SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
ik had m'n mediaplayer nog aan staan ik dacht al wat klinkt het raar
idd jaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
daarom gooide ik 'm volquote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef knokkels het volgende:
Whehehe .. leuke touch, die agenda in de TT
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbelquote:
Het is er wel weer voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
wat mij betreft mag Karzai vooral zo verder gaan
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbel![]()
Werkt dat bij audiofielen niet anders dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.
quote:Eek-A-Mouse
17:31 en ik ben al klaar met eten. Volgens mij heb ik nog nooit zo vroeg gegetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:28 schreef just me het volgende:
In het kader van er moet toch gegeten en gedronken worden ga ik even boodschappen doen
Neem ik het overquote:
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.quote:
Da's best lief van Gupquote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
Noop, evenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
Gup is goodquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gebruik geen Odol, Kruidvat eigen merk dingesquote:Op donderdag 21 april 2016 17:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijn
UB40 - Food For Thought ?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Moet dat nouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
En het hele oeuvre van Fish (als eerbetoon aan Gup)
guess who's coming to dinnerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Nee. Ik moet van jou muziek noemen die met eten heeft te maken. Het is natuurlijk niet gezegd dat jij die muziek ook echt moet gaan draaien.quote:
Ik ben niet zo van de vegaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Tom's Diner van Suzanne Vega en DNA
Jij hebt ook liever een flinke steak op je bord liggen dusquote:
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.quote:
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
zeker wetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever een flinke steak op je bord liggen dus
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
B12 en Dquote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of veganisten. Ja da's wel veel gezonder!
Ah, en welke vitaminepreparaten slik jij ook weer omdat je ze tekort komt?
Heb je Fann op Facebook?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n miep op Facebook die bijna niks anders doet dan posten over gezond eten en over vegetarisch eten. Het is echt om horendol van te worden.
Ben jij veganist danquote:
quote:
Neuh, zeker weten van nietquote:
ik heb heel, heel slecht met pilletjes innemenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n potje Centrum staan, maar die dingen slik ik echt niet dagelijks. Hooguit 2-3 keer per week zo'n pilletje.
Bohhhhh.. lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh, zeker weten van niet
Heb net een gerookt makreeltje schoongemaakt
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende iddquote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
Oww... Protoje - Who Knows => Blue Cantrell - Hit 'Em Up style
dank je wel Karzaiquote:
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had al een keer eerder gezegd dat je dat deuntje kende idd
quote:
meestal is het andersomquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen nu en zo knuppelen maar weer...
quote:
Have funquote:Op donderdag 21 april 2016 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie weet waar ik vanavond laat mee thuis kom.
Moet naar Haarlem zo...
Dan weet u me te vinden...quote:21 apr 19:30 DSS - L&D Amsterdam Pirates
Pim Muliersportpark HAARLEM
A. Ficken (1e Honkscheidsrechter), R. Schoobaar (3e Honkscheidsrechter), J.W. van der Paauw (Plaatscheidsrechter), H.M.E. Houtkamp-Dijkstra (Official scorer computer), B.A. Zaal-de Graaff (Official scorer papier)
Ik praatte dan ook wat zachtjesquote:Op donderdag 21 april 2016 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic is nogal zacht t.o.v. de muziek. Just saying.
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
Ik zal het 'm melden...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die 1e Honkscheidsrechter kan maar beter geen hotelkamer in Duitsland proberen te boeken
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bedoeling is dan wel meteen duidelijk...
Ik merk het... en nu?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk neemt -ie niet z'n knuppel mee bij het inchecken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |