Was dat niet zo dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zet dan ook zo'n mongool op die keyboard dan
Pics van jezelf danquote:Op donderdag 14 april 2016 23:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zou die rechter doen, zij mij ook.
Wat moeten we nu kijkenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:39 schreef Bolasie het volgende:
wtf Pauw nu al klaar
IK SCHAKEL GODVERDOMME NET IN
Het begon al om 22:35quote:Op donderdag 14 april 2016 23:39 schreef Bolasie het volgende:
wtf Pauw nu al klaar
wees blijquote:Op donderdag 14 april 2016 23:39 schreef Bolasie het volgende:
wtf Pauw nu al klaar
Dat was dus het eerste item.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huh, ik zat te wachten op de econoom zijn item
Gewoon weggooien en nieuwe kopenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik twijfel om nu of morgen te gaan afwassen
morgenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik twijfel om nu of morgen te gaan afwassen
quote:* De Haagse 'behangkoning' John van
Zweden,die deze week zijn aandelen
in voetbalclub Swansea City verkocht,
en daarmee in één klap multimiljonair
is geworden.
* Barbara Barend
* Hans Teeuwen
* Schrijfster Saskia Noort
* Martijn Koning
Als Barbara het maar niet over de 'Derksenkwestie' gaat hebben, want anders krijgen we die verhalen van Frits te horen...Frits zijn beeld op werkelijkheid is net zo up-to-date als die van Johanquote:
Volgens mij geen Hans hoor?quote:
quote:De grenzen van cabaret
Vandaag werd bekend dat Merkel de vervolging van Erdogan op de Duitse cabaretier Jan Böhmermann toestaat. De Turkse premier Erdogan voelde zich afgelopen week beledigd door een satirisch gedicht dat Böhmermann op televisie had voorgedragen. Hij deed vervolgens persoonlijk aangifte tegen de Duitse komiek. Ging deze grap te ver? Of doet Merkel precies wat Erdogan wil? Te gast: Ruben Oppenheimer, Martijn Koning, Wierd Duk, Gerard Spong en Saskia Noort.
Barbara Barend, Ali Zoulali en Wim Scharloo over ophef Derksen
Met Barbara Barend en voetbalvoorzitters Ali Zoulali en Wim Schaarloo praten we over de uitspraken van Johan Derksen. Derksen zei afgelopen week in RTL-programma Voetbal Inside dat voetbalclubs ‘naar de klote zijn gegaan’ door veel leden van Marokkaanse afkomst. Daarop zei premier Rutte vandaag dat voetbalclubs niemand mogen weigeren om hun afkomst. Zijn de uitspraken van Derksen terecht?
Verder praten we met Barbara Barend over haar blad Helden, waarin ze een bijzonder interview had met Luis Suarez en Rafael van der Vaart.
John van Zweden in één klap multimiljonair
De Haagse ‘Behangkoning' John van Zweden verkocht deze week zijn aandelen in voetbalclub Swansea City. In één klap is hij daarmee multimiljonair geworden. Van Zweden investeerde jarenlang geleden 60.000 euro om de voetbalclub uit Wales van de ondergang te redden. Hij krijgt er naar verluidt miljoenen voor terug. Binnen Swansea heeft Van Zweden een heldenstatus en ondanks de verkoop van zijn aandelen zal hij bij de club betrokken blijven. En ook blijft hij zijn behangetjes in Den Haag verkopen.
Boulahrouz was in 2006 toch wel de beste Nederlander van het toernooi.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Weer Marokkanen. We hebben het er veel over, maar ik vraag me af, wat hebben ze ooit voor Nederland betekend? Ik word een beetje Marokkanen-moe.
Farid Azarkan wordt een groot denker, let op mijn woordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Weer Marokkanen. We hebben het er veel over, maar ik vraag me af, wat hebben ze ooit voor Nederland betekend? Ik word een beetje Marokkanen-moe.
Dan moet hij wel eerst beginnen met denken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Farid Azarkan wordt een groot denker, let op mijn woorden
Ja oké, hij liet wel Ronaldo huilen. Dat was een keurige actie van een Marokkaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boulahrouz was in 2006 toch wel de beste Nederlander van het toernooi.
Wat een beest
Als hem dat eenmaal lukt zal het hard gaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst beginnen met denken.
Alsof Derksen niet kan nuanceren...hij had op zich best wel een punt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef svann het volgende:
Vandaag moet het een meer genuanceerde discussie worden aan de deelnemers te zien.
Borst bij DWDD verwoordde het zeer goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Derksen niet kan nuanceren...hij had op zich best wel een punt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ali en Wim zullen wel geen problemen hebben
Jammer dat hij persoonlijk moest worden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Borst bij DWDD verwoordde het zeer goed
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja oké, hij liet wel Ronaldo huilen. Dat was een keurige actie van een Marokkaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ali en Wim zullen wel geen problemen hebben
Bedoel je Borst of Derksen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat hij persoonlijk moest worden.
iew neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef superniger het volgende:
Zouden jullie Barbara beffen?
[ afbeelding ]
Harige toestand gok ik zo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef superniger het volgende:
Zouden jullie Barbara beffen?
[ afbeelding ]
Dat verhaal was wat minder, maar zijn verdere verwoording vond ik wel primaquote:
qftquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Douchen ze daar wel in de blote kont? Ik wil alleen bij clubs spelen waar dat gebeurt.
Lekker, Johntwitter:johnvanzweden twitterde op zondag 03-04-2016 om 21:11:34Beloofd is belooft !!! https://t.co/AhDRZkfmTt reageer retweet
Ik vind hem een held...matig kunnen voetballen, maar puur op wilskracht bij Chelsea terecht komenquote:
Eensquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als Nederlander en Badr niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem een held...matig kunnen voetballen, maar puur op wilskracht bij Chelsea terecht komen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
"Ik neem het woord Marokkaan en Turk niet in mijn mond"
Hier gaat iets mis
Sowieso geen BN'er dus geen expert.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
'Volgens mij hebben wij meer ervaring in het voetbal dan Johan Derksen'
Wie is die nobuddie, loopt hij 50 jaar in het voetbal mee, heeft hij bij Veendam gespeeld?
Natuurlijke dood vriend wollahquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vader was grensrechter
Vader is nu dood
Het klinkt toch wel ietwat tegenstrijdigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Is niet harem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Dat is toch niet het principe van een vrijwilligerspoolquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen maakte een negatieve opmerking over Marokkanen, maar dat zijn lieverdjes.quote:
"Was zijn eigen schuld"quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vader was grensrechter
Vader is nu dood
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het klinkt toch wel ietwat tegenstrijdig
Maakt niet uit, die contributie wordt door de gemeente betaaldquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptDan noem je het verplicht vrijwilligerswerk...of je laat ze 100 euro i.p.v. 10 euro per maand contributie betalen.
Wie zet dit op een tegeltjequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap het idee wel, zelfs bij "normale" sportclubs kan vrijwilligers regelen al lastig zat zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptDan noem je het verplicht vrijwilligerswerk...of je laat ze 100 euro i.p.v. 10 euro per maand contributie betalen.
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel, zelfs bij "normale" sportclubs kan vrijwilligers regelen al lastig zat zijn
PSVCL is ook de user die nooit met een homo zou werken, maar als je naar een argumentatie vraagt opeens niet meer postquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.
Helaas heb ik geen zoontje maar ik zou er een grote voetballer van maken.
Watte?quote:
Ochtendje achter de bar staan, prima toch. Kom je ook nog eens buitenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.
Helaas heb ik geen zoontje maar ik zou er een grote voetballer van maken.
Volgens Peter R ook. Misschien een en dezelfde?quote:
wat een debielquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
NWS / Johan Derksen: clubs gaan kapot door Marokkanen #3
Zelfs PSVCL weet mij te verbazen met zijn niveauquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oh neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
we hebben een vaste lezer in ons midden
Wat is deze.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat heb je opgezochtquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Weten jullie allemaal de bijnaam voor Swansea City?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Swansquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Wat is de geboorteplaats van Arjen Robben?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dit was een pubquiz vraag, die Paxcon, Johannes en ik goed hadden
Bedum?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is de geboorteplaats van Arjen Robben?
Wat een afgunst op mensen die durven te ondernemen en investeren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Mongool met een 40 jarige schorsing in het voetbal oid.
twitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 15-04-2016 om 16:13:09Wat een drama bij onze mooie club @ADODenHaag. Timothy de Rijck, Vito Wormgoor en commissaris Ton Rutgrink weg. Hoe zou dat nou komen ??? reageer retweet
twitter:johnvanzweden twitterde op maandag 11-04-2016 om 21:49:37Bedankt mooie Chinese clown. Ben jij verantwoordelijk voor. Lekker gevoel he ??? #fopchinees https://t.co/g36YFDETPL reageer retweet
Fopchineesquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Nou John, dat kan wat ongenuanceerdertwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 15-04-2016 om 16:13:09Wat een drama bij onze mooie club @ADODenHaag. Timothy de Rijck, Vito Wormgoor en commissaris Ton Rutgrink weg. Hoe zou dat nou komen ??? reageer retweet
twitter:johnvanzweden twitterde op maandag 11-04-2016 om 21:49:37Bedankt mooie Chinese clown. Ben jij verantwoordelijk voor. Lekker gevoel he ??? #fopchinees https://t.co/g36YFDETPL reageer retweet
Die wolk ging richting West-Europa en gaf hier struma's.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Tegenwoordig kun je met elke onnozele tweet al bij Pauw komen opdraven
twitter:
Laten we het proberen bij het volgende schandaal. En dan vragen waar het toilet precies isquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Tegenwoordig kun je met elke onnozele tweet al bij Pauw komen opdraven
Boks ouwe, voor al die feitenkennis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
Patrice en ik zitten zoals zo vaak op 1 lijn.
Voor zover ik weet is een rechter bij uitstek de persoon om de wet toe te passenquote:
Wat ik zegquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een rechter bij uitstek de persoon om de wet toe te passen
goede postquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Kan iedereen even zn bek houden als Spong aan het woord is
En youtube blocken.quote:
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zou ik niet rouwig om zijn.
We hebben gelukkig genoeg debielen in het topic, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijden
Ik zit niet op twitter en wel hier op fok.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijden
Dit slaat niet op mij neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben gelukkig genoeg debielen in het topic, dat scheelt
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit niet op twitter en wel hier op fok.
Natuurlijk niet, er zijn ook users met inhoudquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit slaat niet op mij neem ik aan.
Die kijken niet Pauw.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit slaat niet op mij neem ik aan.
Jawel, de vrouwelijkequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is er geen gevangene meer veilig.
Ik heb mijn advocatenleger al gebeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Patrice en ik gaan Pauw aanklagen over de Putin Bash.
John van Zweden zit er inderdaad niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Op Spong na zitten er allemaal mensen aan tafel zonder verstand van zaken
Hopelijk wel een betere dan Spong.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb mijn advocatenleger al gebeld.
Ligt aan die hoertjes van gasten die niet kunnen wachten op hun beurtquote:
Mossack Fonseca uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk wel een betere dan Spong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |