abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 10:06:10 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_161543610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.
Ik ook niet buiten dat ik het zeer grievend vind voor de nabestaanden als ze deze dingen zouden lezen.
Gelukkig is er binnenkort een aparte afdeling voor dit soort brainfarts en kan men daar ongeremd hun fantasieën uitleven.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:12:41 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161543721
Benieuwd of men het kan laten om te komen loeren en te debunken. Ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel rustig worden op de 'geen complotten-afdeling' koffie en koekje erbij vergeet vooral de hankies niet, it can save lives :7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161543850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Benieuwd of men het kan laten om te komen loeren en te debunken. Ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel rustig worden op de 'geen complotten-afdeling' koffie en koekje erbij vergeet vooral de hankies niet, it can save lives :7
Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.
pi_161543937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar dat is toch raar? Ik kan me die denkwijze echt totaal niet voorstellen.
Misschien kunnen degenen met een dergelijke denkwijze dat uitleggen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_161544066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
En wéér worden de domste conclusies getrokken.
Nou he, wat zijn we dom. :O
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:37 #256
189978 controlaltdelete
pi_161544073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom zou dat gelaten moeten worden? Als je dit na aanleiding van het FB gedoe zegt: lees dat nog eens, want wat jij zegt was volgens Dance absoluut niet de bedoeling. Debunkers kan je straks in de nieuwe opzet ook gewoon verwachten, tenzij die opzet weer is veranderd.
Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O- Zie dan ook het nut niet in van een aparte afdeling want dat verandert helemaal niets.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161544120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O- Zie dan ook het nut niet in van een aparte afdeling want dat verandert helemaal niets.
Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.

En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
pi_161544197
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou he, wat zijn we dom. :O
Best wel ja. Maar dat mag niet gezegd worden. Al schaar ik jou niet echt onder 'we'.
pi_161544272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja het lijkt wel een verslaving dat debunken, must debunk! _O-
Tja, dat is ook een uitleg voor al die filmpjes: de niet-aflatende drang alles te debunken.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:45:47 #260
189978 controlaltdelete
pi_161544334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het mooie is, ze debunken helemaal niks. In ieder geval niet aangaande dat filmpje waar je ziet hoe die hulpverleners te werk gaan.

En ja... handgebaren.... dat zie ik dan weer niet echt. Die ene vrouw staat gewoon te roken. Meer niet, maar dat doet verder niets af aan het zeer bijzondere schouwspel.
Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken, met vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?

Je hebt gelijk er wordt niets gedebunked.
pi_161544380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt ze staat te roken, net alsof ze op de bus staat te wachten, ff peukie roken en met mijn vriendinnetje praten niks aan de hand verder. Maar goed niet iedereen reageert hetzelfde tijdens een aanslag, gewoon een peuk opsteken en kletsje doen ondertussen. Je ziet zoveel rare dingen. Het mens (in red coat dacht ik) geeft duidelijk handsignalen. Hulpverleners die zakdoekjes en een sjaal nodig hebben voor een hoofdwond? Hebben ze geen beter materiaal om handen?

Je hebt gelijk er wordt niets gedunked.
Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk. :')
pi_161544490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het tafereel wordt helemaal idioot als je jezelf realiseert dat je zit te kijken naar een situatie waarbij net een terreuraanslag is geweest. Zo gaat men dus blijkbaar te werk. :')
Wat is er idioot aan?

Ik zou het ook doen, even een sigaretje roken om tot rust te komen (geen idee wat haar reden ervoor is, maar zo idioot is het niet).
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:52:53 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544497
quote:

[..]

dat doen rokers wel vaker, zeker na een stress situatie peuk op steken!
Vraag maar aan scrummie, stress situatie op de helpdesk gehad gelijk peuk op steken in rookhok ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_161544516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is er idioot aan?

Ik zou het ook doen, even een sigaretje roken om tot rust te komen (geen idee wat haar reden ervoor is, maar zo idioot is het niet).
Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg. :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:54:31 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544540
quote:

[..]

het lijken net mensen he!
pi_161544593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

het lijken net mensen he!
Duidelijk niet gekeken. :D

Maar de mazzel weer he... hier doe ik niet aan mee. :W
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:59:29 #267
189978 controlaltdelete
pi_161544639
quote:

[..]

Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:59:30 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161544640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Duidelijk niet gekeken. :D

Maar de mazzel weer he... hier doe ik niet aan mee. :W
jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!
als je gewoon beeld kijkt kan je veel beter een eigen conclussie trekken dan iemand anders die dat voor je doet ;)
pi_161544650
quote:

[..]

Dus eigenlijk vind je dat de Brusselse hulpdiensten het niet goed gedaan hebben.
pi_161544690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

jawel, maar wat ik bij vel van die filmpjes doe, ik zet het geluid uit!
als je gewoon beeld kijkt kan je veel beter een eigen conclussie trekken dan iemand anders die dat voor je doet ;)
Das ook wel het gekke, bij bijv. CNN wordt wel geageerd op de wijze waarop de narrator je probeert te leiden in hoe je de beelden moet interpreteren, maar bij al die youtube-videos wordt daar met geen woord over gerept.
pi_161544715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
Je leerde op BHV hoe je met bomaanslagen om moet gaan?
Vond je dat niet verdacht?
pi_161544716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je heb duidelijk de gehele scène niet goed bekeken. Het gaat niet om die sigaret. De tering zeg. :')
Jij reageert toch op cad die het daar over heeft?

De tering zeg :').

Ik merk het alweer, jij kan dus ook al niet meer normaal reageren. Prima hoor, verwacht dan ook geen normale antwoorden meer van mij.

pi_161544718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Yup, waarom zou je als burger daar gaan lanterfanten, beetje tussen gaan hangen vooral niets doen buiten daar staan, ff chatje met een medeburger zoals die twee handtasvrouwen in die bruine jasjes? Een weldenkend mens blijft uit de buurt en op afstand om hulpverleners hun werk te laten doen. Safety always first, dat is het eerste wat ze je leren op BHV, let altijd op je eigen veiligheid, staat op nr 1. Wie weet gaat er nog een bom af.
Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.
pi_161544722
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad. Die opmerking onder het filmpje zegt eigenlijk ook al genoeg.
pi_161544761
quote:
handgebaren...
Ook heel verdacht, handgebaren.

Ik zie sommige mensen met elkaar praten.
Dat kan natuurlijk niet na een bomaanslag.
Dus ook heel verdacht..

Anyway deel 7 is bijna vol en zijn we opgeschoten? Niets. Nog steeds wordt elke beweging op een video als verdacht gezien, meer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')