Die heeft al heel wat ijsjes op dat strand op jaquote:
Mag jij lekker de eerste pakkenquote:
ik vind het wel mooi als je nog een taille zietquote:
Ik pak de tweede wel gewoon, mag jij op jacht naar andere!quote:
Goed punt.quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi als je nog een taille ziet
quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak de tweede wel gewoon, mag jij op jacht naar andere!
Niet echt, maar zit er wel tegenaanquote:
Flauwe humor heb jij vandaag.quote:
Zou?quote:
Ja manquote:Op zondag 24 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flauwe humor heb jij vandaag.
Zullen wel de zenuwen zijn
ahahhaha jaquote:
Zij DMde een keer toen ik hier net kwam kijken. 2 username's voordat ze Jhali heettequote:
Ooh oke, postte je ook in jong dan of was dat al grtdquote:Op zondag 24 april 2016 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zij DMde een keer toen ik hier net kwam kijken. 2 username's voordat ze Jhali heette
Heb ik niet (meer)quote:
Was al GRTD. Die verhaaltjes van haarquote:Op zondag 24 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh oke, postte je ook in jong dan of was dat al grtd
oh echt erg ja waren die.quote:Op zondag 24 april 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik niet (meer)
[..]
Was al GRTD. Die verhaaltjes van haar
Ben vieze lurker jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt erg ja waren die.
kijk je hier al zo lang mee dan, ik ken jou eigenlijk alleen maar van dat je heel soms hier bent
ja raar hequote:Op zondag 24 april 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar weer vandaag.
Regen, zon, hagel, regen, zon, regen, zon, hagel, zon, regen.
Oei, dat moet ik ook weer gaan doen. Ben al een goede week niet wezen hardlopen.quote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja raar he
toen ik ging hardlopen lekker zonnetje gelukkig
Aw fuck. Gecondoleerd.quote:Op zondag 24 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut. Ding is nu wel echt dood.
Jammer ja. Maar goed gebruikte hem nog zelden. Alleen voor die oude games, dat is wel jammer.quote:
Ohquote:Op zondag 24 april 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben vieze lurker ja
Maar toen wel erger. Onzekere boy, en ging soms veel te snel hier.
Ik ben vandaag na een jaar weer begonnenquote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, dat moet ik ook weer gaan doen. Ben al een goede week niet wezen hardlopen.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben vandaag na een jaar weer begonnen![]()
Ja ik doe een intervaltraining via een appquote:
Nice, welke app gebruik je?quote:Op zondag 24 april 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik doe een intervaltraining via een app
een oude versie van deze op mijn iPodquote:Op zondag 24 april 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, welke app gebruik je?
Dat is inderdaad wel een oude. Maar goed als het werkt.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
een oude versie van deze op mijn iPod
https://itunes.apple.com/(...)er./id448357306?mt=8
erg fijn
hoe weet je dat die oud is?quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een oude. Maar goed als het werkt.
Kan je niet ergens een goedkoop 2dehandsje halen?quote:Op zondag 24 april 2016 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer ja. Maar goed gebruikte hem nog zelden. Alleen voor die oude games, dat is wel jammer.
oh weet niet welke versie er nu isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |