Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.quote:
Gelukkig is Witteman al van tafel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
5 man over een onderwerpje van een kwartierquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat probleem begon al in de laatste seizoenen van Pauw en Witteman.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Matige TT. Kut Koning was beter geweest....
Dan ga je toch iets anders trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Meer wijn drinken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Er zitten echt enorm veel debielen aan tafel
Ik trek dit niet veel langer
Guzmangodquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Lang geleden alweer. Waren er overigens twee.Javier Guzman (een iets minder beperkte cabaretier) en een andere gast.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft toch laatst klappen gekregen van een andere cabaretier?
quote:
Bedankt voor dit stukje #duidingquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Groningen is het water nog niet te drinken.
Als je er even een theezakje doorheen duwt wellichtquote:
Mwah, je hebt ook types die het wel kunnen zoals Chapatte.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef Djoetma het volgende:
Goedkope cartoons (per definitie als je dagelijkse cartoons produceert). Die Oppenheimer wordt ook overgewaardeerd.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, misschien dat ik het terug ga kijken
Jawel, ergernis.quote:
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godver deze was ik ook aan het zoeken
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerdquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ga denk ik Witse nog even terugkijken straks
Hm ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik heb dat even gekeken, maar er werd bijzonder slecht geacteerd
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
sowquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 9-darters kijken ben je ook al slecht.
Barney.gif
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Die Martijn Koning was een jaar of 2 terug een keer bij ons op kantoor. Het lukte hem geen moment de zaal aan het lachen te brengen.
Dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Dit heeft niks met humor te maken.
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je langs kantoor moet, dat geeft je gebrek aan niveau als komiek wel aan.
Van een hoog gebouw gooien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden de Turken in Nederland dat er met de Duitse grappenmaker moet gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |