quote:Op donderdag 21 april 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe laat je een bad vol gelei leeglopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja, na mijn AGC weggegooid te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, werkt alles nu naar behoren?
Toch weer voor elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, na mijn AGC weggegooid te hebben.
Eerst een AGC instellen, voordat ik mijn nieuwe geluidskaart installeerde was toch niet zo handig
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch weer voor elkaar.Microfoon oké, verse kaart, plus installaties en gáán met knok.
Zat er van te kijken dat knok het draaide.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!
effe wachten .. Pizza was voor just mequote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat draait ie dan: de pizzahut en effe wachten.. pizza!
Ik hou van verrassend uit de hoek komen, dat weet je toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, met Vout ben je erop voorbereid, weet je...
noem je mij een gedrochtquote:Op donderdag 21 april 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
effe wachten .. Pizza was voor just me
Dat andere gedrocht (2x), mea culpa
Voor die tijd ga ik even mediteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, met Vout ben je erop voorbereid, weet je...
oef knokkels.. je bent de lul, manquote:
Kan je dan heel verassend fire water burn de digitale ether inslingeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van verrassend uit de hoek komen, dat weet je toch?
Ik zou niet durvenquote:
firewater, burn.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dan heel verassend fire water burn de digitale ether inslingeren?
Of ring of fire, is toepasselijk na een goed hete currymaaltijd
TMZ website is dood?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis heeft er weer 1 bij voor haar show. http://www.tmz.com/#ixzz46TtdRhqE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Minimaalquote:Op donderdag 21 april 2016 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Potverdikkie, zo'n eigengemaakt broodje hamburger is toch 635 keer lekkerder dan welk fastfood"restaurant" dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |