Noop, evenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
Gup is goodquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hij draait een nummer dat "Stinky Mouth" heet.... - hopelijk is dat geen hint in de richting van Mouse of Knokkels...
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gebruik geen Odol, Kruidvat eigen merk dingesquote:Op donderdag 21 april 2016 17:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels gebruikt Odol, dus dat zal ik dan wel zijn
UB40 - Food For Thought ?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Moet dat nouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
En het hele oeuvre van Fish (als eerbetoon aan Gup)
guess who's coming to dinnerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Elf, ga maar vast denken over muziek die met eten te maken heeft
Nee. Ik moet van jou muziek noemen die met eten heeft te maken. Het is natuurlijk niet gezegd dat jij die muziek ook echt moet gaan draaien.quote:
Ik ben niet zo van de vegaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Tom's Diner van Suzanne Vega en DNA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |