de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boosquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je overheen komen en er een foto van maken en die hier posten, ben je ineens stukken cooler.
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$quote:
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik iets lekte werd iedereen heel boos
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik dan naar jou kijken terwijl jij naar etsu kijkt :$
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga misschien t-shirt bedrukken met je foto
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hij is een beetje verlegen in gezelschap
ewa dushiquote:
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?quote:
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/quote:
Huehaheuhe vieze stalkerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lelijkerd, heb je weer eens ijs zitten vreten?
Whyquote:
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
leuk tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze wil (geen flauw idee waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebt gehaald) ineens een keertje de marathon van New York lopen. Dus ik ga vanaf dinsdag voor trainer spelen/
Schatje mag ik je foto?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat dp en de rest hier ook wel willen
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
wat ben je allemaal aan het doen man?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou wel net zo veel geld willen hebben als jij knap bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |