abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2016 @ 16:28:25 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161497543
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, er is helemaal geen sprake van kritiek hebben en sceptisch zijn.
Dat is het hele probleem.
de media kritisch benaderen is alleen maar goed. [b]Zelfs al zou de media 100% ten goede trouw zijn, ook zij kunnen misleid worden of fouten maken.[/b] Dus met een kritisch oog er naar kijken en het niet meteen als waar accepteren is alleen maar goed.
[b]Maar wat je in de praktijk ziet is dat men veel verder gaat dan dat. Alles wat te maken heeft met media, overheid, etc. etc. wordt als groot kwaad bestempeld waaruit geen enkele waarheid naar voren komt. [/b]Zelfs onderwijs wordt als een kwaad gezien hier op BNW. Vervolgens worden de meest suggestieve alternatieve bronnen aangehaald en als anderen daar kritisch naar kijken worden die neergesabeld en beschimt als allesgelovers, allesontkenners, schaapjes, trollen, etc. etc...Via DM wordt je vervolgens ook nog eens de huid volgescholden als het zo uit komt.

Terwijl als BNW echt een zoektocht was n[b]aar wat achter de facade van alle dag schuil gaat, men elk geluid zou omarmen. [/b]
Gewoon samen vanuit elke positie de zaak belichten en kijken welke het meest plausibel is en zo vooruit komen in de discussie en dan uiteindelijk tot een conclusie komen.
De media misleidt het publiek met opzet. De overheid liegt en bedriegt erop los samenspannend met de media om hun leugens aan de man te brengen. Dan is mijn conclusie al snel gemaakt: we worden bedonderd waar we bij staan.

Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161497559
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages :D

Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets. :D
Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werken :)
pi_161497579
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, het zijn een soort melkpakken met een brede opening. Hoezo is dat handig om zonder knoeien wat bloedspetters op je slachtoffers te krijgen?
En waarom die pakken vervolgens laten slingeren?

[..]

Dus zouden bijv. 2 pakken volstaan, waarbij 1 of 2 personen het bloed verspreiden en vervolgens het bewijs van de plek verwijderen.
Nu zie je ze gewoon in beeld aan de slag met die pakken en liggen ze overal rond te slingeren.

[..]

Nee, daarvoor is de video te onduidelijk. Maar voor de discussie wil ik daar best in mee gaan.
Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.

Weet niet zeker of dit de pakken zijn.
Doet verder niks af aan de nepheid die van de scène afdruipt.
pi_161497613
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
Betrek dit wat je nu zegt ook eens op jezelf. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
pi_161497798
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Voor mijn part hebben ze jeukpoeder in hun pakken gedaan: het zegt totaal niets over de toedracht van de aanslagen.
dat is het punt.
pi_161497819
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werken :)
De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.
pi_161497841
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.
Mijn punt :).
pi_161497876
Concluderend:

Parijs, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.

Brussel, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
  zondag 17 april 2016 @ 16:43:37 #159
189978 controlaltdelete
pi_161498055
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen. Dat je het weigert aan te nemen is niet echt boeiend voor mij eerlijk gezegd. Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen. Thumbs up for that ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 17-04-2016 19:43:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161498061
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Concluderend:

Parijs, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.

Brussel, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
Klopt, maar dat beweert de MSM ook en dat is voor velen hier al voldoende bewijs dat het er dus wel eentje is.
Sterker nog, het is een hoax met pakken nepbloed en al...
pi_161498115
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen. Dat je het weigert aan te nemen is niet echt boeiend voor mij eerlijk gezegd. Kun je vanavond weer met een gerust hart naar het journaal kijken. Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen. Thumbs up for that ^O^
Die goede info word gewoon met argumenten neer gesabeld. Als je het dan nog wilt blijven geloven, weiger je goeie info aan te nemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 17-04-2016 19:44:46 ]
pi_161498126
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen.
Dus om een valse vlag aan te tonen heb je geen bewijs nodig, maar enkele de mening dat iets niet klopt..

quote:
Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen.
Die heb ik vast gemist.
wat hebben we dan nog meer behalve pakken water waarin bloed zit, dansende professionals, wegrennende mensen en rookpluimen boven het plafond?
pi_161498134
quote:
Wat moeten we hiermee?
pi_161498149
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee?
niets, vandaar dat het zonder begeleidende tekst is geplaatst.
pi_161498168
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

niets, vandaar dat het zonder begeleidende tekst is geplaatst.
Lachwekkend dus.
pi_161498246
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee?
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:49:52 ]
pi_161498291
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?
pi_161498335
quote:

[..]

Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek... door de andere vrouw. What are the odds?
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
pi_161498363
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?
De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:54:50 ]
pi_161498414
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is. :)
pi_161498450
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is. :)
In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.
pi_161498561
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.

Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.
Dat de dames dezelfde plekken hebben gefotografeerd is ook niet zo vreemd gezien het feit dat ze ongeveer in hetzelfde deel van de hal stonden.
Ik proef eerder een wens om deze foto's bijzonder te maken zodat ze onmogelijk moeten zijn
In de 911 discussie wordt dat ook gedaan met de 'jumping man' en als je daar verder in duikt blijkt die foto gewoon de beste uit een hele reeks fotos die van slachtoffers zijn gemaakt die uit de torens vielen.
Maar dat wordt dan genegeerd om die ene foto tot een iconisch en dus een onmogelijk toeval te maken.
pi_161498576
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.
Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 17:02:22 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_161498701
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..
Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.
pi_161498737
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.
Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 17:07:38 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_161498854
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.
Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?
pi_161498905
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?
Even teruglezen dan ;). Ze willen het hoax gebeuren niet meer in het 'normale' topic. Die discussie vind dan plaats in een apart topic.
pi_161498935
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.
Dat de dames dezelfde plekken hebben gefotografeerd is ook niet zo vreemd gezien het feit dat ze ongeveer in hetzelfde deel van de hal stonden.
Ik proef eerder een wens om deze foto's bijzonder te maken zodat ze onmogelijk moeten zijn
In de 911 discussie wordt dat ook gedaan met de 'jumping man' en als je daar verder in duikt blijkt die foto gewoon de beste uit een hele reeks fotos die van slachtoffers zijn gemaakt die uit de torens vielen.
Maar dat wordt dan genegeerd om die ene foto tot een iconisch en dus een onmogelijk toeval te maken.
De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.
Off topic maar de falling man fotos onmogelijk zijn.Dat jij denkt dat ze echt fotos zijn zegt niks.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 17 april 2016 @ 17:15:08 #180
189978 controlaltdelete
pi_161499105
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.
pi_161499193
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.
Vreemd, ik dacht dat de MSM een onbetrouwbare bron was.
pi_161499196
quote:
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 17-04-2016 17:25:22 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161499230
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Toe maar, je hebt zelfs favoriete slachtoffers..
  zondag 17 april 2016 @ 17:22:02 #184
189978 controlaltdelete
pi_161499333
quote:

[..]

M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
pi_161499404
Foutje bedankt.
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 17:27:50 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_161499537
Oh men .
pi_161499638
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?
pi_161499699
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.
pi_161499733
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.

[ afbeelding ]

Weet niet zeker of dit de pakken zijn.
Het zou kunnen.

quote:
Doet verder niks af aan de nepheid die van de scène afdruipt.
Dat was te verwachten.

In ieder geval kunnen we wel concluderen dat het nogal suggestief is om te stellen dat het pakken bloed betrof.
pi_161499752
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het zou kunnen.

[..]

Dat was te verwachten.

In ieder geval kunnen we wel concluderen dat het nogal suggestief is om te stellen dat het pakken bloed betrof.
Dat kun je inderdaad concluderen, maar het doet verder niets af aan de nepheid van de scène.
pi_161499755
quote:

[..]

En de vele andere toevalligheden.
pi_161499790
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.
Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.
pi_161499800
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de vele andere toevalligheden.
Waar een landelijk verbod op is.
pi_161499815
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.
Zaten je armen en benen er nog wel aan?
pi_161499854
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Off topic maar de falling man fotos onmogelijk zijn.Dat jij denkt dat ze echt fotos zijn zegt niks.
Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.
Dat jij denkt dat ze nep zijn zegt dus niks.
pi_161499876
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben vergeten te controleren.
Maar een carbidbus kan inderdaad je je ledematen kosten.
pi_161499877
Nou mensen... ik hou weer ff op met deze onzin. Het meeste is al wel gezegd hierover. Zodra ik weer wat nieuws spot, dan laat ik wel weer wat horen.

:W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 17:39:54 ]
pi_161499947
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of zwaar concussie....misschien daarom de aparte gedrag en 'anders' reageren.
En gelukkig heeft alle 100en duizenden stukjes shrapnel haar gezcht gemist.
pi_161499990
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niks over gehoord. :)
pi_161500035
Nog wel een vraagje: Zijn er trouwens al foto's van dat uiteengereten metrostel opgedoken waarop wél te zien is dat daar zich een carnage heeft afgespeeld? Of vooralsnog alleen dat opgeblazen metrostel zonder ook maar 1 spoor van een menselijk drama?

Weet wel dat er een filmpje is, maar daarop zie je eigenlijk ook niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 17:46:47 ]
pi_161500111
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We hebben geen overlevenden met traumatic amputation wonden (a la Boston) gezien.....maar wel 'getuigen' die 'bodies without legs and heads' gezien heeft.
pi_161500146
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.
Dat jij denkt dat ze nep zijn zegt dus niks.
Voor jou niet nee.
pi_161500202
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.
Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er mee :'). Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk. Ik ga het niet eens meer uitleggen, jij snapt er echt geen klote van.
pi_161500294
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog wel een vraagje: Zijn er trouwens al foto's van dat uiteengereten metrostel opgedoken waarop wél te zien is dat daar zich een carnage heeft afgespeeld? Of vooralsnog alleen dat opgeblazen metrostel zonder ook maar 1 spoor van een menselijk drama?

Weet wel dat er een filmpje is, maar daarop zie je eigenlijk ook niks.
Er is niet veel meer, nee. Gelukkig zijn er de vids op straat buiten 't station, anders dat zou zeer verdacht zijn. :)
  zondag 17 april 2016 @ 17:58:55 #205
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161500330
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er mee :'). Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk. Ik ga het niet eens meer uitleggen, jij snapt er echt geen klote van.
gezelligheid kent geen tijd
wooblabalurg
pi_161500576
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk.
Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordt ;)
pi_161500583
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordt ;)
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 18:17:22 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_161500658
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet alle. Alleen de officiële.
pi_161500665
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet alle. Alleen de officiële.
Dat is waar :).
pi_161501153

Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden

Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
  zondag 17 april 2016 @ 18:55:36 #211
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161501467
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'Ze' ?
wooblabalurg
pi_161501513
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:

Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden

Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
Mentalisme pratique Facil à appliquer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 18:58:18 ]
pi_161501837
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:

Van Zaventem zijn geen beelden van de xplosie zelf vrijgegeven.
Halverwege de video staat een Franse tekst waarbij de poster zelf denkt dat de video Oost-Europa of Rusland betreft en vraagt het Belgische publiek om een bevestiging.
  zondag 17 april 2016 @ 20:36:41 #214
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161504680
quote:
'Ze' ?
Inherent voor "die" :P :o
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_161505111
Waarom zijn er geen beelden vrij gegeven?
  zondag 17 april 2016 @ 22:12:45 #216
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161508767
quote:

[..]

M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.
freaky...
Dit is nog slechter dan boston bombs.

Verontrustend dat het steeds slechter en laconieker uitgevoerd wordt.
"they'll buy it anyway" zullen de uitvoerenden inmiddels (terrecht) wel denken.

met zo'n publiek wordt je natuurlijk ook wel lui.
Huig
pi_161508806
Word en terecht.
  zondag 17 april 2016 @ 23:04:46 #218
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161511017
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 22:13 schreef mootie het volgende:
Word en terecht.
big up!
Huig
pi_161511250
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?
  zondag 17 april 2016 @ 23:36:59 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161511861
quote:
waarom zijn er geen beelden van Timothy Treadwell of te wel de Grizzly Man vrijgegeven?
of steve erwin?
En zoveel anderen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_161512925
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 23:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?
in jouw geval zouden beelden niets uitmaken, alles is toch cgi.
pi_161512950
quote:
Geen idee, wellicht dat die achtergehouden zijn als bewijsmateriaal en dus pas veel later worden vrijgegeven.
  maandag 18 april 2016 @ 08:24:21 #223
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161514446
quote:

[..]

Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden? Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?
De kans op het eerste is vrij hoog.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161520835
Hoorde net op de radio dat er al zo'n 600 horeca gelegenheden failliet zijn in Brussel, normaal ligt dit rond de 60 (wat ik hoorde, was snel itempje).
pi_161521197
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoorde net op de radio dat er al zo'n 600 horeca gelegenheden failliet zijn in Brussel, normaal ligt dit rond de 60 (wat ik hoorde, was snel itempje).
Nog meer bewijs dat het een hoax is ;)
pi_161521271
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 08:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden?
Nogmaals, waaruit blijkt dat ze iconisch zijn?
Verder zijn er via google vele fotos te vinden van de aanslagen, dus dat situaties dubbel zijn gefotografeerd is niet zo vreemd.
Daarnaast ontgaat het me waarom 2 fotos van 1 persoon kan worden gezien als bewijs voor een hoax.

quote:
Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?
De foto is na de aanslag genomen, dus je raakt niet gewond door een foto te maken.
pi_161521283
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nog meer bewijs dat het een hoax is ;)
:).

Hier het artikel:

quote:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160418_02243220

Bij de Brusselse hotels, restaurants en cafés is er de voorbije weken een sterke stijging van het aantal faillissementsdossiers. Andere zaken, waaronder sterrenrestaurant Comme Chez Soi, moeten noodgedwongen personeel thuislaten. Volgens de voorzitter van Horeca Brussel is Brussel sinds de aanslagen economisch dood.
‘Dit kan zo niet verder. Echt waar, we staan dicht bij een revolutie', zegt de voorzitter van Horeca Brussel, Yvan Roque. ‘Hoe groot de economische impact van de aanslagen hier is? Het is een echte catastrofe. In de maand april waren er in de Brusselse horeca 600 faillissementsdossiers. In een normale maand zijn dat er gemiddeld 40’, zucht hij.

Na de vele Brusselse restaurants gaan er volgens Horeca Brussel nu ook steeds meer snacks en hotels in onze hoofdstad over de kop. ‘Men moet naar de chefs van Comme Chez Soi luisteren: Brussel is dood. In de nieuwe voetgangerszone in het centrum zijn er nu al zeven snacks failliet. En ook de eerste hotels komen in moeilijkheden.'

Volgens de topman van Horeca Brussel staat het water vooral aan de lippen van de hotels die het van toeristen moeten hebben. Die blijven massaal weg. ‘Dat klopt’, zegt Filip De Poorter, operationele topman (coo) van het Belgische vastgoedconcern Banimmo. ‘Het is een echt drama. De hotels in het centrum van Brussel staan leeg. Enkel in de rand zitten ze nog behoorlijk vol. De reden? Het zijn vooral de Amerikanen die massaal wegblijven uit schrik voor nieuwe aanslagen.’

Vastgoed

En dan heeft De Poorter het niet alleen over Amerikaanse toeristen, maar ook over professionele investeerders. ‘Zeker als het gaat om de aankoop van kantoren met risico op leegstand. Wij hadden meerdere offertes lopen en de helft van de buitenlandse klanten, vooral Amerikaanse risicokapitalisten, trok zich na de aanslagen in Brussel daaruit terug. Veel bedrijven twijfelen of onze hoofdstad nog de juiste keuze is voor hun hoofdkantoor.’

Bijstand

Sleutelvraag is hoe snel de paniek in het buitenland zal wegebben. Ivan Roque van Horeca Brussel wil daar niet op wachten. Hij vraagt de federale regering om meer bijstand en roept de Brusselse regering op om dringend het probleem van de voetgangerszone (haalbaarheidsstudie) en de Stefaniatunnel (heropening) aan te pakken. ‘Anders komt er revolutie van.’
  maandag 18 april 2016 @ 14:45:10 #228
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161521882
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:).

Hier het artikel:

[..]

En na de hotels en andere horeca komen de andere branches aan de beurt die van toerisme afhankelijk zijn.De impact begint nu langzaam zichtbaar te worden.
There is only one religion
pi_161521933
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En na de hotels en andere horeca komen de andere branches aan de beurt die van toerisme afhankelijk zijn.De impact begint nu langzaam zichtbaar te worden.
Dus het duurt niet lang meer en we zien enorme rellen in Brussel van Brusselaren die de overheid aansprakelijk stellen voor deze hoax. Regeringsfunctionarissen zullen gelyncht worden en overheidsgebouwen platgebrand. Revolutie!!
pi_161521948
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wordt vast wel vergoed door het land of de organisatie die de false flag gepland heeft. Toch?
  maandag 18 april 2016 @ 14:54:58 #231
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161522119
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus het duurt niet lang meer en we zien enorme rellen in Brussel van Brusselaren die de overheid aansprakelijk stellen voor deze hoax. Regeringsfunctionarissen zullen gelyncht worden en overheidsgebouwen platgebrand. Revolutie!!
Ik wil daar niet op vooruitlopen, kan ook een andere kant op gaan natuurlijk.

quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Wordt vast wel vergoed door het land of de organisatie die de false flag gepland heeft. Toch?
Of niet,het is een mooie kans om het MKB uit te schakelen en voor multinationals om de zaken over te nemen.De 1 zijn dood is de ander zijn brood.
pi_161522248
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Vergoed aan wie?
600 faillissementen, alleen al in de horeca.
Die hebben dus geen vergoeding gehad..
pi_161522379
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik wil daar niet op vooruitlopen, kan ook een andere kant op gaan natuurlijk.

In welk opzicht?
De teneur in de discussie is dat het een hoax is die bovendien zeer slecht is uitgevoerd. Alles schreeuwt gewoon HOAX!
Dus dan kan het niet lang meer duren of het volk pikt het niet langer en komt in actie.
  maandag 18 april 2016 @ 15:20:05 #234
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161522747
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

In welk opzicht?
De teneur in de discussie is dat het een hoax is die bovendien zeer slecht is uitgevoerd. Alles schreeuwt gewoon HOAX!
Dus dan kan het niet lang meer duren of het volk pikt het niet langer en komt in actie.
Welke discussie? Dat iedereen hier Hoax schreeuwt wil niet zeggen dat men dat daar ook zo ziet, de overheid is al maanden bezig met een klopjacht op terroristen en radicalen , de minister van veiligheid is al opgestapt vanwege het gebeuren , dus waar de volkswoede zich op gaat richten durf ik niet op voorhand te zeggen.
pi_161523047
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Welke discussie? Dat iedereen hier Hoax schreeuwt wil niet zeggen dat men dat daar ook zo ziet, de overheid is al maanden bezig met een klopjacht op terroristen en radicalen , de minister van veiligheid is al opgestapt vanwege het gebeuren , dus waar de volkswoede zich op gaat richten durf ik niet op voorhand te zeggen.
Nou, op youtube wemelt het van de filmpjes die naar eigen zeggen in beeld brengen dat er totaal niets van klopt, dat het in scene is gezet, slachtoffers en getuigen acteurs zijn, etc. etc.
Dan moet toch een belletje gaan rinkelen?
Waarom zouden 'wij' wel de hoax kunnen zien, maar personen die veel dichter bij het gebeuren zitten en daar bovendien de negatieve gevolgen van ondervinden niet?
  maandag 18 april 2016 @ 15:39:51 #236
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161523332
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, op youtube wemelt het van de filmpjes die naar eigen zeggen in beeld brengen dat er totaal niets van klopt, dat het in scene is gezet, slachtoffers en getuigen acteurs zijn, etc. etc.
Dan moet toch een belletje gaan rinkelen?
Waarom zouden 'wij' wel de hoax kunnen zien, maar personen die veel dichter bij het gebeuren zitten en daar bovendien de negatieve gevolgen van ondervinden niet?
Wat een onzin zeg, ik zie een hoop speculaties en een hoop hi ha ha hoax filmpjes . Maar goed ,ik wist niet dat jij nu ook al om was,tenminste dat kon ik niet uit je bijdrage hier in dit topic halen. :N
Bellen heeft het niet doen rinkelen bij mij.
pi_161523615
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, ik zie een hoop speculaties en een hoop hi ha ha hoax filmpjes . Maar goed ,ik wist niet dat jij nu ook al om was,tenminste dat kon ik niet uit je bijdrage hier in dit topic halen. :N
Bellen heeft het niet doen rinkelen bij mij.
Ik ben inderdaad niet om.
Het punt is dat van op afstand het heel eenvoudig is om alles te ontkennen, alles te zien als een hoax. Dat zie je ook in die youtube-filmpjes: worden veelal gemaakt door personen die niet uit de omgeving van de aanslagen komen. Tot in Australie wordt er commentaar op de beelden geleverd, dat ze nep zijn, met acteurs, flesjes bloed, slecht acteerwerk, uitgerangeerde ex-sexy dames, etc. etc. Het is van a tot z nep.
Dat standpunt is niet vol te houden als je je veel dichter bij de aanslagen bevindt, slachtoffers persoonlijk kent, de situatie met eigen ogen hebt kunnen meemaken.
Tenzij het uiteraard inderdaad een hoax betreft.
Het ontbreken van mensen uit de directe omgeving die in grote getale roepen dat het allemaal nep is en dus in verzet komen geeft eigenlijk alleen al aan dat de hoax-hypothese gewoon onzin is.
  maandag 18 april 2016 @ 15:56:05 #238
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161523769
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad niet om.
Het punt is dat van op afstand het heel eenvoudig is om alles te ontkennen, alles te zien als een hoax. Dat zie je ook in die youtube-filmpjes: worden veelal gemaakt door personen die niet uit de omgeving van de aanslagen komen. Tot in Australie wordt er commentaar op de beelden geleverd, dat ze nep zijn, met acteurs, flesjes bloed, slecht acteerwerk, uitgerangeerde ex-sexy dames, etc. etc. Het is van a tot z nep.
Dat standpunt is niet vol te houden als je je veel dichter bij de aanslagen bevindt, slachtoffers persoonlijk kent, de situatie met eigen ogen hebt kunnen meemaken.
Tenzij het uiteraard inderdaad een hoax betreft.
Het ontbreken van mensen uit de directe omgeving die in grote getale roepen dat het allemaal nep is en dus in verzet komen geeft eigenlijk alleen al aan dat de hoax-hypothese gewoon onzin is.
*zucht* Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, :')
pi_161524114
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

*zucht* Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, :')
Ah, dat dacht ik O-)

Maar serieus, het is natuurlijk een open discussie, anderen lezen deze argumentatie ook ;)
  maandag 18 april 2016 @ 16:35:05 #240
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161524742
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nogmaals, waaruit blijkt dat ze iconisch zijn?
Verder zijn er via google vele fotos te vinden van de aanslagen, dus dat situaties dubbel zijn gefotografeerd is niet zo vreemd.
Daarnaast ontgaat het me waarom 2 fotos van 1 persoon kan worden gezien als bewijs voor een hoax.

[..]

De foto is na de aanslag genomen, dus je raakt niet gewond door een foto te maken.
Daarom ook mijn vraag om verduidelijking.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 16:49:44 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_161525152
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vergoed aan wie?
600 faillissementen, alleen al in de horeca.
Die hebben dus geen vergoeding gehad..
Hetgeen ook inhoudt dat ze niet in het zogenaamde complot zaten.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 16:50:27 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_161525167
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien op de daders? Niet dat dat zin heeft maar dat ligt toch het meeste voor de hand.
pi_161539824
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 08:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden? Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?
De kans op het eerste is vrij hoog.
Dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding? :? :D
Maar ik weet het ook niet joh. Tuurlijk kan het dat ze allebei een foto maken van de situatie. Echter, zoals dit geheel met alles er op en eraan geportretteerd is, lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk. Ga er verder maar niet teveel op in, want de discussie heeft geen zin. :)

Heb nog wel wat nieuw kijkvoer gevonden.

Het lijkt wel een soort van sportverslaggeving, maar het was best de moeite van het kijken waard.

Reactie die ik er onder las:

quote:
I always like commenting on these false flags because I've been a nurse for over 20 years and I've seen some really BAD actors! My all time favorite is from the Boston Marathon Bombings. You'll know this one. The cowboy holding/pinching blood vessels of the guy who had his legs blown off in the wheelchair as they run for help. The man in the cowboy hat has one drop of blood on the cuff of his white shirt. he should be covered in blood. Wheelchair guy wouldn't even be able to sit upright in the wheelchair following all of the blood loss.

Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.

They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 01:07:17 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 01:03:59 #244
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161540715
vond m openbarend
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_161540979
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar ik weet het ook niet joh. Tuurlijk kan het dat ze allebei een foto maken van de situatie. Echter, zoals dit geheel met alles er op en eraan geportretteerd is, lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk. Ga er verder maar niet teveel op in, want de discussie heeft geen zin. :)

Het lijkt wel een soort van sportverslaggeving, maar het was best de moeite van het kijken waard.

[I always like commenting on these false flags because I've been a nurse for over 20 years and I've seen some really BAD actors! My all time favorite is from the Boston Marathon Bombings. You'll know this one. The cowboy holding/pinching blood vessels of the guy who had his legs blown off in the wheelchair as they run for help. The man in the cowboy hat has one drop of blood on the cuff of his white shirt. he should be covered in blood. Wheelchair guy wouldn't even be able to sit upright in the wheelchair following all of the blood loss.

Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.

They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor...]

Dankje voor 't posten. Interesting quote.

Wat precies voor bommen waren ze ?
Nog eentje over de Flying Basketballer van 'n paar weken terug:
Brussels Terrorist Attack Crisis Actor, Basketball Player Bellin Shot

Commentaren van onder:

"if a pressure wave was strong enough to blast him 60ft, it would have burst his ear drums as well.

"And his eyeballs as well."

"And ballbag?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-04-2016 01:48:31 ]
pi_161542813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 01:32 schreef Tingo het volgende:
Commentaren van onder:

tja, iedereen is expert op dat gebied he ;)
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:34:33 #247
189978 controlaltdelete
pi_161543115
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Les wat we hieruit trekken: Ga nooit van huis zonder papieren zakdoekjes, het kan levens
redden. :{ Men doet maar wat zelfs de hulpverleners en dan al die rare handbewegingen (signalen misschien?), de rest nevermind ... hmzzz. Bedankt Jok.
pi_161543130
En wéér worden de domste conclusies getrokken.
pi_161543440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
tja, meer is er ook niet, geen enkel bewijs dat dit een hoax is.
Dus moet alles als verdacht worden aangemerkt, zelfs voorbijgangers zijn verdacht...
pi_161543537
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, meer is er ook niet, geen enkel bewijs dat dit een hoax is.
Dus moet alles als verdacht worden aangemerkt, zelfs voorbijgangers zijn verdacht...
Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 10:06:10 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_161543610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook niet buiten dat ik het zeer grievend vind voor de nabestaanden als ze deze dingen zouden lezen.
Gelukkig is er binnenkort een aparte afdeling voor dit soort brainfarts en kan men daar ongeremd hun fantasieën uitleven.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:12:41 #252
189978 controlaltdelete
pi_161543721
Benieuwd of men het kan laten om te komen loeren en te debunken. Ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel rustig worden op de 'geen complotten-afdeling' koffie en koekje erbij vergeet vooral de hankies niet, it can save lives :7
pi_161543850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Benieuwd of men het kan laten om te komen loeren en te debunken. Ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel rustig worden op de 'geen complotten-afdeling' koffie en koekje erbij vergeet vooral de hankies niet, it can save lives :7
Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.
pi_161543937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien kunnen degenen met een dergelijke denkwijze dat uitleggen.
pi_161544066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
Nou he, wat zijn we dom. :O
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:37 #256
189978 controlaltdelete
pi_161544073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.
Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O- Zie dan ook het nut niet in van een aparte afdeling want dat verandert helemaal niets.
pi_161544120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O- Zie dan ook het nut niet in van een aparte afdeling want dat verandert helemaal niets.
Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.

En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
pi_161544197
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou he, wat zijn we dom. :O
Best wel ja. Maar dat mag niet gezegd worden. Al schaar ik jou niet echt onder 'we'.
pi_161544272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O-
Tja, dat is ook een uitleg voor al die filmpjes: de niet-aflatende drang alles te debunken.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:45:47 #260
189978 controlaltdelete
pi_161544334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.

En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken, met vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?

Je hebt gelijk er wordt niets gedebunked.
pi_161544380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken en met mijn vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?

Je hebt gelijk er wordt niets gedunked.
Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk. :')
pi_161544490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk. :')
Wat is er idioot aan?

Ik zou het ook doen, even een sigaretje roken om tot rust te komen (geen idee wat haar reden ervoor is, maar zo idioot is het niet).
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:52:53 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544497
quote:

[..]

dat doen rokers wel vaker, zeker na een stress situatie peuk op steken!
Vraag maar aan scrummie, stress situatie op de helpdesk gehad gelijk peuk op steken in rookhok ;)
pi_161544516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is er idioot aan?

Ik zou het ook doen, even een sigaretje roken om tot rust te komen (geen idee wat haar reden ervoor is, maar zo idioot is het niet).
Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg. :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:54:31 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544540
quote:

[..]

het lijken net mensen he!
pi_161544593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

het lijken net mensen he!
Duidelijk niet gekeken. :D

Maar de mazzel weer he... hier doe ik niet aan mee. :W
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:59:29 #267
189978 controlaltdelete
pi_161544639
quote:

[..]

Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:59:30 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Duidelijk niet gekeken. :D

Maar de mazzel weer he... hier doe ik niet aan mee. :W
jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!
als je gewoon beeld kijkt kan je veel beter een eigen conclussie trekken dan iemand anders die dat voor je doet ;)
pi_161544650
quote:

[..]

Dus eigenlijk vind je dat de Brusselse hulpdiensten het niet goed gedaan hebben.
pi_161544690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!
als je gewoon beeld kijkt kan je veel beter een eigen conclussie trekken dan iemand anders die dat voor je doet ;)
Das ook wel het gekke, bij bijv. CNN wordt wel geageerd op de wijze waarop de narrator je probeert te leiden in hoe je de beelden moet interpreteren, maar bij al die youtube-videos wordt daar met geen woord over gerept.
pi_161544715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
Je leerde op BHV hoe je met bomaanslagen om moet gaan?
Vond je dat niet verdacht?
pi_161544716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg. :')
Jij reageert toch op cad die het daar over heeft?

De tering zeg :').

Ik merk het alweer, jij kan dus ook al niet meer normaal reageren. Prima hoor, verwacht dan ook geen normale antwoorden meer van mij.

pi_161544718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.
pi_161544722
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.
pi_161544761
quote:
handgebaren...
Ook heel verdacht, handgebaren.

Ik zie sommige mensen met elkaar praten.
Dat kan natuurlijk niet na een bomaanslag.
Dus ook heel verdacht..

Anyway deel 7 is bijna vol en zijn we opgeschoten? Niets. Nog steeds wordt elke beweging op een video als verdacht gezien, meer niet.
pi_161544782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oeh.. op de kast! :*
pi_161544810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ook heel verdacht, handgebaren.

Ik zie sommige mensen met elkaar praten.
Dat kan natuurlijk niet na een bomaanslag.
Dus ook heel verdacht..

Anyway deel 7 is bijna vol en zijn we opgeschoten? Niets. Nog steeds wordt elke beweging op een video als verdacht gezien, meer niet.
Ik weet wel een leuk handgebaar voor jou :*
pi_161544818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet wel een leuk handgebaar voor jou :*
Maar dat is juist heel verdacht.
pi_161544825
Leuk om jullie te zien flippen en hard om jullie heen te zien slaan uit wanhoop. :D
pi_161544850
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk om jullie te zien flippen en hard om jullie heen te zien slaan uit wanhoop. :D
typisch geval van spiegelpraat.
je houdt jezelf een spiegel voor.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:11:32 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161544888
J0kkebr0k tr0llt weer heerlijk alle kanten 0p.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161544930
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
J0kkebr0k tr0llt weer heerlijk alle kanten 0p.
Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:14:16 ]
pi_161544948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Wantie het volgende:
typisch geval van spiegelpraat.
je houdt jezelf een spiegel voor.
Prietpraat, lariekoek!
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:14:48 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161544949
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jij ziet professionals als je naar dat filmpje kijkt?
Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.
pi_161544988
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.
Servetjes en sjaals,
Servetjes en sjaals,
Servertjes, servetjes
Servetjes en sjaals

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:16:52 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:17:19 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161544997
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

Servetjes en sjaals,
Servetjes en sjaals,
Servertjes, servetjes
Servetjes en sjaals
Dat bed0el ik.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:17:31 #287
189978 controlaltdelete
pi_161545000
De poppenkast is dan ook niet meer met goed fatsoen te verdedigen buiten de gewoonlijke oneliners dan maar weer het ouderwetse sneren.
pi_161545020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
De poppenkast is dan ook niet meer met goed fatsoen te verdedigen buiten de gewoonlijke oneliners dan maar weer het ouderwetse sneren.
Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaapt :).

Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:19:21 ]
pi_161545028
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat bed0el ik.
Y0u are w0ng
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:19:50 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161545042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

Y0u are w0ng
Je bent zelluf w0ng!
pi_161545069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:

Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk. :W
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:21:56 #292
189978 controlaltdelete
pi_161545077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaapt :).

Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.
pi_161545078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjas :).
pi_161545088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.
Welke onzin? _O-

En zeggen dat je niets bijdraagt hier is ook al persoonlijk, man man. Zal ik voortaan elke post aan jou voorleggen om maar te zorgen dat er niet iets persoonlijks in staat? Soort van censuur commissie speciaal voor cad?
pi_161545101
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?
Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:23:30 #296
189978 controlaltdelete
pi_161545105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

SPOILER
Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'. :W
pi_161545127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'. :W
Mja, grap is dat het debunken door jou gedaan wordt.
pi_161545149
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Prietpraat, lariekoek!
Zo zou je het ook kunnen omschrijven.
pi_161545164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vast geen werk.
pi_161545179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?
Aan de hoeveelheid sjaals en zakdoekjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:27:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')