Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.quote:
Gelukkig is Witteman al van tafel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
5 man over een onderwerpje van een kwartierquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Matige TT. Kut Koning was beter geweest....
Dan ga je toch iets anders trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Meer wijn drinken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Guzmangodquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Lang geleden alweer. Waren er overigens twee.Javier Guzman (een iets minder beperkte cabaretier) en een andere gast.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Bedankt voor dit stukje #duidingquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Groningen is het water nog niet te drinken.
Als je er even een theezakje doorheen duwt wellichtquote:
Mwah, je hebt ook types die het wel kunnen zoals Chapatte.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef Djoetma het volgende:
Goedkope cartoons (per definitie als je dagelijkse cartoons produceert). Die Oppenheimer wordt ook overgewaardeerd.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, misschien dat ik het terug ga kijken
Jawel, ergernis.quote:
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godver deze was ik ook aan het zoeken
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerdquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ga denk ik Witse nog even terugkijken straks
Hm ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerd
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
sowquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Die Martijn Koning was een jaar of 2 terug een keer bij ons op kantoor. Het lukte hem geen moment de zaal aan het lachen te brengen.
Dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Dit heeft niks met humor te maken.
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.
Van een hoog gebouw gooien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden de Turken in Nederland dat er met de Duitse grappenmaker moet gebeuren?
Dood door toeters.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden de Turken in Nederland dat er met de Duitse grappenmaker moet gebeuren?
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Turken of de Duitse grappenmaker?
Ach ja, blijf het wel gek vinden een komiek op het werk, wij doen daar niet aan in Ch, als iemand op vrijdag een das met patroontje aantrekt is dat meteen het moment van de week.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.
Bedankt, die nadert toch ook alweerquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Is duur hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |