quote:Steffi de Pous over de vluchtelingencrisis op Lesbos
Dit weekend was de paus op Lesbos. Hij vertrok niet alleen, maar met 12 vluchtelingen die hij onderdak aanbood in Vaticaanstad. Steffi de Pous verblijft al maanden op het eiland. Ze was yogalerares, maar gaf huis en haard op om vluchtelingen te helpen. Het begon met draagdoeken voor baby’s, maar al snel zag ze dat er nog veel meer nodig is. Ze trommelde vrienden op en inmiddels voorziet ze de vluchtelingen ook van voedselhulp en medische zorg. Bij ons aan tafel vertelt De Pous over haar bijzondere ervaringen op Lesbos en hoe het verdrag met Turkije leidt tot steeds meer problemen.
Ik denk dat ze niet ouder als 16 is....maar je bent er graag vroeg bij, zie ik!quote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dat redhead meisje is wel cute
Mani kingroland wat vinden we ervan
Ik wou eigenlijk al jouw naam en 6vwo chicks noemen maar je bent me voorquote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dat redhead meisje is wel cute
Mani kingroland wat vinden we ervan
mijn laatste hossel zat in 6vwo hequote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk al jouw naam en 6vwo chicks noemen maar je bent me voor
die duitse in thailand?quote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn laatste hossel zat in 6vwo he
Sof vroeg naar je vanmiddag in grtd
ja jouw moederquote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds je terugbent alweer iemand gefixt?
Prima geefbaarquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van die chick rechts achter Pauw
Bwehquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van die chick rechts achter Pauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |