Eensquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als Nederlander en Badr niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem een held...matig kunnen voetballen, maar puur op wilskracht bij Chelsea terecht komen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
"Ik neem het woord Marokkaan en Turk niet in mijn mond"
Hier gaat iets mis
Sowieso geen BN'er dus geen expert.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
'Volgens mij hebben wij meer ervaring in het voetbal dan Johan Derksen'
Wie is die nobuddie, loopt hij 50 jaar in het voetbal mee, heeft hij bij Veendam gespeeld?
Natuurlijke dood vriend wollahquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vader was grensrechter
Vader is nu dood
Het klinkt toch wel ietwat tegenstrijdigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Is niet harem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Verplicht meedraaien in de vrijwilligerspool is het toch het minst wat je mag eisen.
Dat is toch niet het principe van een vrijwilligerspoolquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen maakte een negatieve opmerking over Marokkanen, maar dat zijn lieverdjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |