hij noemde je hoer zou niet pikkenquote:
ja als je die looks hebt zou ik ook doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij stuurt foto's naar wildvreemden
tis zo slecht dat het leuk wordtquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja als je die looks hebt zou ik ook doen
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
ik vind mezelf helemaal niet knap eigenlijk
ik vind je echt onwijs lekker dingquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
sinds wanneer maak jij grammaticafoutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word de waarheid ook al niet gedoogd hier
Je hebt mooie ogen en cute krulletjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan. Ik vond ook nog iets met jewish brides from Russiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik doe al aan kosher daten maar bedankt voor de tip
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ik
goeie UI manquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je echt onwijs lekker ding
mensen weten niet wat ze willen voor mij ben je perfectquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
sinds ik een halve dag doodga aan koppijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinds wanneer maak jij grammaticafouten
na poepseks niet gedoucht?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |