ahwquote:
Ik dacht dat dat uit medelijden wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft Hermann toch al gedaan?
Onderdelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tieten zijn echt de mooiste onderdelen van een vrouw.
gezicht > tietenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nouja, dat kan je vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wowquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
McGrath, niet zo wanhopig, je kan beter vrijgezel blijven
maar wel tieten > kont iddquote:
Ja heel veelquote:
wat gay ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef Kurovski het volgende:
Gaat om het totaalplaatje en dat is niet slechts visueel.
uiteraard maar daar hebben we het nu even niet overquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef Kurovski het volgende:
Gaat om het totaalplaatje en dat is niet slechts visueel.
coolquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, moet je opso eens om foto's vragen.
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.quote:
dit willen we allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
gay ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel graag net zo knap willen zijn als etsu
wow bedankt jongensquote:
zeg dat dit een leugen isquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een chick kan er nog zo lekker uitzien, met een Amsterdams accent krijg ik terstond een slappe.
betast je jezelf danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk dagelijks naar de foto die ik ooit eens van jou heb weten te bemachtigen
hij gaat ook niet met een chick de deur uit als ze zwarte nagellak opheeft dus verbaast me niet echtquote:
Dit zie je altijd in die filmpjes van je zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
leuk zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is het geheim van een goed huwelijk, elkaar niet te vaak zien, dan blijft het leuk elkaar te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zolang jij je maar kan terugtrekken om te fokken is er niets aan de hand toch
echt he, wat een flikkertje ben je danquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze d'r mond vol heeft maakt het accent niks uit
de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boosquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$quote:
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boos
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga misschien t-shirt bedrukken met je foto
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschap
ewa dushiquote:
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?quote:
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/quote:
Huehaheuhe vieze stalkerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?
Whyquote:
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
leuk tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
Schatje mag ik je foto?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
wat ben je allemaal aan het doen man?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Ja, ik kan het dadelijk naar huis dragen. Een kilometer of twee gok ik.quote:
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?
ja dat vraag ik me elke dag af ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was geen ijs hoor maar slagroom op aardbeitjes en banaantjes, Ets.
ja leuk maar ik weet wat ik heb gezienquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
emobuiquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.
omgg ik heb ook aardbeien gehadquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Oehoe oehoerend hardquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je normale uitspraken verwacht zit je in deze SC fout
snap dat wel, eerst die UI, nu zo klef doen tegen een homo. Ik weet het niet hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me elke dag af ;s
Hahaha zo grappig hahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen haha
daar luisterde ik net happy hardcore versie vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie doar aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Omgg we have so much in commonquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omgg ik heb ook aardbeien gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |