Daar gaat het niet om...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
en die drankvoorraad op de achtergrond
![]()
Trage bubbels? Probeer het!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je in een bad vol gelei een scheet laat?
mooie voorraad capsquote:
'k Heb geen badkuip. Moet ik eerst weer een hotelkamer met bad huren, en dan uitleggen waarvoor al die gelei is enzo. Is zo'n gedoe.quote:
Nou, dat was dan een vluggertje.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Eskimopak aan, we gaan de kou later trotseren...
Ik gok dat het gaat stinken als je hetbad verlaatquote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Logisch als eskimo...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat was dan een vluggertje.![]()
Speciekuip?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'k Heb geen badkuip. Moet ik eerst weer een hotelkamer met bad huren, en dan uitleggen waarvoor al die gelei is enzo. Is zo'n gedoe.
Het is wel een mooie collectie petten.quote:
Heb ik ook al niet op voorraad.quote:
have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Eskimopak aan, we gaan de kou later trotseren...
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmer dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet op voorraad.
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuipquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Toen leek het huge.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuip
Al gegeten.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Even ieders eetlust bederven met een liedje over kannibalisme.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Even ieders eetlust bederven met een liedje over kannibalisme.
zinken bad op het aanrechtquote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een jong knokkeltje was. Badderen in de speciekuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |