Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.quote:
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
zeker wetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever een flinke steak op je bord liggen dus
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
B12 en Dquote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
Heb je Fann op Facebook?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
Ben jij veganist danquote:
quote:
Neuh, zeker weten van nietquote:
ik heb heel, heel slecht met pilletjes innemenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.
Bohhhhh.. lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh, zeker weten van niet
Heb net een gerookt makreeltje schoongemaakt
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende iddquote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
Oww... Protoje - Who Knows => Blue Cantrell - Hit 'Em Up style
dank je wel Karzaiquote:
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende idd
quote:
meestal is het andersomquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
quote:
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie weet waar ik vanavond laat mee thuis kom.
Moet naar Haarlem zo...
Dan weet u me te vinden...quote:21 apr 19:30 DSS - L&D Amsterdam Pirates
Pim Muliersportpark HAARLEM
A. Ficken (1e Honkscheidsrechter), R. Schoobaar (3e Honkscheidsrechter), J.W. van der Paauw (Plaatscheidsrechter), H.M.E. Houtkamp-Dijkstra (Official scorer computer), B.A. Zaal-de Graaff (Official scorer papier)
Ik praatte dan ook wat zachtjesquote:Op donderdag 21 april 2016 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic is nogal zacht t.o.v. de muziek. Just saying.
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
Ik zal het 'm melden...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Ik merk het... en nu?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |