Ik weet wel een leuk handgebaar voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook heel verdacht, handgebaren.
Ik zie sommige mensen met elkaar praten.
Dat kan natuurlijk niet na een bomaanslag.
Dus ook heel verdacht..
Anyway deel 7 is bijna vol en zijn we opgeschoten? Niets. Nog steeds wordt elke beweging op een video als verdacht gezien, meer niet.
Maar dat is juist heel verdacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk handgebaar voor jou
typisch geval van spiegelpraat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk om jullie te zien flippen en hard om jullie heen te zien slaan uit wanhoop.
Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
J0kkebr0k tr0llt weer heerlijk alle kanten 0p.
Prietpraat, lariekoek!quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Wantie het volgende:
typisch geval van spiegelpraat.
je houdt jezelf een spiegel voor.
Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij ziet professionals als je naar dat filmpje kijkt?
Servetjes en sjaals,quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie mensen die menselijk d0en. Jij ook, maar dat tr0llt niet z0 fijn.
Dat bed0el ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Servetjes en sjaals,
Servetjes en sjaals,
Servertjes, servetjes
Servetjes en sjaals
Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaaptquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
De poppenkast is dan ook niet meer met goed fatsoen te verdedigen buiten de gewoonlijke oneliners dan maar weer het ouderwetse sneren.
Je bent zelluf w0ng!quote:
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk.![]()
Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak dat jezelf maar wijs, als je er beter door slaapt.
Ondertussen heb jij werkelijk nog nooit iets toegevoegd hier behalve zonder enige inhoudelijke reden het ophemelen van je vriendjes.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk..
Welke onzin?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh ik ga daar niet op in. Je kan de onzin niet meer verdedigen dus dan maar weer persoonlijk worden. Dat zegt genoeg.
Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij ziet professionals die zwaargewonden verzorgen als je naar dat filmpje kijkt?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb haar meer inhoudelijk zien posten dan uh...Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, veel plezier. Ik ga weer verder aan het werk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Mja, grap is dat het debunken door jou gedaan wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.
Vast geen werk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Ik ga ook iets nuttigers doen dan in gaan op de 'must-debunkers'.
Aan de hoeveelheid sjaals en zakdoekjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |