SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
ik had m'n mediaplayer nog aan staan ik dacht al wat klinkt het raar
idd jaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
daarom gooide ik 'm volquote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef knokkels het volgende:
Whehehe .. leuke touch, die agenda in de TT
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbelquote:
Het is er wel weer voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
wat mij betreft mag Karzai vooral zo verder gaan
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbel![]()
Werkt dat bij audiofielen niet anders dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.
quote:Eek-A-Mouse
17:31 en ik ben al klaar met eten. Volgens mij heb ik nog nooit zo vroeg gegetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:28 schreef just me het volgende:
In het kader van er moet toch gegeten en gedronken worden ga ik even boodschappen doen
Neem ik het overquote:
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.quote:
Da's best lief van Gupquote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
Noop, evenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
Gup is goodquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gebruik geen Odol, Kruidvat eigen merk dingesquote:Op donderdag 21 april 2016 17:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijn
UB40 - Food For Thought ?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Moet dat nouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
En het hele oeuvre van Fish (als eerbetoon aan Gup)
guess who's coming to dinnerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Nee. Ik moet van jou muziek noemen die met eten heeft te maken. Het is natuurlijk niet gezegd dat jij die muziek ook echt moet gaan draaien.quote:
Ik ben niet zo van de vegaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Tom's Diner van Suzanne Vega en DNA
Jij hebt ook liever een flinke steak op je bord liggen dusquote:
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.quote:
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
zeker wetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever een flinke steak op je bord liggen dus
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
B12 en Dquote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
Heb je Fann op Facebook?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
Ben jij veganist danquote:
quote:
Neuh, zeker weten van nietquote:
ik heb heel, heel slecht met pilletjes innemenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.
Bohhhhh.. lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh, zeker weten van niet
Heb net een gerookt makreeltje schoongemaakt
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende iddquote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
Oww... Protoje - Who Knows => Blue Cantrell - Hit 'Em Up style
dank je wel Karzaiquote:
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende idd
quote:
meestal is het andersomquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
quote:
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie weet waar ik vanavond laat mee thuis kom.
Moet naar Haarlem zo...
Dan weet u me te vinden...quote:21 apr 19:30 DSS - L&D Amsterdam Pirates
Pim Muliersportpark HAARLEM
A. Ficken (1e Honkscheidsrechter), R. Schoobaar (3e Honkscheidsrechter), J.W. van der Paauw (Plaatscheidsrechter), H.M.E. Houtkamp-Dijkstra (Official scorer computer), B.A. Zaal-de Graaff (Official scorer papier)
Ik praatte dan ook wat zachtjesquote:Op donderdag 21 april 2016 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic is nogal zacht t.o.v. de muziek. Just saying.
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
Ik zal het 'm melden...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Ik merk het... en nu?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.
Mafze Muisquote:Op donderdag 21 april 2016 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels, bedankt![]()
Ik ga pitten tot ik weer wakker wordt
Ik had die nieuwe AGC ingesteld voordat ik de nieuwe geluidskaart in gebruik nam realiseer ik me ineens.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom altijd dat gesleutel?
Als het goed is, is het goed toch?
Ik verander nooit iets...
Ik dacht ook al zoiets te bespeurenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is dit de Seal-versie van Killer, niet de versie met Adamski.
Deze versie is door Trevor Horn geproduceerd en staat op het debuutalbum van Seal.
met texas rangers eropquote:Op donderdag 21 april 2016 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn 30 centimeter lange knuppel...
Die tattoo lijkt me best pijnlijk daarquote:
quote:
deze is fijn hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef knokkels het volgende:
Voor just mePizza Song
![]()
Of bedoelde je toch een andere?
Voor het deeg moet je bij Lucky wezenquote:
Ja ik heb alles op Bypass All gezet omdat de AGC nu dus niet meer nodig is, omdat het bij mij gewoon standaard goed klinkt.quote:
Knokkels doet 'n Voutjequote:Op donderdag 21 april 2016 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Knokkels draait en het niveau keldert met de minuut.
Het wordt nog veel erger. Ik heb hem zojuist een bijzonder onsmakelijk voorstel gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Knokkels draait en het niveau keldert met de minuut.
quote:
Nou, iddquote:
Dan is de volgende voor jouquote:Op donderdag 21 april 2016 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:
ik heb net hamburgers in de pan liggen
quote:
Bad vol gelei?quote:
quote:
Ayequote:
Wat gebeurt er als je in een bad vol gelei een scheet laat?quote:
en die drankvoorraad op de achtergrondquote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs op mijn hoofd...
[ afbeelding ]
bubbels ?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je in een bad vol gelei een scheet laat?
Daar gaat het niet om...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
en die drankvoorraad op de achtergrond
![]()
Trage bubbels? Probeer het!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
mooie voorraad capsquote:
'k Heb geen badkuip. Moet ik eerst weer een hotelkamer met bad huren, en dan uitleggen waarvoor al die gelei is enzo. Is zo'n gedoe.quote:
Nou, dat was dan een vluggertje.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Eskimopak aan, we gaan de kou later trotseren...
Ik gok dat het gaat stinken als je hetbad verlaatquote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Logisch als eskimo...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat was dan een vluggertje.![]()
Speciekuip?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'k Heb geen badkuip. Moet ik eerst weer een hotelkamer met bad huren, en dan uitleggen waarvoor al die gelei is enzo. Is zo'n gedoe.
Het is wel een mooie collectie petten.quote:
Heb ik ook al niet op voorraad.quote:
have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Eskimopak aan, we gaan de kou later trotseren...
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmer dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet op voorraad.
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuipquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Toen leek het huge.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuip
Al gegeten.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Even ieders eetlust bederven met een liedje over kannibalisme.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Even ieders eetlust bederven met een liedje over kannibalisme.
zinken bad op het aanrechtquote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuip
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ja, na mijn AGC weggegooid te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, werkt alles nu naar behoren?
Toch weer voor elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, na mijn AGC weggegooid te hebben.
Eerst een AGC instellen, voordat ik mijn nieuwe geluidskaart installeerde was toch niet zo handig
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch weer voor elkaar.Microfoon oké, verse kaart, plus installaties en gáán met knok.
Zat er van te kijken dat knok het draaide.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!
effe wachten .. Pizza was voor just mequote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!
Ik hou van verrassend uit de hoek komen, dat weet je toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, met Vout ben je erop voorbereid, weet je...
noem je mij een gedrochtquote:Op donderdag 21 april 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
effe wachten .. Pizza was voor just me
Dat andere gedrocht (2x), mea culpa
Voor die tijd ga ik even mediteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, met Vout ben je erop voorbereid, weet je...
oef knokkels.. je bent de lul, manquote:
Kan je dan heel verassend fire water burn de digitale ether inslingeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van verrassend uit de hoek komen, dat weet je toch?
Ik zou niet durvenquote:
firewater, burn.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dan heel verassend fire water burn de digitale ether inslingeren?
Of ring of fire, is toepasselijk na een goed hete currymaaltijd
TMZ website is dood?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis heeft er weer 1 bij voor haar show. http://www.tmz.com/#ixzz46TtdRhqE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Minimaalquote:Op donderdag 21 april 2016 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Potverdikkie, zo'n eigengemaakt broodje hamburger is toch 635 keer lekkerder dan welk fastfood"restaurant" dan ook.
quote:
... wut?quote:
http://www.nu.nl/muziek/4250862/zanger-prince-57-overleden.htmlquote:'Zanger Prince (57) overleden'
De Amerikaanse zanger Prince zou donderdag zijn overleden, meldt de site TMZ. De politie doet onderzoek in zijn huis naar een overleden persoon. Dat het om de 57-jarige Prince zelf gaat, is nog niet bevestigd.
Zijn lichaam zou donderdagochtend zijn aangetroffen in zijn studio in zijn huis in Minnesota, meldt TMZ.
Prince kampte volgens een woordvoerder al een aantal weken met griep. Ondanks zijn toestand wilde hij per se zijn optreden in Atlanta doorzetten.
TAFKAPNKAPquote:
Dat was de moeder aller griepen wel danquote:Op donderdag 21 april 2016 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/4250862/zanger-prince-57-overleden.html
Dat was een beste griep iddquote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was de moeder aller griepen wel dan
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/4250862/zanger-prince-57-overleden.html
quote:
quote:
*moest lachen*quote:Op donderdag 21 april 2016 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn lichaampje zou donderdagochtend zijn aangetroffen in zijn studio in zijn huis in Minnesota, meldt TMZ.
Het was de tuinman!?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Identiteit is officieel nog niet bekend.
Zijn formaat is vrij herkenbaar lijkt me.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Identiteit is officieel nog niet bekend.
Met de kandelaar in de biljartzaalquote:
quote:TMZ first reported that there was a fatality at Prince’s estate in Chanhassen, Minnesota, but the identity of the person was not initially revealed. Chief Deputy Jason Kamerud originally said that he would not comment on whether or not Prince was involved. The police did say they had notified the next of kin of the deceased prior to Prince’s identity being released. And, just before Prince’s death was actually confirmed by TMZ, a tweet from music artist Zach Myers’ account claimed that Prince had indeed passed away. Read the tweet below.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met de kandelaar in de biljartzaal
En de eerste keer dat ik Prince draai. Ooitquote:Op donderdag 21 april 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En knokkels draait "the day the music died". Alsof ie het WIST!
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met de kandelaar in de biljartzaal
Of hij doet een grote verdwijntruc.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef just me het volgende:
MUZ / Prince overleden
dan moet het toch echt zijn
Scherpquote:Op donderdag 21 april 2016 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Twitter staat alweer vol met "OMG I'm at a loss for words!". Nou, je tweet anders nog best veel voor iemand die er geen woorden voor heeft.
Precies. Je gunt het niemand, maar hij heeft verder een heel best leven gehad. En nu is hij deaud.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Twitter staat alweer vol met "OMG I'm at a loss for words!". Nou, je tweet anders nog best veel voor iemand die er geen woorden voor heeft.
Ja, absoluut.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft wel het een en ander teweeg gebracht in de muziekwereld.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft wel het een en ander teweeg gebracht in de muziekwereld.
Jong nog. Zo danquote:Op donderdag 21 april 2016 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Je gunt het niemand, maar hij heeft verder een heel best leven gehad. En nu is hij deaud.
We wachten op de eerste roddels. Euh.. coroner-reports. Uiteraard.quote:
Precies. Maar indien formaat Yoda....quote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
Er is iemand dood
Nog geen bevestiging wie
er gaan er ook zoveel doodquote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
Er is iemand dood
Nog geen bevestiging wie
Eej Spez!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
Er is iemand dood
Nog geen bevestiging wie
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Maar indien formaat Yoda....
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een dubbelganger in hetzelfde formaat?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan, kanquote:Op donderdag 21 april 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dubbelganger in hetzelfde formaat?
Associated Press bevestigd hetquote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
Er is iemand dood
Nog geen bevestiging wie
6 minuten geleden alquote:
Hij is is/was er gek genoeg voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan, kan. Je weet het gewoonweg nog niet he..
Oud nieuws dus al.quote:
Symph is niet doodquote:
*proest*quote:
BREAKING: *confirmed* Symph is NOT deadquote:
Howdyquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Fijne avond Elfquote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet weg.
Bedankt Knokkels - en een fijne avond!
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In principe bestond die al een tijd niet meer.
Die lag vanmiddag nog in de supermarkt.quote:
Tja, nu istie dood!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lag vanmiddag nog in de supermakt.
ook dood zekerquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lag vanmiddag nog in de supermakt.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
BREAKING: *confirmed* Symph is NOT dead
Geen ideequote:Op donderdag 21 april 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Burn mofo burn
Wordt ie gecremeerd?
the roof is on firequote:Op donderdag 21 april 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Burn mofo burn
Wordt ie gecremeerd?
En daarna overgoten met waterquote:Op donderdag 21 april 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Burn mofo burn
Wordt ie gecremeerd?
quote:Prince kampte volgens een woordvoerder al een aantal weken met griep. Prince Rogers Nelson, zoals zijn volledige naam luidt, moest op 15 april al wegens een medische noodsituatie naar een ziekenhuis. Zijn vliegtuig maakte daarvoor een tussenlanding in Illinois. Toch trad hij de dag erna nog op bij een concert en verzekerde hij zijn fans dat alles in orde was.
Voorafgaand aan zijn laatste optreden had Prince echter twee shows als gevolg van gezondheidsproblemen geannuleerd.
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?quote:
Ja precies, of longontsteking ofzo. Aan een simpel griepje gaan mensen in de westerse wereld niet meer dood.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?
Hersenvliesontsteking lijkt ook op een griepje. Met het verschil dat je daar wél dood aan kunt gaan.
Of hij mankeerde al iets en kreeg dit er nog eens bij.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?
Hersenvliesontsteking lijkt ook op een griepje. Met het verschil dat je daar wél dood aan kunt gaan.
Als je jezelf TAFKAP gaat noemen, dan mankeert er wel iets aan jequote:Op donderdag 21 april 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of hij mankeerde al iets en kreeg dit er nog eens bij.
Die bestaat ook al niet meerquote:
heb je helemaal gelijk inquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je jezelf TAFKAP gaat noemen, dan mankeert er wel iets aan je
Ja ik was de naam even kwijtquote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had Fat van Weird Al in gedachten, maar deze kan ook
Maar die is in hongerstakingquote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef knokkels het volgende:
En robots mag je ook niet voeren. Tenzij Gup
nee joh ze hebben zijn electriciteit afgeslotenquote:
Gedwongen hongerstakingquote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ze hebben zijn electriciteit afgesloten
No shit, sherlockquote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Is het niet vrouwelijk?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |