Mensen herkennen zich er in. Iedereen die wel eens gevoetbald heeft in de buurt van een stad weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wauw, deel 3 al.
Het woord 'marokkanen' in de TT zorgt hier altijd voor zeer boeiende discussies.
Haat zit diepquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wauw, deel 3 al.
Het woord 'marokkanen' in de TT zorgt hier altijd voor zeer boeiende discussies.
Zo nu en dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt omdat Marokkanen zo nu en dan gewoon een grensrechter doodschoppen.
Voetbalhooliganisme is toch meer Nederlandse/Europese cultuur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt omdat Marokkanen zo nu en dan gewoon een grensrechter doodschoppen.
Beter dat ze de voetbal competities op nationaliteiten indelen. De ergernis begint al met het feit dat je ze niet kan verstaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef bamibij het volgende:
Overigens heeft hij misschien wel een punt, maar dan vooral in de context van hoe betrokken allochtonen zich vaak voelen bij hun amateurclub: namelijk totaal niet.
Zo'n club draait op vrijwilligers en allochtone ouders zie ik toch een stuk minder vaak achter de bar, rijden naar uitwedstrijden enzovoorts. Ook hebben veel Marrokanen minder met de 'zuipen in de kantine'-cultuur.
Maar een etnisch monopolie op voetbalgeweld op het veld hebben ze zeker niet. Iemand hier wel eens tegen kampers gevoetbald? Of boeren? Verschrikkelijk. Dan liever op Rotterdam-Zuid tegen de Achmed's en Hassans.
Zelfbescherming door iemand dood te schoppen? Is dat Noord-Afrikaanse logica?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
1x gebeurd omdat een volwassen man kinderen uitdaagden en met een grenstrechtervlag op ze instak.
Zelfbescherming van die jongens.
Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Daarna is ie pas overleden.
Weet niet wat voor scheidsrechters er altijd fluiten/floten bij jou dan, maar hier werd men altijd duidelijk te verstaan gegeven dat we in Nederland waren en dat er Nederlands gesproken diende te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter dat ze de voetbal competities op nationaliteiten indelen. De ergernis begint al met het feit dat je ze niet kan verstaan.
Kennen Marokkanen überhaupt het woord zelfreflectie? Of moet werkelijk alles afgeschoven worden op iemand anders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
1x gebeurd omdat een volwassen man kinderen uitdaagden en met een grenstrechtervlag op ze instak.
Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.quote:
Ah oké hij vroeg er dus om..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfbescherming door iemand dood te schoppen? Is dat Noord-Afrikaanse logica?
Thuiswedstrijden ligt aan de scheidsrechter. Uitwedstrijden praat de scheids gewoon in eigen taal met de spelers van de thuisclub. Het moge duidelijk zijn, ik voetbalde op zeer laag niveauquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Weet niet wat voor scheidsrechters er altijd fluiten/floten bij jou dan, maar hier werd men altijd duidelijk te verstaan gegeven dat we in Nederland waren en dat er Nederlands gesproken diende te worden.
Lees eens een topic door waar een Moslima met hoofddoek word aangevallen door tokkies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.
Dus de grensrechter was degene die zich niet volwassen gedroegquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
Eens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef bamibij het volgende:
laten we psv cl even negeren en doorgaan met de wél interessante discussie
Ja heel logisch eigenlijk zijn die 'kinderen' pas écht slachtoffer..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |