We hebben geen overlevenden met traumatic amputation wonden (a la Boston) gezien.....maar wel 'getuigen' die 'bodies without legs and heads' gezien heeft.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zaten je armen en benen er nog wel aan?
Voor jou niet nee.quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat ze onmogelijk zijn heb je tot op heden niet aangetoond. Sterker nog, er is gebleken dat de fotos niet uniek zijn.
Dat jij denkt dat ze nep zijn zegt dus niks.
Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er meequote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vreemde criticus ben je dan? Je kijkt geen nieuws, geen yt-filmpjes of andere alternatieve media. Hoe kom je dan aan je conclusies of aan je mening? Ik baseer het op beiden.
Er is niet veel meer, nee. Gelukkig zijn er de vids op straat buiten 't station, anders dat zou zeer verdacht zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog wel een vraagje: Zijn er trouwens al foto's van dat uiteengereten metrostel opgedoken waarop wél te zien is dat daar zich een carnage heeft afgespeeld? Of vooralsnog alleen dat opgeblazen metrostel zonder ook maar 1 spoor van een menselijk drama?
Weet wel dat er een filmpje is, maar daarop zie je eigenlijk ook niks.
gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat ik kijk of niet kijk, dus kap er mee. Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk. Ik ga het niet eens meer uitleggen, jij snapt er echt geen klote van.
Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordtquote:Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk geen journaal, dat is wat ik zei. En vervolgens weet jij dat ik geen YT kijk, geen alternatieve media, geen nieuws kijk.
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi is dat he, hoe de boel vervolgens voor je ingevuld wordt
Niet alle. Alleen de officiële.quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.
'Ze' ?quote:Op zondag 17 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typerend ook, het is exact hoe ze alle media ook behandelen.
Mentalisme pratique Facil à appliquerquote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:
Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden
Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
Van Zaventem zijn geen beelden van de xplosie zelf vrijgegeven.quote:Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Szikha2 het volgende:
Onduidelijk. Kan niet herkennen of dit Zaventem is ( ben er vaak geweest) of toch Rusland beelden
Dat is enorm nadeel van het internet en met name social media zoals youtube en twitter. Iedereen gooit er maar wat op.
Inherent voor "die"quote:'Ze' ?
freaky...quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
M'n favouriet Mademoiselle Fadwa 'two bombs blew up in front of my face' Rhimi is.
Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
Waarom zijn er geen beelden vrij gegeven?
waarom zijn er geen beelden van Timothy Treadwell of te wel de Grizzly Man vrijgegeven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
in jouw geval zouden beelden niets uitmaken, alles is toch cgi.quote:Op zondag 17 april 2016 23:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat we zijn verwacht om alles wat ze zeggen over de shitty kwaliteits beelden/verhaaltjes te geloven?
Geen idee, wellicht dat die achtergehouden zijn als bewijsmateriaal en dus pas veel later worden vrijgegeven.quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Szikha2 het volgende:
Wat is precies de vraag m.b.t. what are the odds? Dat twee mensen een foto maken van dezelfde situatie die daarna iconisch worden? Of dat je een foto van 5 meter afstand kunt maken zonder verwonding?quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk even waar het om gaat. 1 van de foto's zou zijn gemaakt door de vrouw die 5 meter van de bom af stond en zonder schrammetje wegkwam en nog wat iconische foto's voor de MSM schoot.. De andere foto, vanuit een andere hoek, op hetzelfde moment... door de andere vrouw. What are the odds?
Nog meer bewijs dat het een hoax isquote:Op maandag 18 april 2016 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoorde net op de radio dat er al zo'n 600 horeca gelegenheden failliet zijn in Brussel, normaal ligt dit rond de 60 (wat ik hoorde, was snel itempje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |