Die wolk ging richting West-Europa en gaf hier struma's.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Tegenwoordig kun je met elke onnozele tweet al bij Pauw komen opdraven
twitter:
Laten we het proberen bij het volgende schandaal. En dan vragen waar het toilet precies isquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Tegenwoordig kun je met elke onnozele tweet al bij Pauw komen opdraven
Boks ouwe, voor al die feitenkennis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
Patrice en ik zitten zoals zo vaak op 1 lijn.
Voor zover ik weet is een rechter bij uitstek de persoon om de wet toe te passenquote:
Wat ik zegquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een rechter bij uitstek de persoon om de wet toe te passen
goede postquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Kan iedereen even zn bek houden als Spong aan het woord is
En youtube blocken.quote:
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zou ik niet rouwig om zijn.
We hebben gelukkig genoeg debielen in het topic, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijden
Ik zit niet op twitter en wel hier op fok.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde betekenen van schijtlollige tweets tijdens voetbalwedstrijden
Dit slaat niet op mij neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben gelukkig genoeg debielen in het topic, dat scheelt
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit niet op twitter en wel hier op fok.
Natuurlijk niet, er zijn ook users met inhoudquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit slaat niet op mij neem ik aan.
Die kijken niet Pauw.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit slaat niet op mij neem ik aan.
Jawel, de vrouwelijkequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is er geen gevangene meer veilig.
Ik heb mijn advocatenleger al gebeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Patrice en ik gaan Pauw aanklagen over de Putin Bash.
John van Zweden zit er inderdaad niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Op Spong na zitten er allemaal mensen aan tafel zonder verstand van zaken
Hopelijk wel een betere dan Spong.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb mijn advocatenleger al gebeld.
Ligt aan die hoertjes van gasten die niet kunnen wachten op hun beurtquote:
Mossack Fonseca uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk wel een betere dan Spong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |