SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
ik had m'n mediaplayer nog aan staan ik dacht al wat klinkt het raar
idd jaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe .. "Waarom hoor ik dubbel. Ben ik zo dronken?"
daarom gooide ik 'm volquote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef knokkels het volgende:
Whehehe .. leuke touch, die agenda in de TT
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbelquote:
Het is er wel weer voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
wat mij betreft mag Karzai vooral zo verder gaan
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels begint te twijfelen aan zijn zicht. Niets gedronken en toch zag ik dat dubbel![]()
Werkt dat bij audiofielen niet anders dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet ineens aan die Bavaria-reclame denken, van Opus met Life Is Life.
quote:Eek-A-Mouse
17:31 en ik ben al klaar met eten. Volgens mij heb ik nog nooit zo vroeg gegetenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:28 schreef just me het volgende:
In het kader van er moet toch gegeten en gedronken worden ga ik even boodschappen doen
Neem ik het overquote:
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.quote:
Da's best lief van Gupquote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Gup het nu van Mouse overneemt (als wederdienst). Ik zou niks uitsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |