heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Ja, ik kan het dadelijk naar huis dragen. Een kilometer of twee gok ik.quote:
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je hem nog nooit meegemaakt in zo'n bui?
ja dat vraag ik me elke dag af ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man?
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was geen ijs hoor maar slagroom op aardbeitjes en banaantjes, Ets.
ja leuk maar ik weet wat ik heb gezienquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
emobuiquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo nichterig? nee, alleen in de braddie- bash sfeer.
omgg ik heb ook aardbeien gehadquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Oehoe oehoerend hardquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je normale uitspraken verwacht zit je in deze SC fout
snap dat wel, eerst die UI, nu zo klef doen tegen een homo. Ik weet het niet hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me elke dag af ;s
Hahaha zo grappig hahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou slagroom op je aardbeitjes en op mijn banaan doen haha
daar luisterde ik net happy hardcore versie vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie doar aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Omgg we have so much in commonquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omgg ik heb ook aardbeien gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |