the roof is on firequote:Op donderdag 21 april 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Burn mofo burn
Wordt ie gecremeerd?
En daarna overgoten met waterquote:Op donderdag 21 april 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Burn mofo burn
Wordt ie gecremeerd?
quote:Prince kampte volgens een woordvoerder al een aantal weken met griep. Prince Rogers Nelson, zoals zijn volledige naam luidt, moest op 15 april al wegens een medische noodsituatie naar een ziekenhuis. Zijn vliegtuig maakte daarvoor een tussenlanding in Illinois. Toch trad hij de dag erna nog op bij een concert en verzekerde hij zijn fans dat alles in orde was.
Voorafgaand aan zijn laatste optreden had Prince echter twee shows als gevolg van gezondheidsproblemen geannuleerd.
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?quote:
Ja precies, of longontsteking ofzo. Aan een simpel griepje gaan mensen in de westerse wereld niet meer dood.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?
Hersenvliesontsteking lijkt ook op een griepje. Met het verschil dat je daar wél dood aan kunt gaan.
Of hij mankeerde al iets en kreeg dit er nog eens bij.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Griepje, of iets wat lijkt op een griepje?
Hersenvliesontsteking lijkt ook op een griepje. Met het verschil dat je daar wél dood aan kunt gaan.
Als je jezelf TAFKAP gaat noemen, dan mankeert er wel iets aan jequote:Op donderdag 21 april 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of hij mankeerde al iets en kreeg dit er nog eens bij.
Die bestaat ook al niet meerquote:
heb je helemaal gelijk inquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je jezelf TAFKAP gaat noemen, dan mankeert er wel iets aan je
Ja ik was de naam even kwijtquote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had Fat van Weird Al in gedachten, maar deze kan ook
Maar die is in hongerstakingquote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef knokkels het volgende:
En robots mag je ook niet voeren. Tenzij Gup
nee joh ze hebben zijn electriciteit afgeslotenquote:
Gedwongen hongerstakingquote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ze hebben zijn electriciteit afgesloten
No shit, sherlockquote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Is het niet vrouwelijk?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |