abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2016 @ 16:28:25 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161497543
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, er is helemaal geen sprake van kritiek hebben en sceptisch zijn.
Dat is het hele probleem.
de media kritisch benaderen is alleen maar goed. [b]Zelfs al zou de media 100% ten goede trouw zijn, ook zij kunnen misleid worden of fouten maken.[/b] Dus met een kritisch oog er naar kijken en het niet meteen als waar accepteren is alleen maar goed.
[b]Maar wat je in de praktijk ziet is dat men veel verder gaat dan dat. Alles wat te maken heeft met media, overheid, etc. etc. wordt als groot kwaad bestempeld waaruit geen enkele waarheid naar voren komt. [/b]Zelfs onderwijs wordt als een kwaad gezien hier op BNW. Vervolgens worden de meest suggestieve alternatieve bronnen aangehaald en als anderen daar kritisch naar kijken worden die neergesabeld en beschimt als allesgelovers, allesontkenners, schaapjes, trollen, etc. etc...Via DM wordt je vervolgens ook nog eens de huid volgescholden als het zo uit komt.

Terwijl als BNW echt een zoektocht was n[b]aar wat achter de facade van alle dag schuil gaat, men elk geluid zou omarmen. [/b]
Gewoon samen vanuit elke positie de zaak belichten en kijken welke het meest plausibel is en zo vooruit komen in de discussie en dan uiteindelijk tot een conclusie komen.
De media misleidt het publiek met opzet. De overheid liegt en bedriegt erop los samenspannend met de media om hun leugens aan de man te brengen. Dan is mijn conclusie al snel gemaakt: we worden bedonderd waar we bij staan.

Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161497559
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages :D

Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets. :D
Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werken :)
pi_161497579
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, het zijn een soort melkpakken met een brede opening. Hoezo is dat handig om zonder knoeien wat bloedspetters op je slachtoffers te krijgen?
En waarom die pakken vervolgens laten slingeren?

[..]

Dus zouden bijv. 2 pakken volstaan, waarbij 1 of 2 personen het bloed verspreiden en vervolgens het bewijs van de plek verwijderen.
Nu zie je ze gewoon in beeld aan de slag met die pakken en liggen ze overal rond te slingeren.

[..]

Nee, daarvoor is de video te onduidelijk. Maar voor de discussie wil ik daar best in mee gaan.
Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.

Weet niet zeker of dit de pakken zijn.
Doet verder niks af aan de nepheid die van de scène afdruipt.
pi_161497613
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mensen die dansende pro's in witte pakken als ontladend gedrag bestempelen kan ik eigenlijk niet erg serieus meer nemen.
Betrek dit wat je nu zegt ook eens op jezelf. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
pi_161497798
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Voor mijn part hebben ze jeukpoeder in hun pakken gedaan: het zegt totaal niets over de toedracht van de aanslagen.
dat is het punt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_161497819
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij zou zo bij MSM kunnen gaan werken :)
De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.
pi_161497841
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

De grap is dat dat met de mantel der liefde wordt bedekt.
Mijn punt :).
pi_161497876
Concluderend:

Parijs, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.

Brussel, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
  zondag 17 april 2016 @ 16:43:37 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161498055
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen. Dat je het weigert aan te nemen is niet echt boeiend voor mij eerlijk gezegd. Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen. Thumbs up for that ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 17-04-2016 19:43:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161498061
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Concluderend:

Parijs, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.

Brussel, zou false flag zijn. Eindconclusie: geen enkel bewijs voor wat voor false flag dan ook.
Klopt, maar dat beweert de MSM ook en dat is voor velen hier al voldoende bewijs dat het er dus wel eentje is.
Sterker nog, het is een hoax met pakken nepbloed en al...
pi_161498115
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen. Dat je het weigert aan te nemen is niet echt boeiend voor mij eerlijk gezegd. Kun je vanavond weer met een gerust hart naar het journaal kijken. Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen. Thumbs up for that ^O^
Die goede info word gewoon met argumenten neer gesabeld. Als je het dan nog wilt blijven geloven, weiger je goeie info aan te nemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 17-04-2016 19:44:46 ]
pi_161498126
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Genoeg bewijs voor valse vlaggen dat de zaken niet kloppen.
Dus om een valse vlag aan te tonen heb je geen bewijs nodig, maar enkele de mening dat iets niet klopt..

quote:
Gelukkig zijn er nog een paar mensen die wel met goede info komen.
Die heb ik vast gemist.
wat hebben we dan nog meer behalve pakken water waarin bloed zit, dansende professionals, wegrennende mensen en rookpluimen boven het plafond?
pi_161498134
quote:
Wat moeten we hiermee?
pi_161498149
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee?
niets, vandaar dat het zonder begeleidende tekst is geplaatst.
pi_161498168
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

niets, vandaar dat het zonder begeleidende tekst is geplaatst.
Lachwekkend dus.
pi_161498246
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee?
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:49:52 ]
pi_161498291
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?
pi_161498335
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek... door de andere vrouw. What are the odds?
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
pi_161498363
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat is er zo iconisch aan die foto's dan?
De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:54:50 ]
pi_161498414
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is. :)
pi_161498450
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er valt niets te ontkrachten in deze. Hij laat alleen maar zien hoe belachelijk het is. :)
In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.
pi_161498561
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De foto van de basketballer en de 2 gewonde vrouwen op een bankje + deze (rechts) staan nogal symbool voor de aanslagen he.

Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.
Dat de dames dezelfde plekken hebben gefotografeerd is ook niet zo vreemd gezien het feit dat ze ongeveer in hetzelfde deel van de hal stonden.
Ik proef eerder een wens om deze foto's bijzonder te maken zodat ze onmogelijk moeten zijn
In de 911 discussie wordt dat ook gedaan met de 'jumping man' en als je daar verder in duikt blijkt die foto gewoon de beste uit een hele reeks fotos die van slachtoffers zijn gemaakt die uit de torens vielen.
Maar dat wordt dan genegeerd om die ene foto tot een iconisch en dus een onmogelijk toeval te maken.
pi_161498576
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In zijn ogen. En waars. in jouw ogen.
Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 17:02:22 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_161498701
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, het wordt klakkeloos overgenomen en o wee als een ander er kritisch naar kijkt..
Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')