coolquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, moet je opso eens om foto's vragen.
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.quote:
dit willen we allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
gay ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
wow bedankt jongensquote:
zeg dat dit een leugen isquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
betast je jezelf danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
hij gaat ook niet met een chick de deur uit als ze zwarte nagellak opheeft dus verbaast me niet echtquote:
Dit zie je altijd in die filmpjes van je zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
leuk zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is het geheim van een goed huwelijk, elkaar niet te vaak zien, dan blijft het leuk elkaar te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zolang jij je maar kan terugtrekken om te fokken is er niets aan de hand toch
echt he, wat een flikkertje ben je danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |