Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.quote:
Gelukkig is Witteman al van tafel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
5 man over een onderwerpje van een kwartierquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Matige TT. Kut Koning was beter geweest....
Dan ga je toch iets anders trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Meer wijn drinken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Guzmangodquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Lang geleden alweer. Waren er overigens twee.Javier Guzman (een iets minder beperkte cabaretier) en een andere gast.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Bedankt voor dit stukje #duidingquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Groningen is het water nog niet te drinken.
Als je er even een theezakje doorheen duwt wellichtquote:
Mwah, je hebt ook types die het wel kunnen zoals Chapatte.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef Djoetma het volgende:
Goedkope cartoons (per definitie als je dagelijkse cartoons produceert). Die Oppenheimer wordt ook overgewaardeerd.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, misschien dat ik het terug ga kijken
Jawel, ergernis.quote:
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godver deze was ik ook aan het zoeken
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerdquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ga denk ik Witse nog even terugkijken straks
Hm ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerd
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
sowquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Die Martijn Koning was een jaar of 2 terug een keer bij ons op kantoor. Het lukte hem geen moment de zaal aan het lachen te brengen.
Dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Dit heeft niks met humor te maken.
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.
Van een hoog gebouw gooien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden de Turken in Nederland dat er met de Duitse grappenmaker moet gebeuren?
Dood door toeters.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden de Turken in Nederland dat er met de Duitse grappenmaker moet gebeuren?
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Turken of de Duitse grappenmaker?
Ach ja, blijf het wel gek vinden een komiek op het werk, wij doen daar niet aan in Ch, als iemand op vrijdag een das met patroontje aantrekt is dat meteen het moment van de week.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.
Bedankt, die nadert toch ook alweerquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Is duur hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Ik word spontaan racistisch van Simonequote:
Ze heeft een stomme neus.quote:
De waarheid die niet verteld mag wordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Sow Johan Derksen haalt nu ook al het journaal
Dit is de leukste vrouw van Nederlandquote:
Nee dat is Loretta van Koffietijdquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is de leukste vrouw van Nederland
Die vind ik wat arrogantquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met teveel neus.
[ afbeelding ]
Ik heb haat laatst gezien in het theater. Was wel onder de indruk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ook
Een echte vrouw met charisma, die zie je niet veel
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met teveel neus.
[ afbeelding ]
Is net een kikker zo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met teveel neus.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb haat laatst gezien in het theater. Was wel onder de indruk.
Radler is voor hipstersquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen een radlertest bij Kassa. Welke casual gaat kijken?
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen een radlertest bij Kassa. Welke casual gaat kijken?
Dat was de enige aan tafel die met zinnige teksten kwamquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom krijgt die Spong zo'n platform eigenlijk?
Omdat Bram Moszkowicz geen advocaat meer mag zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Hij is zuur en hij maakt helaas tv........quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Omdat hij een juridische god isquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kijk nu. Wordt altijd een beetje onpasselijk van die azijn stem. Die man is zo zuur.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Zeg ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij is zuur en hij maakt helaas tv........
weer vluchtelingengefapquote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
* Steffi de Pous verblijft al maanden
op het eiland Lesbos.Ze was
yogalerares,maar gaf huis en haard op
om vluchtelingen te helpen.Ze vertelt
over haar bijzondere ervaringen op
Lesbos en hoe het verdrag met Turkije
leidt tot steeds meer problemen.
* Televisiepresentator Maxim Hartman
stapt over van mannenzender RTL7 naar
de VPRO.Daar gaat hij een programma
over mannenculturen maken
Het stond eerst op de website. Daarna er weer afgehaald.quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maxim komt? Staat niks over op de website namelijk
quote:De voetbaldames van WSC hebben eindelijk gescoord
De voetbaldames van WSC uit Waalwijk hebben eindelijk hun eerste doelpunt gemaakt. Daar hadden ze bij elkaar opgeteld maar liefst 53 uur voetbal voor nodig. Eliza van Brunschot maakte het historische doelpunt tegen Dussense Boys. De wedstrijd ging helaas wel met 1-10 verloren. De dames van WSC en teamcoach Carola Sprangers vertellen vanavond bij Pauw over hun succes
Ja precies. Flopshow dusquote:Op maandag 18 april 2016 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het stond eerst op de website. Daarna er weer afgehaald.Ook TeleTekst heeft het nu weggegooid.
Deze aids voor in de plaats:
[..]
Samen naakt douchen met de winnende partij? Wie kopt de vraag in?quote:Op maandag 18 april 2016 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het stond eerst op de website. Daarna er weer afgehaald.Ook TeleTekst heeft het nu weggegooid.
[..]
Niets raars aan. Prima rechtbankverslaggever.quote:Op maandag 18 april 2016 19:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
MEvrouw Belleman komt voor de zoveelste keer...
Dat is het niet. Ik zie wel graag eens andere rechtbankverslaggeversquote:Op maandag 18 april 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets raars aan. Prima rechtbankverslaggever.
Laat dat lekker bij Hart van Nederlandquote:Op maandag 18 april 2016 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
quote:Steffi de Pous over de vluchtelingencrisis op Lesbos
Dit weekend was de paus op Lesbos. Hij vertrok niet alleen, maar met 12 vluchtelingen die hij onderdak aanbood in Vaticaanstad. Steffi de Pous verblijft al maanden op het eiland. Ze was yogalerares, maar gaf huis en haard op om vluchtelingen te helpen. Het begon met draagdoeken voor baby’s, maar al snel zag ze dat er nog veel meer nodig is. Ze trommelde vrienden op en inmiddels voorziet ze de vluchtelingen ook van voedselhulp en medische zorg. Bij ons aan tafel vertelt De Pous over haar bijzondere ervaringen op Lesbos en hoe het verdrag met Turkije leidt tot steeds meer problemen.
Ik denk dat ze niet ouder als 16 is....maar je bent er graag vroeg bij, zie ik!quote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dat redhead meisje is wel cute
Mani kingroland wat vinden we ervan
Ik wou eigenlijk al jouw naam en 6vwo chicks noemen maar je bent me voorquote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dat redhead meisje is wel cute
Mani kingroland wat vinden we ervan
mijn laatste hossel zat in 6vwo hequote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk al jouw naam en 6vwo chicks noemen maar je bent me voor
die duitse in thailand?quote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn laatste hossel zat in 6vwo he
Sof vroeg naar je vanmiddag in grtd
ja jouw moederquote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds je terugbent alweer iemand gefixt?
Prima geefbaarquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van die chick rechts achter Pauw
Bwehquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
je moet kiezen. Links of rechtsquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Waarvan aktequote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Coco98 het volgende:
Frances moet eens wat minder eten voor ze zoiets gaat dragen.
Hij draagt ook naveltruitjesquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zit die hommo bij dat vrouwenclubje dat praat over naveltruitjes?
mani!quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Die leraren vertrouwen hun eigen pik niet.
Bedankt Robertquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 zijn te neuken geen enkel probleem.
Oké rooie.quote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat ze jou niet zou doen.
Ja toch Mortaxx? Lekker vruchtbaar nog.quote:
Dan is het juist niet te kortquote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef Karina het volgende:
Als je je onderbroek onder je rokje vandaan ziet is het te kort. Als je je tieten ziet is het ook te kort.
Hij wil even de tafel laten steigeren.quote:
Daar gaat mijn poging tot satirequote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het truitje is dan te kort. Niet het rokje, in het laatste geval.
Ook expres iemand uit de zesde aanhalen om duidelijk te maken VWOquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef Karina het volgende:
Het woord croptop kende ik niet trouwens.
Ik ken alleen een crop sla.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef Karina het volgende:
Zal jouw crop eens toppenquote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef Karina het volgende:
Regel jij eens wat dan voor ons kansarme FOKersquote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
Die brunette linksachter en die blonde rechtsachter zijn wel 7+
Dat was volgens mij wel duidelijk uit hun manier van antwoorden.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook expres iemand uit de zesde aanhalen om duidelijk te maken VWO
Die zouden beide bij Pax passen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Regel jij eens wat dan voor ons kansarme FOKers
Die blonde rechtsachter en die brunette linksachterquote:
Golfslagbad in de grachten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw,s woonboot gaat vannacht omslaan
Ik wil geen chicksquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die zouden beide bij Pax passen.
[..]
Die blonde rechtsachter en die brunette linksachter
Die wordt aan de ketting gelegd.quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw,s woonboot gaat vannacht omslaan
Google eens op tiet zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gegoogled op crop top.
Nu ben ik vrolijk.
quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Google eens op tiet zou ik zeggen.
Die had ik nog niet gezien, maar nu je het zegtquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil geen chicks
Maar die rechter naast Pauw ziet er een beetje uit als zo'n Brits wijf
Moet gewoon kunnenquote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
Croptop en hotpants vind ik echt zo aantrekkelijk
Dus het is beter als 15jarigen het niet doen
quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Google eens op tiet zou ik zeggen.
maar links is wat engquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil geen chicks
Maar die rechter naast Pauw ziet er een beetje uit als zo'n Brits wijf
2 jaar verschil, moet kunnen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan straks vervolgd worden, ben je lekker mee
nee hoor ik had nog paar minuten kunnen genieten. Ik hoorde van iemand dat er chicks warenquote:
Dat is een Psyduckface.quote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Is dit ook een Crop top?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |