En zijn gekke haar, zoek een echte baan of zo, kuthippiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
vind slash eigenlijk maar een matige gitarist
beetje stoer doen met die hoed en een sjekkie in zn bek
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat nietquote:
Nee man dat is Xerxes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat niet
TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
ohquote:
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké en dat is ook prima, maar niet iedereen ervaart dat zo
Matig? Nee man. Slash is wel écht goed, vind hem alleen overrated. Mensen doen alsof hij de beste gitarist allertijden is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
ja maar voor mij (ons) voegt die extra stap helemaal niks toequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.
eerst maak je kennis, daarna date je en vervolgens heb je een relatie en als laatst ga je trouwen. jij blijft nu jaren in de stap relatie zitten
hier kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat niet
oke hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig? Nee man. Slash is wel écht goed, vind hem alleen overrated. Mensen doen alsof hij de beste gitarist allertijden is.
Net als dat The Edge van U2 weer underrated is, mensen denken .. Ugh, hij speelt maar 3 noten, de rest doen de effecten. Bullshit. Probeer maar eens zo strak te spelen met die delays van hem én hij komt zelf op de proppen met al die gitaar geluiden, Jimmy Page noemde hem niet voor niets een Sonic Architect, als ik het goed heb!
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.
eerst maak je kennis, daarna date je en vervolgens heb je een relatie en als laatst ga je trouwen. jij blijft nu jaren in de stap relatie zitten
idd is gewoon een van onze ouders die hem speeltquote:
of als je religieus bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
ik ga er van uit dat jullie relatie nu totaal anders is dan dat jullie net een relatie hadden of pas 1 jaar samen waren. heb je niet op een gegeven moment van en nu?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar voor mij (ons) voegt die extra stap helemaal niks toe
ik snap echt niet dat je dit zo moeilijk te bevatten vindt
aware!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd is gewoon een van onze ouders die hem speelt
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
ja natuurlijk, maar dat is gewoon tijd die verstrijkt. En nee totaal niet eigenlijk. Denk ook niet dat trouwen nog veel op gaat lossen als je daar tegenaan looptquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat jullie relatie nu totaal anders is dan dat jullie net een relatie hadden of pas 1 jaar samen waren. heb je niet op een gegeven moment van en nu?(((((((((((((((
dat zit tussen je orenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komt
Ja op papier, maar het verandert toch niks aan de situatie. Het is niet zo dat je dan ineens samengesmolten bent ofwat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komt
nee maar voor mensen die religieus zijn is het wel een redenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik ook geen reden, maar goed. Dopen wel
maar ja ik ben te old skool voor julliequote:
maakt toch ook niet uit, ieder z'n dingquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maar ja ik ben te old skool voor jullie
ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat je relatie een stuk anders aanvoeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja op papier, maar het verandert toch niks aan de situatie. Het is niet zo dat je dan ineens samengesmolten bent ofwat.
gewoon een feest geven toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
ja toevallig welquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anti-loper, woon je toevallig in Amersfoortse vinexwijk Vathorst?
Die heeft geweldige rifts ertussen zitten.quote:
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat je relatie een stuk anders aanvoelt
net zoals het anders voelt als je date met iemand en dan echt een relatie aangaat, dat voelt ook anders
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingenquote:
quote:In de vinexwijk Vathorst in Amersfoort stranden veel relaties. Raadslid Ron van der Spoel van de ChristenUnie heeft het zelfs over één op de twee stellen.
verstoort je studie van de Thora en het complot tot zionistische wereldovername alleen maarquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:13 schreef jamesdeen het volgende:
relatie aangaan is eigenlijk al een stap te ver
ik loog HAquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingen
RIP je huwelijk
[..]
yeh dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.
Toch, geloof het of niet, kun je jaren en jaren gelukkig zijn met elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:13 schreef jamesdeen het volgende:
relatie aangaan is eigenlijk al een stap te ver
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook niet
precies dit alsof jij mijn gedachten kan lezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
verstoort je studie van de Thora en het complot tot zionistische wereldovername alleen maar
"fysiek" verandert er niks als je trouwtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook niet
Is vaak zo in nieuwbouwshit omdat er veel jonge koppels bij elkaar wonen toch, allemaal ff de buuv nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingen
RIP je huwelijk
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkelsquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk aan al het geld dat je aan je ex-wijf moet betalen als je gaat scheiden
nee maar ik zeg ook ik denkquote:
als je trouwt bent kan je je wijf schuppenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
"fysiek" verandert er niks als je trouwt
tussen daten en relatie wel
Alsof je dat altijd zelf in de hand hebt, doe je nog altijd met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkels
je moet alleen zeker weten dat je voor altijd samen blijft als je gaat trouwen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je trouwt bent kan je je wijf schuppen
Al 32 jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkels
je moet alleen zeker weten dat je voor altijd samen blijft als je gaat trouwen
moest srs terugkijken over welke faal je het had, was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wat een faal, maar gelukkig moet je lachen
ja oke straks is het een sletje die vreemdgaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je dat altijd zelf in de hand hebt, doe je nog altijd met zijn tweeën.
hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja oke straks is het een sletje die vreemdgaat
kan niet van die sletjes houden man
dat geloof ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, geloof het of niet, kun je jaren en jaren gelukkig zijn met elkaar.
jij bent ook nog oldschoolquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 32 jaar.
En ik zal jullie een geheimpje verklappen, je kunt dan nog net zo goed van iemand houden.
snappen is toch van die foto's maken? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij bent ook nog oldschool
deze jongelui snappen het niet
3/10, zou morgen op kringverjaardag vertellenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
snappen is toch van die foto's maken? ;s
ahaha ja gooi je snap eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
snappen is toch van die foto's maken? ;s
zolang jij je maar kan terugtrekken om te fokken is er niets aan de hand tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 32 jaar.
En ik zal jullie een geheimpje verklappen, je kunt dan nog net zo goed van iemand houden.
stel je me dan al voor?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
3/10, zou morgen op kringverjaardag vertellen
gewoon, vind het kutuserquote:
dat is waarquote:
wat een racistquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt bij hem niet voor blanken
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is waar
maar ja, met zo'n topic vraag je er ook wel een beetje om
maakt dat je bangquote:
ahwquote:
Ik dacht dat dat uit medelijden wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft Hermann toch al gedaan?
Onderdelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tieten zijn echt de mooiste onderdelen van een vrouw.
gezicht > tietenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nouja, dat kan je vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wowquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
McGrath, niet zo wanhopig, je kan beter vrijgezel blijven
maar wel tieten > kont iddquote:
Ja heel veelquote:
wat gay ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef Kurovski het volgende:
Gaat om het totaalplaatje en dat is niet slechts visueel.
uiteraard maar daar hebben we het nu even niet overquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef Kurovski het volgende:
Gaat om het totaalplaatje en dat is niet slechts visueel.
coolquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, moet je opso eens om foto's vragen.
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.quote:
dit willen we allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
gay ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
wow bedankt jongensquote:
zeg dat dit een leugen isquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
betast je jezelf danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
hij gaat ook niet met een chick de deur uit als ze zwarte nagellak opheeft dus verbaast me niet echtquote:
Dit zie je altijd in die filmpjes van je zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
leuk zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is het geheim van een goed huwelijk, elkaar niet te vaak zien, dan blijft het leuk elkaar te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zolang jij je maar kan terugtrekken om te fokken is er niets aan de hand toch
echt he, wat een flikkertje ben je danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boosquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$quote:
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boos
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga misschien t-shirt bedrukken met je foto
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschap
ewa dushiquote:
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?quote:
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/quote:
Huehaheuhe vieze stalkerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?
Whyquote:
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
leuk tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
Schatje mag ik je foto?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
wat ben je allemaal aan het doen man?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Ja, ik kan het dadelijk naar huis dragen. Een kilometer of twee gok ik.quote:
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?
ja dat vraag ik me elke dag af ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was geen ijs hoor maar slagroom op aardbeitjes en banaantjes, Ets.
ja leuk maar ik weet wat ik heb gezienquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
emobuiquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.
omgg ik heb ook aardbeien gehadquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Oehoe oehoerend hardquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je normale uitspraken verwacht zit je in deze SC fout
snap dat wel, eerst die UI, nu zo klef doen tegen een homo. Ik weet het niet hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me elke dag af ;s
Hahaha zo grappig hahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen haha
daar luisterde ik net happy hardcore versie vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie doar aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Omgg we have so much in commonquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omgg ik heb ook aardbeien gehad
Leuk weet ik niet. De afstand van een marathon heb ik zelf ook moeite mee hoor en zo sportief is ze ook weer niet.quote:
My life would be so much better, if you'd just drop deadquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Oehoe oehoerend hard
Nee, maar samen is dat toch leuk. Lekker met elkaar bezig buiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk weet ik niet. De afstand van een marathon heb ik zelf ook moeite mee hoor en zo sportief is ze ook weer niet.
Maar ze wil hem ooit een keer samen met me lopen, dus nou ja...
Bertus op zien Norton!! en Tinus op de BSA!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Oehoe oehoerend hard
Haha wiggerquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
My life would be so much better, if you'd just drop dead
I was layin' in bed last night thinkin' and this thought just popped in my head
And I thought, wouldn't shit just be a lot easier if you dropped dead?
I would feel so much better
Dichtste wat je bij seks zal komen, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaan we karaoke doen? Mag ik enrique iglesias - tonight im fucking you playbacken
Dan stem ik voor Julio.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaan we karaoke doen? Mag ik enrique iglesias - tonight im fucking you playbacken
Daar heb jij zeker gelijk in.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar samen is dat toch leuk. Lekker met elkaar bezig buiten.
Enrique Iglesias gotverquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
okeeee nou verander plaatje wel weer...quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap dat wel, eerst die UI, nu zo klef doen tegen een homo. Ik weet het niet hoor..
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet echt ik denk echt dat we helemaal niets gemeen hebben
Hihiquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dichtste wat je bij seks zal komen, ga je gang.
omdat ik je naam noemdequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huehaheuhe vieze stalkerd
[..]
Why
neej hoor want ik zit in ander gebouw we zitten slechts op hetzelfde complex so close yet so far awayquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel.
We hebben iets verschrikkelijks gemeen: we zitten bij elkaar op school
[..]
Hihi
Het is een fakefotoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij stuurt foto's naar wildvreemden
hij noemde je hoer zou niet pikkenquote:
ja als je die looks hebt zou ik ook doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij stuurt foto's naar wildvreemden
tis zo slecht dat het leuk wordtquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja als je die looks hebt zou ik ook doen
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
ik vind mezelf helemaal niet knap eigenlijk
ik vind je echt onwijs lekker dingquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
sinds wanneer maak jij grammaticafoutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word de waarheid ook al niet gedoogd hier
Je hebt mooie ogen en cute krulletjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan. Ik vond ook nog iets met jewish brides from Russiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik doe al aan kosher daten maar bedankt voor de tip
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ik
goeie UI manquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je echt onwijs lekker ding
mensen weten niet wat ze willen voor mij ben je perfectquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
sinds ik een halve dag doodga aan koppijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinds wanneer maak jij grammaticafouten
na poepseks niet gedoucht?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
2e tristanquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt elke dag vrezen voor een schietpartij op school als hzaw in de buurt zit.
Hopelijk blijft dit de komende weken zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik een halve dag doodga aan koppijn
Hoezo, the fuck? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt elke dag vrezen voor een schietpartij op school als hzaw in de buurt zit.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
1234567 waar zijn nou mijn pillen gebleven ze liggen nie hier ze liggen nie daar naar de pillenboer dan maar
kom daar aan met mn knaken en mn veel te strakke kaken sla een nieuwe voorraad in dan kan ik het weekend in
wat een lyrics wat een diepgang
liever hele leven lang koppijn dan HPLC zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dit de komende weken zo
Jij hebt pijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat je vet labiel bent, mallerd.quote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
1234567 waar zijn nou mijn pillen gebleven ze liggen nie hier ze liggen nie daar naar de pillenboer dan maar
kom daar aan met mn knaken en mn veel te strakke kaken sla een nieuwe voorraad in dan kan ik het weekend in
wat een lyrics wat een diepgang
quote:
Wtf hoezo gelijk weer zo? ik loop godverdomme toch ook niet op jou te kuttenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je vet labiel bent, mallerd.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was een x bij een hollandse avond, allemaal slechte gabbermuziekjes. En ik was serieus enige met zwart gekrulde haartjes en bruine huid, voelde mij net een neger.
ben je toch ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was een x bij een hollandse avond, allemaal slechte gabbermuziekjes. En ik was serieus enige met zwart gekrulde haartjes en bruine huid, voelde mij net een neger.
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wtf hoezo gelijk weer zo? ik loop godverdomme toch ook niet op jou te kutten
beterschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens normaal dadelijk doet ie zichzelf iets aan en dan is dat jouw schuldquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.
Heb je iets tegen negers of zo? :Squote:
hier zou je je wel thuis voelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensenquote:
Ik zit toch achter 7 proxies, mij vinden ze niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens normaal dadelijk doet ie zichzelf iets aan en dan is dat jouw schuld
jij bent niemand, dus wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensen
Ga gewoon sporten joh, vette.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensen
proxies houden je geweten niet tegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit toch achter 7 proxies, mij vinden ze niet.
ja maar die smerige catkiller doet gelijk weer kk ik ga wel weer smerig gedoe van die lulquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers of zo? :S
ja, zachtjes door het zolderraam heet diequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet jij de gabberversie van zachtjes tik de regen op het zolderraam?
ik was 1,5 dag niet thuis en toen ik thuiskwam, meteen geknuffeld en haar twee zakjes natvoer gegeven en toen op schoot genomen, dus ze is weer tevreden voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bellieaai haar even over haar leuke "boeit mij niet" koppie
Maar in deze SC caren we niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
proxies houden je geweten niet tegen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zachtjes door het zolderraam heet die
ik probeer niks te zeggen, ik typquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent niemand, dus wat probeer je te zeggen?
TR gemaakt, maak ruzie op niveau of maak geen ruzie, dat goedkope 'kk' kan niemand waarderen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar die smerige catkiller doet gelijk weer kk ik ga wel weer smerig gedoe van die lul
Ik vind snaps van haar zo leukquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was 1,5 dag niet thuis en toen ik thuiskwam, meteen geknuffeld en haar twee zakjes natvoer gegeven en toen op schoot genomen, dus ze is weer tevreden voor vandaag.
jaaaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zachtjes door het zolderraam heet die
Oh, dacht misschien hebben we dat gemeen.quote:
ze heeft een nieuw speeltje; een mand.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind snaps van haar zo leukaltijd standaard of op bank op op vensterbank met haar bolle reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |