is een lekker ding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |