Bedoel je Borst of Derksen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat hij persoonlijk moest worden.
iew neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef superniger het volgende:
Zouden jullie Barbara beffen?
[ afbeelding ]
Harige toestand gok ik zo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef superniger het volgende:
Zouden jullie Barbara beffen?
[ afbeelding ]
Dat verhaal was wat minder, maar zijn verdere verwoording vond ik wel primaquote:
qftquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Douchen ze daar wel in de blote kont? Ik wil alleen bij clubs spelen waar dat gebeurt.
Lekker, Johntwitter:johnvanzweden twitterde op zondag 03-04-2016 om 21:11:34Beloofd is belooft !!! https://t.co/AhDRZkfmTt reageer retweet
Ik vind hem een held...matig kunnen voetballen, maar puur op wilskracht bij Chelsea terecht komenquote:
Eensquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als Nederlander en Badr niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem een held...matig kunnen voetballen, maar puur op wilskracht bij Chelsea terecht komen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
"Ik neem het woord Marokkaan en Turk niet in mijn mond"
Hier gaat iets mis
Sowieso geen BN'er dus geen expert.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
'Volgens mij hebben wij meer ervaring in het voetbal dan Johan Derksen'
Wie is die nobuddie, loopt hij 50 jaar in het voetbal mee, heeft hij bij Veendam gespeeld?
Natuurlijke dood vriend wollahquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vader was grensrechter
Vader is nu dood
Het klinkt toch wel ietwat tegenstrijdigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Is niet harem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Dat is toch niet het principe van een vrijwilligerspoolquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen maakte een negatieve opmerking over Marokkanen, maar dat zijn lieverdjes.quote:
"Was zijn eigen schuld"quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vader was grensrechter
Vader is nu dood
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het klinkt toch wel ietwat tegenstrijdig
Maakt niet uit, die contributie wordt door de gemeente betaaldquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptDan noem je het verplicht vrijwilligerswerk...of je laat ze 100 euro i.p.v. 10 euro per maand contributie betalen.
Wie zet dit op een tegeltjequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap het idee wel, zelfs bij "normale" sportclubs kan vrijwilligers regelen al lastig zat zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptDan noem je het verplicht vrijwilligerswerk...of je laat ze 100 euro i.p.v. 10 euro per maand contributie betalen.
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel, zelfs bij "normale" sportclubs kan vrijwilligers regelen al lastig zat zijn
PSVCL is ook de user die nooit met een homo zou werken, maar als je naar een argumentatie vraagt opeens niet meer postquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.
Helaas heb ik geen zoontje maar ik zou er een grote voetballer van maken.
Watte?quote:
Ochtendje achter de bar staan, prima toch. Kom je ook nog eens buitenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om op zaterdag iets te doen bij de club van je zoontje.
Helaas heb ik geen zoontje maar ik zou er een grote voetballer van maken.
Volgens Peter R ook. Misschien een en dezelfde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |