Volgens mij zijn het waterpakken. Volgens het filmpje zijn het pakken bloed.quote:Op zondag 17 april 2016 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het water was. Beetje vreemd om je eigen woorden te ontkennen.
Je houdt jezelf nu een spiegel voor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom houdt het jou eigenlijk zo bezig? Als een driftig mannetje loop je maar om je heen te slaan alsof je leven er van afhangt. Je hebt hier al veeeele uren ingestoken en waarom?
Dat is de algemene tendens heden ten dage. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten, dat moet je voor je houden en owee als je toch doet komt straks de dunkpolitie eraan getipt door verraders. Frankrijk is daar al mee bezig. Zullen de plaaggeestjes wel mee in hun nopjes zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gewoon denken dat er nooit iets aan de hand is en suggesties van anderen steevast ridiculiseren. Werkt altijd.
Op zich wel een mooie term 'allesgelover'.quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als we moeten geloven dat het water is. Maar inderdaad wie zorgt voor de bevoorrading in zo'n korte tijd? De allesgelovers zullen daar vast weer een antwoord op hebben.
Maar dat geloof jij niet, en dat is het punt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het waterpakken. Volgens het filmpje zijn het pakken bloed.
Tot nu toe is niet aangetoond dat er iets aan de hand is.quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gewoon denken dat er nooit iets aan de hand is en suggesties van anderen steevast ridiculiseren. Werkt altijd.
Geen idee wat ik ervan moet denken allemaal. Een ding weet ik zeker, het is opnieuw geen zuivere koffie, de msm geloof ik eerder niet dan wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie term 'allesgelover'.
Geloof jij het filmpje?
Zo ja, wie is dan de allesgelover?
Dubbeldenkquote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is de algemene tendens heden ten dage. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten, dat moet je voor je houden en owee als je toch doet komt straks de dunkpolitie eraan getipt door verraders. Frankrijk is daar al mee bezig. Zullen de plaaggeestjes wel mee in hun nopjes zijn.
hoezo is suggereren dat er pakken bloed rondslingeren een uiting van kritiek op de msm?quote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten
Ik geloof inderdaad niet dat het pakken bloed zijn om de door mij reeds genoemde redenen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dat geloof jij niet, en dat is het punt.
Je ziet toch dat de schenktuit van 2 pakken roodgekleurd is?quote:Op zondag 17 april 2016 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat het pakken bloed zijn om de door mij reeds genoemde redenen.
En dus kunnen ze het rond laten slingeren. Jij denkt toch wel dat het water/vruchtensap is. Dat heb je zelf gezegd, ik verzin dit niet. Deze post is geen hoax.quote:Op zondag 17 april 2016 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat het pakken bloed zijn om de door mij reeds genoemde redenen.
Ik geloof ook niet dat het pakken bloed zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
omdat msm per definitie zaken met een agenda toont. En niet 'as is'.quote:Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
hoezo is suggereren dat er pakken bloed rondslingeren een uiting van kritiek op de msm?
Verder wordt mij verweten dat ik teveel kritiek uit.
Dus waarom mag je wel kritiek hebben op de msm , maar mogen anderen geen kritiek hebben op jouw mening?
Van mij mag je kritiek hebben waarom je daar zo mee bezig bent elke dag opnieuw is een raadsel, maar goed vanwege nuances en de discussie is me verteld. Snap die bezigheid nog steeds niet maar het zal wel zijn reden hebben. Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd. Is dit forum ook een goed voorbeeld van. Frankrijk is het al aan het aanpakken/uitbannen. Cameron vindt zulke mensen terroristen, het staat al als agendapunt; voorlichting op scholen. De media moet je geloven anders niks.quote:Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
hoezo is suggereren dat er pakken bloed rondslingeren een uiting van kritiek op de msm?
Verder wordt mij verweten dat ik teveel kritiek uit.
Dus waarom mag je wel kritiek hebben op de msm , maar mogen anderen geen kritiek hebben op jouw mening?
Zorgelijke ontwikkelingen ja.quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je kritiek hebben waarom je daar zo mee bezig bent elke dag opnieuw is een raadsel, maar goed vanwege nuances en de discussie is me verteld. Snap die bezigheid nog steeds niet maar het zal wel zijn reden hebben. Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd. Is dit forum ook een goed voorbeeld van. Frankrijk is het al aan het aanpakken/uitbannen. Cameron vindt zulke mensen terroristen, het staat al als agendapunt; voorlichting op scholen. De media moet je geloven anders niks.
Nee, dat is niet duidelijk. Verder betekent rood niet meteen bloed.quote:Op zondag 17 april 2016 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet toch dat de schenktuit van 2 pakken roodgekleurd is?
Geen enkele video in deze discussie toont de zaken 'as is'.quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat msm per definitie zaken met een agenda toont. En niet 'as is'.
Hij toont het dus niet 'as is'.quote:Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages
Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets.
Je ziet een mandje waarin die pakjes liggen. Ze zijn niet doorschijnend, er zit een schroefdopje op, dus ze kunnen weer dicht. Ideaal dus om onopvallend je LOTUS-slachtoffers van wat bloed te voorzien. Niemand die er gek van opkijkt...quote:Op zondag 17 april 2016 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet duidelijk. Verder betekent rood niet meteen bloed.
En het blijft ook totaal onlogisch: blauwe tetrapakken van een halve liter met (nep)bloed die daar overal nonchalant liggen.
Dus je geeft dus toe dat er wel rood aan de schenktuit zit?quote:Verder betekent rood niet meteen bloed.
Tja, er is helemaal geen sprake van kritiek hebben en sceptisch zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd.
tja, het zijn een soort melkpakken met een brede opening. Hoezo is dat handig om zonder knoeien wat bloedspetters op je slachtoffers te krijgen?quote:Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet een mandje waarin die pakjes liggen. Ze zijn niet doorschijnend, er zit een schroefdopje op, dus ze kunnen weer dicht. Ideaal dus om onopvallend je LOTUS-slachtoffers van wat bloed te voorzien. Niemand die er gek van opkijkt...![]()
Dus zouden bijv. 2 pakken volstaan, waarbij 1 of 2 personen het bloed verspreiden en vervolgens het bewijs van de plek verwijderen.quote:Ze hoeven niet eens nokkie vol, want zoveel bloed is er blijkbaar niet nodig om totaal onrealistische scènes voor de meeste mensen overtuigend te maken.
Nee, daarvoor is de video te onduidelijk. Maar voor de discussie wil ik daar best in mee gaan.quote:Dus je geeft dus toe dat er wel rood aan de schenktuit zit?
Als er kritiek op de MSM te leveren is, zullen we dat hier als eerste doen. Dat jij dat niet ziet, tja.. dat verbaast me niets.quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je kritiek hebben waarom je daar zo mee bezig bent elke dag opnieuw is een raadsel, maar goed vanwege nuances en de discussie is me verteld. Snap die bezigheid nog steeds niet maar het zal wel zijn reden hebben. Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd. Is dit forum ook een goed voorbeeld van. Frankrijk is het al aan het aanpakken/uitbannen. Cameron vindt zulke mensen terroristen, het staat al als agendapunt; voorlichting op scholen. De media moet je geloven anders niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |