Altijd zijn anderen schuldig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het argument van de schrijver was dat ouders van Marokkaanse ouders vaak geen geld voor benzine hadden. En verder gaf hij toe dat die ouders ook niet betrokken waren. Voor dat laatste gaf hij wel helaas de clubs de schuld.
Paupers worden tegenwoordig bevestigd in hun beeld dat de rijken verantwoordelijk zijn voor hum ellende. Met dank aan Roemer cs.quote:
En aangezien veel rijke mensen van Joodse komaf zijn is het cirkeltje weer bijna rondquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Paupers worden tegenwoordig bevestigd in hun beeld dat de rijken verantwoordelijk zijn voor hum ellende. Met dank aan Roemer cs.
Ja, daar viel mij de bek ook van openquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:07 schreef DrDentz het volgende:
Het is de schuld van de blanke D1-ouders dat zij niet met hun dikke bakken de D3-mocros naar hun uitwedstrijd brachten. Want geen van hun ouders had geld voor benzine.
Gisteren op Rtl nieuws een item over de autobranden in Ede.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk verhaal, helemaal gelezen. Heel veel zieligheid opgesomt, maar meneer Bahara vergeet even een uitleg te geven waarom 'Marokkaanse' teams zo vaak bij excessen zijn betrokken.
dat hadden die clubleiders dan even moeten toelichten, want nu wordt hun zwijgen geïnterpreteerd als 'we hebben gelijk en hunnie staan met bek vol tanden'quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, daar viel mij de bek ook van open![]()
Weer typisch Marokkaanse vind ik dat die D3 ouders verontwaardigd zijn dat die rijke patsers hun kinderen niet meenemen.
En meestal voetbalt de D3 en de D1 niet bij dezelfde club hun uitwedstrijd, dus dat is nog wel wat geregel en extra km's die er gemaakt moeten worden.
Dat mensen van joodse komaf doorgaans de financiën beter op orde hebben maakt niet dat veel rijken van joodse komaf zijn. Daarvoor zijn er te weinig overgebleven zeg maar...quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef Kassamiep het volgende:
En aangezien veel rijke mensen van Joodse komaf zijn is het cirkeltje weer bijna rond
En toch was het, zo gaat het verhaal, geen Marokkaanse die de vraag opriep.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, daar viel mij de bek ook van open![]()
Weer typisch Marokkaanse vind ik dat
Volgens mij komt dit doordat begrippen zoals introspectie en zelfreflectie haast niet bekend zijn binnen de dogmatiek van de islam, een van de grootste vormende factor van de cultuur van deze bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Gisteren op Rtl nieuws een item over de autobranden in Ede.
Een lokale jongere (Marokkaans zo te zien) werd gevraagd waarom hij dacht de branden werden gesticht.
"Ja, uit frustratie omdat hun hangplek werd gesloopt"
Normaal niet, ik kan me niet voorstellen dat een vader een ander team weg gaat brengen tenzij hij daar zelf een rol heeft als leider/trainer ofzo. Maar het is wel normaal in de mentaliteit van veel mensen uit de Marokkaanse gemeenschap, het afhankelijke, alles moet maar geregeld worden door de Hollanders, jij bent hier alleen om te profiteren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, dat vindt Bahara zoals we hierboven zelf kunnen lezen. Maar is dat ook zo?
Woordvoerder van de politie zei dat die kinderen daar niet eens kwamen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Gisteren op Rtl nieuws een item over de autobranden in Ede.
Een lokale jongere (Marokkaans zo te zien) werd gevraagd waarom hij dacht de branden werden gesticht.
"Ja, uit frustratie omdat hun hangplek werd gesloopt"
En nu gaat haaglandia sluiten omdat ze al sinds 2012 een rotzooi maken administratief en sinds 2012 geen huur betaald hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bontkraag, lichtgetint, slis-accent. Beoordeel zelf maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |