Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kritisch kijken is binnenkort afgelopen want dan krijgen de hoaxroepers hun eigen afdeling waar niet gediscussieerd kan mag? worden.
Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?quote:Op zondag 17 april 2016 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet wat Dance zei, het gezeik van dit topic vind dan alleen plaats in een ander/apart topic.
Even teruglezen danquote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo begrepen. Als discussieren wel mag dan hoeft er toch geen apart topic voor te komen?
De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon foto's. Niet echt bijzonder.
Dat de dames dezelfde plekken hebben gefotografeerd is ook niet zo vreemd gezien het feit dat ze ongeveer in hetzelfde deel van de hal stonden.
Ik proef eerder een wens om deze foto's bijzonder te maken zodat ze onmogelijk moeten zijn
In de 911 discussie wordt dat ook gedaan met de 'jumping man' en als je daar verder in duikt blijkt die foto gewoon de beste uit een hele reeks fotos die van slachtoffers zijn gemaakt die uit de torens vielen.
Maar dat wordt dan genegeerd om die ene foto tot een iconisch en dus een onmogelijk toeval te maken.
Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik ga geen YouTube filmpjes meer analyseren en ontkrachten. Kost teveel tijd, en de enige die er enigszins op reageert ben jij.
Vreemd, ik dacht dat de MSM een onbetrouwbare bron was.quote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
De fotos zijn van 't MSM 'iconic' benoemd.
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.quote:
Toe maar, je hebt zelfs favoriete slachtoffers..quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of face' Rhimi is.
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?quote:Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?
Het zou kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het kan zelfs zo zijn dat het geen rood is maar blauw, wat we zien.
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of dit de pakken zijn.
Dat was te verwachten.quote:Doet verder niks af aan de nepheid die van de scène afdruipt.
Dat kun je inderdaad concluderen, maar het doet verder niets af aan de nepheid van de scène.quote:Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zou kunnen.
[..]
Dat was te verwachten.
In ieder geval kunnen we wel concluderen dat het nogal suggestief is om te stellen dat het pakken bloed betrof.
En de vele andere toevalligheden.quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.quote:Op zondag 17 april 2016 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het waren stille bommen. Fluisterbommen. Vanaf 5 meter afstand heb je niks. Vanaf 15 ligt je hoofd er af.
Zaten je armen en benen er nog wel aan?quote:Op zondag 17 april 2016 17:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stil is natuurlijk overdreven, maar een harde knal hoeft niet meteen te betekenen dat je gehoor eraan gaat. Heb zelf wel eens vlakbij een carbidbus gestaan die wat teveel carbid bevatte. Dat voelde niet fijn aan mijn oren. Maar leverde ook geen schade op.
Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Off topic maar de falling man fotos onmogelijk zijn.Dat jij denkt dat ze echt fotos zijn zegt niks.
Ik ben vergeten te controleren.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zaten je armen en benen er nog wel aan?
Of zwaar concussie....misschien daarom de aparte gedrag en 'anders' reageren.quote:Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou je dan geen last van wat hoorbeschadiging moeten hebben? Of ligt dat weer aan afstand, niet elk mens reageert hetzelfde, niet elke bom doet hetzelfde?
Niks over gehoord.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er gevallen van gehoorsbeschadiging van deze aanslagen bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |