abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161496473
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Net zei je nog dat het water was. Beetje vreemd om je eigen woorden te ontkennen.
Volgens mij zijn het waterpakken. Volgens het filmpje zijn het pakken bloed.
pi_161496492
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom houdt het jou eigenlijk zo bezig? Als een driftig mannetje loop je maar om je heen te slaan alsof je leven er van afhangt. Je hebt hier al veeeele uren ingestoken en waarom?
Je houdt jezelf nu een spiegel voor.
  zondag 17 april 2016 @ 15:58:15 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161496527
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gewoon denken dat er nooit iets aan de hand is en suggesties van anderen steevast ridiculiseren. Werkt altijd.
Dat is de algemene tendens heden ten dage. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten, dat moet je voor je houden en owee als je toch doet komt straks de dunkpolitie eraan getipt door verraders. Frankrijk is daar al mee bezig. Zullen de plaaggeestjes wel mee in hun nopjes zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161496535
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als we moeten geloven dat het water is. Maar inderdaad wie zorgt voor de bevoorrading in zo'n korte tijd? De allesgelovers zullen daar vast weer een antwoord op hebben.
Op zich wel een mooie term 'allesgelover'.
Geloof jij het filmpje?
Zo ja, wie is dan de allesgelover?
  zondag 17 april 2016 @ 15:59:57 #130
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161496580
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het waterpakken. Volgens het filmpje zijn het pakken bloed.
Maar dat geloof jij niet, en dat is het punt. 8)7
wooblabalurg
pi_161496583
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gewoon denken dat er nooit iets aan de hand is en suggesties van anderen steevast ridiculiseren. Werkt altijd.
Tot nu toe is niet aangetoond dat er iets aan de hand is.
Vandaar dat we discussieren of rondslingerende pakken bloed bevatten of waarom iemand een soort dansje doet en waarom iemand wegrent in een bepaalde richting.
pi_161496602
Deze nog maar eens:

Crisis actors op de verkeerde locatie?

De man met het gele hesje met het rode kruis op de rug houdt een telefoon aan zijn oor en vraagt de aandacht door zijn hand op te steken. In ene begint het hele circus als op commando te rennen. Inclusief burgers, politie, verpleegkundigen, mannen met andersoortige felle jasjes, mannen in pakken. Het meisje links met het boekje in haar hand reageert er ook op en dat lijkt een gewone omstander te zijn evenals de man met schoudertas links bij de groene prullenbak.
Heel het spul lijkt met elkaar in connectie te staan.

zondag 17 april 2016 @ 16:01:35 #133
189978 controlaltdelete
pi_161496648
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Op zich wel een mooie term 'allesgelover'.
Geloof jij het filmpje?
Zo ja, wie is dan de allesgelover?
Geen idee wat ik ervan moet denken allemaal. Een ding weet ik zeker, het is opnieuw geen zuivere koffie, de msm geloof ik eerder niet dan wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161496656
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is de algemene tendens heden ten dage. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten, dat moet je voor je houden en owee als je toch doet komt straks de dunkpolitie eraan getipt door verraders. Frankrijk is daar al mee bezig. Zullen de plaaggeestjes wel mee in hun nopjes zijn.
Dubbeldenk ;)
pi_161496691
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

. Nog even dan mag je kritiek op de msm niet meer uiten
hoezo is suggereren dat er pakken bloed rondslingeren een uiting van kritiek op de msm?

Verder wordt mij verweten dat ik teveel kritiek uit.
Dus waarom mag je wel kritiek hebben op de msm , maar mogen anderen geen kritiek hebben op jouw mening?
pi_161496719
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Maar dat geloof jij niet, en dat is het punt. 8)7
Ik geloof inderdaad niet dat het pakken bloed zijn om de door mij reeds genoemde redenen.
pi_161496752
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad niet dat het pakken bloed zijn om de door mij reeds genoemde redenen.
Je ziet toch dat de schenktuit van 2 pakken roodgekleurd is?
  zondag 17 april 2016 @ 16:05:31 #138
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161496777
quote:

[..]

En dus kunnen ze het rond laten slingeren. Jij denkt toch wel dat het water/vruchtensap is. Dat heb je zelf gezegd, ik verzin dit niet. Deze post is geen hoax.
wooblabalurg
pi_161496838
quote:

[..]

Ik geloof ook niet dat het pakken bloed zijn. :D Wat moeten ze nou met pakken bloed? Bah. :r

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:08:17 ]
  zondag 17 april 2016 @ 16:08:44 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161496854
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

hoezo is suggereren dat er pakken bloed rondslingeren een uiting van kritiek op de msm?

Dus waarom mag je wel kritiek hebben op de msm , maar mogen anderen geen kritiek hebben op jouw mening?
omdat msm per definitie zaken met een agenda toont. En niet 'as is'.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 17 april 2016 @ 16:08:57 #141
189978 controlaltdelete
pi_161496857
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Van mij mag je kritiek hebben waarom je daar zo mee bezig bent elke dag opnieuw is een raadsel, maar goed vanwege nuances en de discussie is me verteld. Snap die bezigheid nog steeds niet maar het zal wel zijn reden hebben. Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd. Is dit forum ook een goed voorbeeld van. Frankrijk is het al aan het aanpakken/uitbannen. Cameron vindt zulke mensen terroristen, het staat al als agendapunt; voorlichting op scholen. De media moet je geloven anders niks.
pi_161496943
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van mij mag je kritiek hebben waarom je daar zo mee bezig bent elke dag opnieuw is een raadsel, maar goed vanwege nuances en de discussie is me verteld. Snap die bezigheid nog steeds niet maar het zal wel zijn reden hebben. Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd. Is dit forum ook een goed voorbeeld van. Frankrijk is het al aan het aanpakken/uitbannen. Cameron vindt zulke mensen terroristen, het staat al als agendapunt; voorlichting op scholen. De media moet je geloven anders niks.
Zorgelijke ontwikkelingen ja.
pi_161497008
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages :D

Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:13:24 ]
pi_161497052
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ziet toch dat de schenktuit van 2 pakken roodgekleurd is?
Nee, dat is niet duidelijk. Verder betekent rood niet meteen bloed.
En het blijft ook totaal onlogisch: blauwe tetrapakken van een halve liter met (nep)bloed die daar overal nonchalant liggen.
pi_161497073
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omdat msm per definitie zaken met een agenda toont. En niet 'as is'.
Geen enkele video in deze discussie toont de zaken 'as is'.
En vrijwel alle videos zijn uit alternatieve bron.
pi_161497098
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat die We See wel creatief is met zijn montages :D

Of je het nou bullshit vindt of niet, hij maakt iets spannends van eigenlijk niets. :D
Hij toont het dus niet 'as is'.
pi_161497132
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet duidelijk. Verder betekent rood niet meteen bloed.
En het blijft ook totaal onlogisch: blauwe tetrapakken van een halve liter met (nep)bloed die daar overal nonchalant liggen.
Je ziet een mandje waarin die pakjes liggen. Ze zijn niet doorschijnend, er zit een schroefdopje op, dus ze kunnen weer dicht. Ideaal dus om onopvallend je LOTUS-slachtoffers van wat bloed te voorzien. Niemand die er gek van opkijkt... ;)

Ze hoeven niet eens nokkie vol, want zoveel bloed is er blijkbaar niet nodig om totaal onrealistische scènes voor de meeste mensen overtuigend te maken. ;)

quote:
Verder betekent rood niet meteen bloed.
Dus je geeft dus toe dat er wel rood aan de schenktuit zit?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 16:18:14 ]
pi_161497311
quote:
Kritiek hebben en sceptisch zijn over de msm dat wordt minder gewaardeerd.
Tja, er is helemaal geen sprake van kritiek hebben en sceptisch zijn.
Dat is het hele probleem.
de media kritisch benaderen is alleen maar goed. Zelfs al zou de media 100% ten goede trouw zijn, ook zij kunnen misleid worden of fouten maken. Dus met een kritisch oog er naar kijken en het niet meteen als waar accepteren is alleen maar goed.
Maar wat je in de praktijk ziet is dat men veel verder gaat dan dat. Alles wat te maken heeft met media, overheid, etc. etc. wordt als groot kwaad bestempeld waaruit geen enkele waarheid naar voren komt. Zelfs onderwijs wordt als een kwaad gezien hier op BNW. Vervolgens worden de meest suggestieve alternatieve bronnen aangehaald en als anderen daar kritisch naar kijken worden die neergesabeld en beschimt als allesgelovers, allesontkenners, schaapjes, trollen, etc. etc...Via DM wordt je vervolgens ook nog eens de huid volgescholden als het zo uit komt.

Terwijl als BNW echt een zoektocht was naar wat achter de facade van alle dag schuil gaat, men elk geluid zou omarmen.
Gewoon samen vanuit elke positie de zaak belichten en kijken welke het meest plausibel is en zo vooruit komen in de discussie en dan uiteindelijk tot een conclusie komen.
pi_161497446
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ziet een mandje waarin die pakjes liggen. Ze zijn niet doorschijnend, er zit een schroefdopje op, dus ze kunnen weer dicht. Ideaal dus om onopvallend je LOTUS-slachtoffers van wat bloed te voorzien. Niemand die er gek van opkijkt... ;)
tja, het zijn een soort melkpakken met een brede opening. Hoezo is dat handig om zonder knoeien wat bloedspetters op je slachtoffers te krijgen?
En waarom die pakken vervolgens laten slingeren?

quote:
Ze hoeven niet eens nokkie vol, want zoveel bloed is er blijkbaar niet nodig om totaal onrealistische scènes voor de meeste mensen overtuigend te maken. ;)
Dus zouden bijv. 2 pakken volstaan, waarbij 1 of 2 personen het bloed verspreiden en vervolgens het bewijs van de plek verwijderen.
Nu zie je ze gewoon in beeld aan de slag met die pakken en liggen ze overal rond te slingeren.

quote:
Dus je geeft dus toe dat er wel rood aan de schenktuit zit?
Nee, daarvoor is de video te onduidelijk. Maar voor de discussie wil ik daar best in mee gaan.
pi_161497522
quote:

[..]

Als er kritiek op de MSM te leveren is, zullen we dat hier als eerste doen. Dat jij dat niet ziet, tja.. dat verbaast me niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')