Leuk weet ik niet. De afstand van een marathon heb ik zelf ook moeite mee hoor en zo sportief is ze ook weer niet.quote:
My life would be so much better, if you'd just drop deadquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie doar aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Nee, maar samen is dat toch leuk. Lekker met elkaar bezig buiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk weet ik niet. De afstand van een marathon heb ik zelf ook moeite mee hoor en zo sportief is ze ook weer niet.
Maar ze wil hem ooit een keer samen met me lopen, dus nou ja...
Bertus op zien Norton!! en Tinus op de BSA!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie doar aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Haha wiggerquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
My life would be so much better, if you'd just drop dead
I was layin' in bed last night thinkin' and this thought just popped in my head
And I thought, wouldn't shit just be a lot easier if you dropped dead?
I would feel so much better
Dichtste wat je bij seks zal komen, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaan we karaoke doen? Mag ik enrique iglesias - tonight im fucking you playbacken
Dan stem ik voor Julio.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaan we karaoke doen? Mag ik enrique iglesias - tonight im fucking you playbacken
Daar heb jij zeker gelijk in.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar samen is dat toch leuk. Lekker met elkaar bezig buiten.
Enrique Iglesias gotverquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
okeeee nou verander plaatje wel weer...quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap dat wel, eerst die UI, nu zo klef doen tegen een homo. Ik weet het niet hoor..
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet echt ik denk echt dat we helemaal niets gemeen hebben
Hihiquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dichtste wat je bij seks zal komen, ga je gang.
omdat ik je naam noemdequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huehaheuhe vieze stalkerd
[..]
Why
neej hoor want ik zit in ander gebouw we zitten slechts op hetzelfde complex so close yet so far awayquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel.
We hebben iets verschrikkelijks gemeen: we zitten bij elkaar op school
[..]
Hihi
Het is een fakefotoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij stuurt foto's naar wildvreemden
hij noemde je hoer zou niet pikkenquote:
ja als je die looks hebt zou ik ook doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij stuurt foto's naar wildvreemden
tis zo slecht dat het leuk wordtquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja als je die looks hebt zou ik ook doen
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
ik vind mezelf helemaal niet knap eigenlijk
ik vind je echt onwijs lekker dingquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
sinds wanneer maak jij grammaticafoutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word de waarheid ook al niet gedoogd hier
Je hebt mooie ogen en cute krulletjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan. Ik vond ook nog iets met jewish brides from Russiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:39 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik doe al aan kosher daten maar bedankt voor de tip
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt alleen een kleurtje nodig denk ik
goeie UI manquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je echt onwijs lekker ding
mensen weten niet wat ze willen voor mij ben je perfectquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
sinds ik een halve dag doodga aan koppijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinds wanneer maak jij grammaticafouten
na poepseks niet gedoucht?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag juist weer dat ik bruin was geworden terwijl ik helemaal niet in de zon heb gelegen
2e tristanquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt elke dag vrezen voor een schietpartij op school als hzaw in de buurt zit.
Hopelijk blijft dit de komende weken zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik een halve dag doodga aan koppijn
Hoezo, the fuck? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt elke dag vrezen voor een schietpartij op school als hzaw in de buurt zit.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
1234567 waar zijn nou mijn pillen gebleven ze liggen nie hier ze liggen nie daar naar de pillenboer dan maar
kom daar aan met mn knaken en mn veel te strakke kaken sla een nieuwe voorraad in dan kan ik het weekend in
wat een lyrics wat een diepgang
liever hele leven lang koppijn dan HPLC zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dit de komende weken zo
Jij hebt pijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat je vet labiel bent, mallerd.quote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
1234567 waar zijn nou mijn pillen gebleven ze liggen nie hier ze liggen nie daar naar de pillenboer dan maar
kom daar aan met mn knaken en mn veel te strakke kaken sla een nieuwe voorraad in dan kan ik het weekend in
wat een lyrics wat een diepgang
quote:
Wtf hoezo gelijk weer zo? ik loop godverdomme toch ook niet op jou te kuttenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je vet labiel bent, mallerd.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was een x bij een hollandse avond, allemaal slechte gabbermuziekjes. En ik was serieus enige met zwart gekrulde haartjes en bruine huid, voelde mij net een neger.
ben je toch ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was een x bij een hollandse avond, allemaal slechte gabbermuziekjes. En ik was serieus enige met zwart gekrulde haartjes en bruine huid, voelde mij net een neger.
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wtf hoezo gelijk weer zo? ik loop godverdomme toch ook niet op jou te kutten
beterschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens normaal dadelijk doet ie zichzelf iets aan en dan is dat jouw schuldquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.
Heb je iets tegen negers of zo? :Squote:
hier zou je je wel thuis voelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Punt bewezen, wat een raar mannetje ben jij zeg.
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensenquote:
Ik zit toch achter 7 proxies, mij vinden ze niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens normaal dadelijk doet ie zichzelf iets aan en dan is dat jouw schuld
jij bent niemand, dus wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensen
Ga gewoon sporten joh, vette.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, jij bent tenminste de enige hier die nog een beetje geeft om het welzijn van andere mensen
proxies houden je geweten niet tegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit toch achter 7 proxies, mij vinden ze niet.
ja maar die smerige catkiller doet gelijk weer kk ik ga wel weer smerig gedoe van die lulquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers of zo? :S
ja, zachtjes door het zolderraam heet diequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet jij de gabberversie van zachtjes tik de regen op het zolderraam?
ik was 1,5 dag niet thuis en toen ik thuiskwam, meteen geknuffeld en haar twee zakjes natvoer gegeven en toen op schoot genomen, dus ze is weer tevreden voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bellieaai haar even over haar leuke "boeit mij niet" koppie
Maar in deze SC caren we niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
proxies houden je geweten niet tegen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zachtjes door het zolderraam heet die
ik probeer niks te zeggen, ik typquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent niemand, dus wat probeer je te zeggen?
TR gemaakt, maak ruzie op niveau of maak geen ruzie, dat goedkope 'kk' kan niemand waarderen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar die smerige catkiller doet gelijk weer kk ik ga wel weer smerig gedoe van die lul
Ik vind snaps van haar zo leukquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was 1,5 dag niet thuis en toen ik thuiskwam, meteen geknuffeld en haar twee zakjes natvoer gegeven en toen op schoot genomen, dus ze is weer tevreden voor vandaag.
jaaaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zachtjes door het zolderraam heet die
Oh, dacht misschien hebben we dat gemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |