De media misleidt het publiek met opzet. De overheid liegt en bedriegt erop los samenspannend met de media om hun leugens aan de man te brengen. Dan is mijn conclusie al snel gemaakt: we worden bedonderd waar we bij staan.quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, er is helemaal geen sprake van kritiek hebben en sceptisch zijn.
Dat is het hele probleem.
de media kritisch benaderen is alleen maar goed. [b]Zelfs al zou de media 100% ten goede trouw zijn, ook zij kunnen misleid worden of fouten maken.[/b] Dus met een kritisch oog er naar kijken en het niet meteen als waar accepteren is alleen maar goed.
[b]Maar wat je in de praktijk ziet is dat men veel verder gaat dan dat. Alles wat te maken heeft met media, overheid, etc. etc. wordt als groot kwaad bestempeld waaruit geen enkele waarheid naar voren komt. [/b]Zelfs onderwijs wordt als een kwaad gezien hier op BNW. Vervolgens worden de meest suggestieve alternatieve bronnen aangehaald en als anderen daar kritisch naar kijken worden die neergesabeld en beschimt als allesgelovers, allesontkenners, schaapjes, trollen, etc. etc...Via DM wordt je vervolgens ook nog eens de huid volgescholden als het zo uit komt.
Terwijl als BNW echt een zoektocht was n[b]aar wat achter de facade van alle dag schuil gaat, men elk geluid zou omarmen. [/b]
Gewoon samen vanuit elke positie de zaak belichten en kijken welke het meest plausibel is en zo vooruit komen in de discussie en dan uiteindelijk tot een conclusie komen.
Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werkenquote:Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages
Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets.
Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.quote:Op zondag 17 april 2016 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
tja, het zijn een soort melkpakken met een brede opening. Hoezo is dat handig om zonder knoeien wat bloedspetters op je slachtoffers te krijgen?
En waarom die pakken vervolgens laten slingeren?
[..]
Dus zouden bijv. 2 pakken volstaan, waarbij 1 of 2 personen het bloed verspreiden en vervolgens het bewijs van de plek verwijderen.
Nu zie je ze gewoon in beeld aan de slag met die pakken en liggen ze overal rond te slingeren.
[..]
Nee, daarvoor is de video te onduidelijk. Maar voor de discussie wil ik daar best in mee gaan.
Betrek dit wat je nu zegt ook eens op jezelf. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
Voor mijn part hebben ze jeukpoeder in hun pakken gedaan: het zegt totaal niets over de toedracht van de aanslagen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werken
Mijn puntquote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.
Klopt, maar dat beweert de MSM ook en dat is voor velen hier al voldoende bewijs dat het er dus wel eentje is.quote:Op zondag 17 april 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Concluderend:
Parijs, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
Brussel, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
Die goede info word gewoon met argumenten neer gesabeld. Als je het dan nog wilt blijven geloven, weiger je goeie info aan te nemen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen. Dat je het weigert aan te nemen is niet echt boeiend voor mij eerlijk gezegd. Kun je vanavond weer met een gerust hart naar het journaal kijken. Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen. Thumbs up for that
Dus om een valse vlag aan te tonen heb je geen bewijs nodig, maar enkele de mening dat iets niet klopt..quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen.
Die heb ik vast gemist.quote:Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen.
Lachwekkend dus.quote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
niets, vandaar dat het zonder begeleidende tekst is geplaatst.
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?quote:
Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek... door de andere vrouw. What are the odds?
De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.quote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?
Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is.
Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.quote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.
Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.
Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..
Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.
Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?quote:Op zondag 17 april 2016 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.
Even teruglezen danquote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?
De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.
Dat de dames dezelfde plekken hebben gefotografeerd is ook niet zo vreemd gezien het feit dat ze ongeveer in hetzelfde deel van de hal stonden.
Ik proef eerder een wens om deze foto's bijzonder te maken zodat ze onmogelijk moeten zijn
In de 911 discussie wordt dat ook gedaan met de 'jumping man' en als je daar verder in duikt blijkt die foto gewoon de beste uit een hele reeks fotos die van slachtoffers zijn gemaakt die uit de torens vielen.
Maar dat wordt dan genegeerd om die ene foto tot een iconisch en dus een onmogelijk toeval te maken.
Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
Vreemd, ik dacht dat de MSM een onbetrouwbare bron was.quote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.quote:
Toe maar, je hebt zelfs favoriete slachtoffers..quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?quote:Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?
Het zou kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of dit de pakken zijn.
Dat was te verwachten.quote:Doet verder niks af aan de nepheid die van de scène afdruipt.
Dat kun je inderdaad concluderen, maar het doet verder niets af aan de nepheid van de scène.quote:Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zou kunnen.
[..]
Dat was te verwachten.
In ieder geval kunnen we wel concluderen dat het nogal suggestief is om te stellen dat het pakken bloed betrof.
En de vele andere toevalligheden.quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.quote:Op zondag 17 april 2016 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.
Zaten je armen en benen er nog wel aan?quote:Op zondag 17 april 2016 17:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.
Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Off topic maar de falling man fotos onmogelijk zijn.Dat jij denkt dat ze echt fotos zijn zegt niks.
Ik ben vergeten te controleren.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zaten je armen en benen er nog wel aan?
Of zwaar concussie....misschien daarom de aparte gedrag en 'anders' reageren.quote:Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
Niks over gehoord.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?
We hebben geen overlevenden met traumatic amputation wonden (a la Boston) gezien.....maar wel 'getuigen' die 'bodies without legs and heads' gezien heeft.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zaten je armen en benen er nog wel aan?
Voor jou niet nee.quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.
Dat jij denkt dat ze nep zijn zegt dus niks.
Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er meequote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.
Er is niet veel meer, nee. Gelukkig zijn er de vids op straat buiten 't station, anders dat zou zeer verdacht zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog wel een vraagje: Zijn er trouwens al foto's van dat uiteengereten metrostel opgedoken waarop wél te zien is dat daar zich een carnage heeft afgespeeld? Of vooralsnog alleen dat opgeblazen metrostel zonder ook maar 1 spoor van een menselijk drama?
Weet wel dat er een filmpje is, maar daarop zie je eigenlijk ook niks.
gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er mee. Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk. Ik ga het niet eens meer uitleggen, jij snapt er echt geen klote van.
Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordtquote:Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk.
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordt
Niet alle. Alleen de officiële.quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.
'Ze' ?quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.
Mentalisme pratique Facil à appliquerquote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:
Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden
Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
Van Zaventem zijn geen beelden van de xplosie zelf vrijgegeven.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:
Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden
Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
Inherent voor "die"quote:'Ze' ?
freaky...quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.
Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
Waarom zijn er geen beelden vrij gegeven?
waarom zijn er geen beelden van Timothy Treadwell of te wel de Grizzly Man vrijgegeven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
in jouw geval zouden beelden niets uitmaken, alles is toch cgi.quote:Op zondag 17 april 2016 23:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?
Geen idee, wellicht dat die achtergehouden zijn als bewijsmateriaal en dus pas veel later worden vrijgegeven.quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden? Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog meer bewijs dat het een hoax isquote:Op maandag 18 april 2016 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoorde net op de radio dat er al zo'n 600 horeca gelegenheden failliet zijn in Brussel, normaal ligt dit rond de 60 (wat ik hoorde, was snel itempje).
Nogmaals, waaruit blijkt dat ze iconisch zijn?quote:Op maandag 18 april 2016 08:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden?
De foto is na de aanslag genomen, dus je raakt niet gewond door een foto te maken.quote:Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?
quote:
quote:http://www.standaard.be/cnt/dmf20160418_02243220
Bij de Brusselse hotels, restaurants en cafés is er de voorbije weken een sterke stijging van het aantal faillissementsdossiers. Andere zaken, waaronder sterrenrestaurant Comme Chez Soi, moeten noodgedwongen personeel thuislaten. Volgens de voorzitter van Horeca Brussel is Brussel sinds de aanslagen economisch dood.
‘Dit kan zo niet verder. Echt waar, we staan dicht bij een revolutie', zegt de voorzitter van Horeca Brussel, Yvan Roque. ‘Hoe groot de economische impact van de aanslagen hier is? Het is een echte catastrofe. In de maand april waren er in de Brusselse horeca 600 faillissementsdossiers. In een normale maand zijn dat er gemiddeld 40’, zucht hij.
Na de vele Brusselse restaurants gaan er volgens Horeca Brussel nu ook steeds meer snacks en hotels in onze hoofdstad over de kop. ‘Men moet naar de chefs van Comme Chez Soi luisteren: Brussel is dood. In de nieuwe voetgangerszone in het centrum zijn er nu al zeven snacks failliet. En ook de eerste hotels komen in moeilijkheden.'
Volgens de topman van Horeca Brussel staat het water vooral aan de lippen van de hotels die het van toeristen moeten hebben. Die blijven massaal weg. ‘Dat klopt’, zegt Filip De Poorter, operationele topman (coo) van het Belgische vastgoedconcern Banimmo. ‘Het is een echt drama. De hotels in het centrum van Brussel staan leeg. Enkel in de rand zitten ze nog behoorlijk vol. De reden? Het zijn vooral de Amerikanen die massaal wegblijven uit schrik voor nieuwe aanslagen.’
Vastgoed
En dan heeft De Poorter het niet alleen over Amerikaanse toeristen, maar ook over professionele investeerders. ‘Zeker als het gaat om de aankoop van kantoren met risico op leegstand. Wij hadden meerdere offertes lopen en de helft van de buitenlandse klanten, vooral Amerikaanse risicokapitalisten, trok zich na de aanslagen in Brussel daaruit terug. Veel bedrijven twijfelen of onze hoofdstad nog de juiste keuze is voor hun hoofdkantoor.’
Bijstand
Sleutelvraag is hoe snel de paniek in het buitenland zal wegebben. Ivan Roque van Horeca Brussel wil daar niet op wachten. Hij vraagt de federale regering om meer bijstand en roept de Brusselse regering op om dringend het probleem van de voetgangerszone (haalbaarheidsstudie) en de Stefaniatunnel (heropening) aan te pakken. ‘Anders komt er revolutie van.’
En na de hotels en andere horeca komen de andere branches aan de beurt die van toerisme afhankelijk zijn.De impact begint nu langzaam zichtbaar te worden.quote:
Dus het duurt niet lang meer en we zien enorme rellen in Brussel van Brusselaren die de overheid aansprakelijk stellen voor deze hoax. Regeringsfunctionarissen zullen gelyncht worden en overheidsgebouwen platgebrand. Revolutie!!quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En na de hotels en andere horeca komen de andere branches aan de beurt die van toerisme afhankelijk zijn.De impact begint nu langzaam zichtbaar te worden.
Wordt vast wel vergoed door het land of de organisatie die de false flag gepland heeft. Toch?quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En na de hotels en andere horeca komen de andere branches aan de beurt die van toerisme afhankelijk zijn.De impact begint nu langzaam zichtbaar te worden.
Ik wil daar niet op vooruitlopen, kan ook een andere kant op gaan natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus het duurt niet lang meer en we zien enorme rellen in Brussel van Brusselaren die de overheid aansprakelijk stellen voor deze hoax. Regeringsfunctionarissen zullen gelyncht worden en overheidsgebouwen platgebrand. Revolutie!!
Of niet,het is een mooie kans om het MKB uit te schakelen en voor multinationals om de zaken over te nemen.De 1 zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt vast wel vergoed door het land of de organisatie die de false flag gepland heeft. Toch?
Vergoed aan wie?quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt vast wel vergoed door het land of de organisatie die de false flag gepland heeft. Toch?
In welk opzicht?quote:Op maandag 18 april 2016 14:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik wil daar niet op vooruitlopen, kan ook een andere kant op gaan natuurlijk.
Welke discussie? Dat iedereen hier Hoax schreeuwt wil niet zeggen dat men dat daar ook zo ziet, de overheid is al maanden bezig met een klopjacht op terroristen en radicalen , de minister van veiligheid is al opgestapt vanwege het gebeuren , dus waar de volkswoede zich op gaat richten durf ik niet op voorhand te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De teneur in de discussie is dat het een hoax is die bovendien zeer slecht is uitgevoerd. Alles schreeuwt gewoon HOAX!
Dus dan kan het niet lang meer duren of het volk pikt het niet langer en komt in actie.
Nou, op youtube wemelt het van de filmpjes die naar eigen zeggen in beeld brengen dat er totaal niets van klopt, dat het in scene is gezet, slachtoffers en getuigen acteurs zijn, etc. etc.quote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Welke discussie? Dat iedereen hier Hoax schreeuwt wil niet zeggen dat men dat daar ook zo ziet, de overheid is al maanden bezig met een klopjacht op terroristen en radicalen , de minister van veiligheid is al opgestapt vanwege het gebeuren , dus waar de volkswoede zich op gaat richten durf ik niet op voorhand te zeggen.
Wat een onzin zeg, ik zie een hoop speculaties en een hoop hi ha ha hoax filmpjes . Maar goed ,ik wist niet dat jij nu ook al om was,tenminste dat kon ik niet uit je bijdrage hier in dit topic halen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, op youtube wemelt het van de filmpjes die naar eigen zeggen in beeld brengen dat er totaal niets van klopt, dat het in scene is gezet, slachtoffers en getuigen acteurs zijn, etc. etc.
Dan moet toch een belletje gaan rinkelen?
Waarom zouden 'wij' wel de hoax kunnen zien, maar personen die veel dichter bij het gebeuren zitten en daar bovendien de negatieve gevolgen van ondervinden niet?
Ik ben inderdaad niet om.quote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ik zie een hoop speculaties en een hoop hi ha ha hoax filmpjes . Maar goed ,ik wist niet dat jij nu ook al om was,tenminste dat kon ik niet uit je bijdrage hier in dit topic halen.![]()
Bellen heeft het niet doen rinkelen bij mij.
*zucht* Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor,quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet om.
Het punt is dat van op afstand het heel eenvoudig is om alles te ontkennen, alles te zien als een hoax. Dat zie je ook in die youtube-filmpjes: worden veelal gemaakt door personen die niet uit de omgeving van de aanslagen komen. Tot in Australie wordt er commentaar op de beelden geleverd, dat ze nep zijn, met acteurs, flesjes bloed, slecht acteerwerk, uitgerangeerde ex-sexy dames, etc. etc. Het is van a tot z nep.
Dat standpunt is niet vol te houden als je je veel dichter bij de aanslagen bevindt, slachtoffers persoonlijk kent, de situatie met eigen ogen hebt kunnen meemaken.
Tenzij het uiteraard inderdaad een hoax betreft.
Het ontbreken van mensen uit de directe omgeving die in grote getale roepen dat het allemaal nep is en dus in verzet komen geeft eigenlijk alleen al aan dat de hoax-hypothese gewoon onzin is.
Ah, dat dacht ikquote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
*zucht* Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor,
Daarom ook mijn vraag om verduidelijking.quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nogmaals, waaruit blijkt dat ze iconisch zijn?
Verder zijn er via google vele fotos te vinden van de aanslagen, dus dat situaties dubbel zijn gefotografeerd is niet zo vreemd.
Daarnaast ontgaat het me waarom 2 fotos van 1 persoon kan worden gezien als bewijs voor een hoax.
[..]
De foto is na de aanslag genomen, dus je raakt niet gewond door een foto te maken.
Hetgeen ook inhoudt dat ze niet in het zogenaamde complot zaten.quote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vergoed aan wie?
600 faillissementen, alleen al in de horeca.
Die hebben dus geen vergoeding gehad..
Misschien op de daders? Niet dat dat zin heeft maar dat ligt toch het meeste voor de hand.quote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Welke discussie? Dat iedereen hier Hoax schreeuwt wil niet zeggen dat men dat daar ook zo ziet, de overheid is al maanden bezig met een klopjacht op terroristen en radicalen , de minister van veiligheid is al opgestapt vanwege het gebeuren , dus waar de volkswoede zich op gaat richten durf ik niet op voorhand te zeggen.
Dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?quote:Op maandag 18 april 2016 08:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden? Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?
De kans op het eerste is vrij hoog.
quote:I always like commenting on these false flags because I've been a nurse for over 20 years and I've seen some really BAD actors! My all time favorite is from the Boston Marathon Bombings. You'll know this one. The cowboy holding/pinching blood vessels of the guy who had his legs blown off in the wheelchair as they run for help. The man in the cowboy hat has one drop of blood on the cuff of his white shirt. he should be covered in blood. Wheelchair guy wouldn't even be able to sit upright in the wheelchair following all of the blood loss.
Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.
They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor.
Dankje voor 't posten. Interesting quote.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?![]()
![]()
Maar ik weet het ook niet joh. Tuurlijk kan het dat ze allebei een foto maken van de situatie. Echter, zoals dit geheel met alles er op en eraan geportretteerd is, lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk. Ga er verder maar niet teveel op in, want de discussie heeft geen zin.
Heb nog wel wat nieuw kijkvoer gevonden.
Het lijkt wel een soort van sportverslaggeving, maar het was best de moeite van het kijken waard.
Reactie die ik er onder las:
[I always like commenting on these false flags because I've been a nurse for over 20 years and I've seen some really BAD actors! My all time favorite is from the Boston Marathon Bombings. You'll know this one. The cowboy holding/pinching blood vessels of the guy who had his legs blown off in the wheelchair as they run for help. The man in the cowboy hat has one drop of blood on the cuff of his white shirt. he should be covered in blood. Wheelchair guy wouldn't even be able to sit upright in the wheelchair following all of the blood loss.
Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.
They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor...]
Les wat we hieruit trekken: Ga nooit van huis zonder papieren zakdoekjes, het kan levensquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?![]()
![]()
Maar ik weet het ook niet joh. Tuurlijk kan het dat ze allebei een foto maken van de situatie. Echter, zoals dit geheel met alles er op en eraan geportretteerd is, lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk. Ga er verder maar niet teveel op in, want de discussie heeft geen zin.
Heb nog wel wat nieuw kijkvoer gevonden.
Het lijkt wel een soort van sportverslaggeving, maar het was best de moeite van het kijken waard.
Reactie die ik er onder las:
[..]
tja, meer is er ook niet, geen enkel bewijs dat dit een hoax is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
En wéér worden de domste conclusies getrokken.
Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
tja, meer is er ook niet, geen enkel bewijs dat dit een hoax is.
Dus moet alles als verdacht worden aangemerkt, zelfs voorbijgangers zijn verdacht...
Ik ook niet buiten dat ik het zeer grievend vind voor de nabestaanden als ze deze dingen zouden lezen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.
Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Benieuwd of men het kan laten om te komen loeren en te debunken. Ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel rustig worden op de 'geen complotten-afdeling' koffie en koekje erbij vergeet vooral de hankies niet, it can save lives
Misschien kunnen degenen met een dergelijke denkwijze dat uitleggen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.
Nou he, wat zijn we dom.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
En wéér worden de domste conclusies getrokken.
Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.
Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk!Zie dan ook het nut niet in van een aparte afdeling want dat verandert helemaal niets.
Tja, dat is ook een uitleg voor al die filmpjes: de niet-aflatende drang alles te debunken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk!![]()
Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken, met vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.
En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken en met mijn vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?
Je hebt gelijk er wordt niets gedunked.
Wat is er idioot aan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk.
dat doen rokers wel vaker, zeker na een stress situatie peuk op steken!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.
En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan?
Ik zou het ook doen, even een sigaretje roken om tot rust te komen (geen idee wat haar reden ervoor is, maar zo idioot is het niet).
het lijken net mensen he!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk.
Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duidelijk niet gekeken.
Maar de mazzel weer he... hier doe ik niet aan mee.
Dus eigenlijk vind je dat de Brusselse hulpdiensten het niet goed gedaan hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Das ook wel het gekke, bij bijv. CNN wordt wel geageerd op de wijze waarop de narrator je probeert te leiden in hoe je de beelden moet interpreteren, maar bij al die youtube-videos wordt daar met geen woord over gerept.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!
als je gewoon beeld kijkt kan je veel beter een eigen conclussie trekken dan iemand anders die dat voor je doet
Je leerde op BHV hoe je met bomaanslagen om moet gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
Jij reageert toch op cad die het daar over heeft?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg.
Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
De tering zegquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.
Ook heel verdacht, handgebaren.quote:
Ik weet wel een leuk handgebaar voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook heel verdacht, handgebaren.
Ik zie sommige mensen met elkaar praten.
Dat kan natuurlijk niet na een bomaanslag.
Dus ook heel verdacht..
Anyway deel 7 is bijna vol en zijn we opgeschoten? Niets. Nog steeds wordt elke beweging op een video als verdacht gezien, meer niet.
Maar dat is juist heel verdacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk handgebaar voor jou
typisch geval van spiegelpraat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk om jullie te zien flippen en hard om jullie heen te zien slaan uit wanhoop.
Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
J0kkebr0k tr0llt weer heerlijk alle kanten 0p.
Prietpraat, lariekoek!quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Wantie het volgende:
typisch geval van spiegelpraat.
je houdt jezelf een spiegel voor.
Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij ziet professionals als je naar dat filmpje kijkt?
Servetjes en sjaals,quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.
Dat bed0el ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Servetjes en sjaals,
Servetjes en sjaals,
Servertjes, servetjes
Servetjes en sjaals
Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaaptquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
De poppenkast is dan ook niet meer met goed fatsoen te verdedigen buiten de gewoonlijke oneliners dan maar weer het ouderwetse sneren.
Je bent zelluf w0ng!quote:
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk.![]()
Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaapt.
Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk..
Welke onzin?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.
Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Mja, grap is dat het debunken door jou gedaan wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.
Vast geen werk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.
Aan de hoeveelheid sjaals en zakdoekjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |